,,Sakra ty kytky tam nedávej, Kim!" Rozčiluje se nad Kim Lydia.
Vánoční ples se totiž odložil, takže se pořádá až teď.
Lydia si ho vzala na starost a tak tu už od rána všechny komanduje a jak jí to jde.
Allison nám představila Kiru, naši novou spolužačku.
Je docela energická a hraje výborně lakros.,, Doufám že máš šaty Bello jinak si mě nepřeje ," ukazuje na mě prstem Lydia ,, a to platí i pro tebe!" Říká Allison, která se tomu všemu směje.
,, Jistě že mám šaty a Bella taky," že o tom nic nevím.
,,Jo... jasně." Říká Lydia.
,,Fajn... nemáme nic."
,,Super, tak řekněte Malii ať se po škole připraví. Pojede se na nákupy." Nařizuje nám a otáčí se směrem kde jsou další studentky naší školy, které očividně svou práci dělají špatně.
To jsem posoudila podle výrazu Lydie.,, Bože.." Zasténala jsem.
,,Ale...zase budeme po dlouhé době spolu. Bude to zábava." Přesvědčovala mě Allison.
,,Snad,"
Potom už jsem brala vánoční ozdoby a začala zdobit malé stromečku u vchodu.
Vždyť už ani nejsou Vánoce, tak proč to zdobení.,,Ahoj." Pozdravila mě Malia, která právě přišla.
,, Měla jsi zůstat doma a ahoj." Řekla jsem jí.
,, Proč?" Nechápala mě.
,, Protože jestli uděláš něco špatně, tak poznáš velmi naštvanou banshee." Objasnila jsem ji mé varování.
,,Aha," pochopila a začala hledat Lydii v davu teenagerů, kteří se rozhodli pomáhat s plesem.
,,Jo málem bych zapomněla. Dnes jdeme nakupovat plesové šaty a přidáš se." Oznámila jsem ji.
,, Proč to neznělo jako otázka? " Ptá se mě.
,,To protože to otázka nebyla ." Usmála jsem se na ni a zavěsila jsem poslední ozdoby na stromeček.
******************
V nákupním centru byly velké výprodeje.
Samozřejmě kromě plesových šatů, protože má být přeci ples a tak skoro všechny šaty zdražily.
Jak chytré.
Moc lidí tu dnes není, aspoň něco pozitivního.,,Tak máte nějakou představu?" Ptá se nás Lydia , která má určitě představu už od oznámení plesu.
,, Já už nějakou mám," říká Allison.
,, Já ne, jelikož ples mám poprvé v životě." Řekla Malia.
,,A co ty?" Ptá se mě Allison.
,, Nemám, protože pro mě je to taky první ples, ale nechci něco přehnaného." Odpověděla jsem jí.
,, Něco takového?" Říká Lydia a podává mi šaty.
Jsou tmavě modré,na ramínka a nad kolena.
Také se nádherně třpití.
Jsou nádherné.,, Paní," řeknu.
,,V módě se moc nevyznám, ale tyhle se k tobě hodí." Řekne Malia upřímně a ostatní jen kývnou hlavou na souhlas.
,,Ale co ta cena?" Ptám se když si prohlížím cenovku na šatech.
,,Co s ní?" Nechápe Lydia.
,, Vždyť jsou drahé."
,,Tak já ti půlku půjčím." Říká Lydia jako by mi půjčovala jen propisku ve škole.
,,To ne," odmítám a chytám se ty šaty vrátit zpátky, ale Malia mě hned zastavuje.
ČTEŠ
Nebezpečná síla-Teen Wolf
FanficPokračování příběhu Nebezpečně nádherná. Isabella se právě dozvěděla kousek ze svého původu. Také přichází nebezpečí , na které smečka není připravená. Dokáží to vše vyřešit nebo se jim to tentokrát nepodaří?