8.

875 43 0
                                    

,, Říkám že Stiles měl celou dobu pravdu. Ta nová rodina není vůbec obyčejná." Zděluji Scottovi cestou k němu domů.

,, Jseš si tím naprosto jistá jo?" Ptá se mě.

,,Ano, to ten nejstarší mě minule zachránil před tím duchem, nebo kdo to vůbec je."

,, Dobře, ale co tedy jsou? Čarodějové?"

,, Nevím, ale zjistit se to určitě pokusím.Jak se mají vůbec holky?" Přecházím na jiné téma.

,, Skvěle a dokonce se tam seznámili že svou brzo novou spolužačkou."

,,Tak to je bezva a už víš kdy mají přijed?" Už mi docela chybí.

,,Ke konci měsíce. Výlet jsi prodloužili." Oznámil mi.

Ne že bych jim odpočinek nepřála, ale už mi chybí.
Každopádně volno jsi určitě zaslouží.
U Scotta byla jen Malia a Stiles , tak jako vždy.
Isaac je zase někde s Derekem.
S ním si taky budu muset promluvit, protože od té doby co s ním Isaac začal chodit na nějaký hlídky za mnou vůbec nechodí a do skoro taky nechodí.
Derek jsi sakra musí uvědomit že chodí do školy i když tam chodit nechce.

To jako nemá ani čas na mě? Dřív byl u mě pořád.

........................

,,Dnes jdu do koupelny první já," oznamuji Malii hned ve dveřích domu.

,,Fajn,"

,, Děje se něco?" Ptám se jí a sedám s k ní na gauč.

,,Ale nic jen....zaslechla jsem rozhovor Caleba a té jeho starší sestry a měla jsi pravdu.Byl to on, protože tam o nás dvou mluvili. Vypadá že jsem byla hlavním tématem já."

,, Takže tajný ctitel ?" Vtipkuji.

,,Tohle je vážná věc,"

,, Já vím...ale snad si taky můžu udělat někdy srandu, " uraženě jsi sedám na gauč a loučím se dlouhou koupelí.

,,Tak o čem přesně mluvili?" Ptám se.

,,O nějakým Rituálu Posílení," odpověděla mi zamýšleně.

,, Cože?? Další rituál? To prostě nemůže normálně dokončit aspoň tu střední školu?" Stěžuji si.

,,A proč jsi to vlastně neřekla dřív? Ještě když byli s námi kluci?"

,, Nevím,"

,,Tak jim to budeme muset říct," říkám a zvedám se z gauče, ale Malia mě zastavuje a já jsi opět sedám vedle ní.

,, Myslíš že nám chtějí něco udělat? " Ptá se a já v jejích očích snad poprvé vidím opravdový strach.

,,Kdyby ano , tak by mě nezachraňoval."

.....................

S Maliou jsme si dali opravdu rychlou sprchu a opět jsme se vydali ke Scottovi domů kde byl, k mému překvapení i Isaac s Derekem.
Nevím co se mezi námi děje, ale mám takový pocit že už je mě necítí to co cítil.
Já ho miluju pořád stejně, ale zdá se že o to asi nestojí.

Společně jsme si sedli k jídelnímu stolu v kuchyni a nechali Maliu ať nám vše poví.
Z jejího vysvětlování jsem pochopila že tam nebyla moc dlouho aby pochytila celý rozhovor.
Já to samozřejmě chápu, protože já bych asi zdrhla hned co by padlo mé jméno.

,,Jdu se projít," řeknu a nečekám až mi někdo odpoví a hned se vydávám ke dveřím, ale hned v půlce cesty se zastavuji, protože Isaac mě vlezl do cesty.

,,Chci být sama," říkám se zaťatými pěstmi.

,,Je skoro půl noc a ty se chceš jít teď sama projít? Přeskočilo ti? "

,,Tak ty se najednou staráš??Je to moje věc kam jdu a navíc se umím o sebe postarat sama." Jen se nesmím ještě více naštvat.

,,Jo, slyšel jsem ," říká s lehkým náznakem pobavení.

,,Uhni mi z cesty, nebo ti předvedu co všechno jsem se  stihla naučit za tu dobu co jsi tady nebyl." Radím mu , protože bych byla nerada kdybych mu něco opravdu udělala.

Ten mě poslouchá a nechává mi volnou cestu.
Venku je příjemný chlad , který mě uklidňuje.
Vydávám se hned do lesa a vůbec nepociťuji žádný strach do té doby než na mě někdo promlouvá.

,, Neměla bys tu být sama," rádi mi teď už známý hlas.

,, Proč? Ještě ty s tím začínej,"

,, Přijeli jsme do města aby jsme vás upozornili.Jdou si pro vás." Fajn, tak teď už strach pomalu mám.

,,Kdo?"

,, Černý kruh. Chtějí posílit svou moc pomocí Rituálu Posílení."

,, Cože?? Proč nás k tomu potřebují?" Už mě začíná pomalu ovládat slušná panika.

,,Jsi přeci čarodějka co vládne černou magií a Malia je kojodlak, ale ne tak obyčejný." Oznamuje mi.

,,On existuje nějaký zvláštní druh?"

,,Malia se narodila v jedné posvátné jeskyni při zatmění Měsíce, jenže když se narodila, tak ji Měsíc stihl ozářit měsíčním svitem. Ta jeskyně původně sloužila před tisíci lety strážcům živlů."

,, Takže Malia ovládá živly?" Ptám se s úžasem v hlase.

,,Ne, tak docela.To je většinou práce čarodějů a úplných strážců, ale ti už dávno vyhynuli.To bude spíše tvoje práce.Jsi přeci křížená se zvláštním druhem čarodějů a to se Sirénou."

,,Tak co tedy ovládá? " Zakládám si ruce na prsa a čekám jeho odpověď.

,, Dokáže sice pracovat s normálními živly, ale její základní živel je elektřina neboli energie.Tu zase nebudeš nikdy nebudeš mít pod kontrolou ty." Vysvětluje mi a já konečně začínám chápat.

,, Panebože a proč si mi to neřekl dříve, Calebe ?!" Ptám se ho a opět mnou proudí vztek .

,, Promiň, ale nejste jediné kdo je v nebezpečí. Má mladší sestra je také Siréna, ale není křížená.Je to obyčejná Siréna.K tomu rituálu je potřeba i čistokrevná Siréna."

,, Proto je tak krásná,"

,,A proto tě nejvíce zaujala,"

,,Co..."

,, Nešlo přehlédnout ten první den jak jsi se na ní dívala," říká mi pobaveně.

,, Musíš jít se mnou," rychle měním téma.

Nebezpečná síla-Teen WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat