,,A nezbláznil jsi se náhodou?? Já a kouzlit? Vždyť s měním v kojodlaka," jak jsem předpokládala.Malia se nám právě vysmála.
Zazlívat jí to samozřejmě nebudu, jelikož mě to taky přišlo nemožné.,,Je to tak," přesvědčoval ji Caleb.
,,Kdyby jsi byla obyčejný kojodlak, tak by tě ten večer nehledali," přidala se do přesvědčování jeho sestra, která před chvílí přišla.
,,Oni hledali mě?? Já myslela že jdou po Belle?"
,,Ten večer hledali tebe.Dokud svou moc neumíš používat jsi pro ně nejmenší hrozba." Vysvětlil jí Caleb.
,,Malia a nejmenší hrozba??Ty jsi velký vtipálek co?" Řekl pobaveně Stiles.
,,Samozřejmě, že fyzickou silou by se o ně postarala během pár minut, ale proti jejich magii by neměla šanci samozřejmě pokud by umělá použít tu svou.Tím by je už možná zastavila." Pokračoval ve svém vysvětlování nejstarší ze sourozenců Blacků.
,,Fajn, ale jak se mám naučit tu moc používat?" Zeptala se ho Malia.
,, Naše babička přijela společně s námi.Ta by ti pomoct mohla a vlastně, i tobě Bello." Řekl a pozornost, kterou celou dobu věnoval Malii teď obrátil na mě.
,, Mě? Proč mě? Já už svou moc docela ovládám." Bránila jsem se.
,,A co živly? Umíš je ovládat?"
,,Ne, "
,,Tak na co čekáme?Jdeme za ní," zavelela Malia a už si to mířila do té temné tmy tam venku, ale Caleb jí hned zastavil.
,,Jsou dvě hodiny ráno,"
,,No?"
,,No, to znamená že babička má půl noc." Odpověděl Malii Caleb.
,,To už je tolik? Táta za chvíli přijde. Musíte jít pryč.Ne, že bych vás vyhazoval z domu, ale tohle vysvětlovat nehodlám." Přerušil jejich rozhovor Stiles.
,,Stiles má pravdu. Necháme to na zítra.Jsem docela unavená a zítra je škola." Souhlasila jsem s ním a ten mě obdařil svým zářivým a vděčným úsměvem, který jsem samozřejmě oplatila.
...................
Ve škole byl docela zmatek.
Byl začátek listopadu a řiditel právě před chvílí v tělocvičně oznámil že se bude konat vánoční ples a tak skoro všechna děvčata už řeší šaty, ale abych řekla pravdu, tak bych radši řešila tyhle ty problémy než ty co řešíme teď.
Jenže z jedné stránky by to byla docela velká nuda, ale na ten ples bych se ráda podívala.
Nikdy jsem na žádném nebyla a chtěla bych tam jít, ale vím že na to čas pravděpodobně nebude a s tím už jsem docela smířená.,, Chtěla by ses tam podívat,co?" Z mého přemýšleli mě vyrušil neznámý hlas.
Když jsem se otočila, tak jsem spatřila nejmladší členku rodiny Blacků.,,Co??Ne, vůbec ne. Možná, tak jo."
Odpověděla jsem nakonec pravdivě.,, Tušila jsem to," řekla.
,, Tušila?" Nerozuměla jsem.
,, Přečetla jsem si to v tvé hlavě." Usmála se na mě oslnivě.
,,Ty čteš myšlenka?" Zeptala jsem se fascinovaně.
,,Tak napůl," odpověděla ,, můžeme se tam podívat." Řekla a než odešla , tak mi věnovala ještě jeden úsměv.
Na půl?To má znamenat co?
S touhle myšlenkou jsem se vydala do učebny fyziky. Vstříc dnešnímu testu......................
Na obědě jsem si dala pořádnou porci a to díky tomu, že jsem včera vynechala večeři a dnes, i snídani.
Malia na tom byla, tak nějak stejně, ale pořádný kuřecí sendviče to jistě spraví.,, Víte, že ještě nepřišli všichni??" Optal se nás Scott.
,,Co mi je po nich. Mám hlad." Řekla Malia a nacpali si velké sousto do pusy.
Nad tím se Caleb co seděl vedle Stilese zasmál.
Mě to taky přišlo docela vtipné.Caleb nám řekl že nás jeho babička bude dnes čekat.
Můžeme přijít hned po škole když budeme chtít.
Malia s tím hned souhlasila, protože ta byla odhodlaná už svou skrytou nová co si budeme nalhávat.
I já byla zvědavá.
Energie je podle Calebe velmi mocná, ale také i nebezpečná magie.
Dokáže oživit i člověka, ale to dokáže málo kdo.
Taky mě zajímá jak si Malia pořadí i s ostatními živly a jsem zvědavá, i na sebe.Docela se mi zamlouvá tvořit oheň vlastníma rukama.
A stejně tak i vodu, ale abych z malé části dokázala ovládat i Energii?
Tak to bude určitě nadlidský úkol.
Černá magie je zkrátka silná, ale i nebezpečná síla a proto je třeba jít na to pomalu a hlavně opatrně.
ČTEŠ
Nebezpečná síla-Teen Wolf
FanficPokračování příběhu Nebezpečně nádherná. Isabella se právě dozvěděla kousek ze svého původu. Také přichází nebezpečí , na které smečka není připravená. Dokáží to vše vyřešit nebo se jim to tentokrát nepodaří?