12.

797 31 0
                                    

Nedokážu myslet na nic jiného, než na to se stalo před dvěma hodinami v lese.
Přišel jsi pro nás, ale dost ho překvapilo jak jsme si dokázali poradit.
Nebudu lhát, protože to překvapilo, i mě.
Malia byla plná vzteku, potom co jsme došli domů a něco mi říká že se ještě ani neuklidnila.

,,To nebylo naposledy. Sám to řekl," vyšilovala tady už od rána.

,, Já vím, ale..." Nevěděla jsem co mám říct.
Vůbec nic mě nenapadlo.

Nemůžu jí říct ať je klidná a nevyvadí, protože má na to právo.
Někdo se nás snaží chytit a obětovat v nějakým blbým rituálu.
Paní Blacková nám přísně zakázala chodit do lesa a vlastně... máme zákaz chodit na takové místa kde by jsme mohli být sami.
S tím naprosto souhlasím, protože nevím kolik poskoků by sebou vzal tentokrát.

,,Za chvíli přijde Scott a Caleb, tak se pojď připravit." Řekla mi Malia a tak mě vrátila opět do reality.

............................

Vůbec jsem nečekala že přijde i Isaac.
Tohle mě totálně překvapilo.
Vypadalo to jako by byl v mé přítomnosti nervózní.
I já byla tak trochu, vždyť jsem se neviděli skoro celé dva týdny.
Malia jim zatím vyprávěla co se nám stalo.
Já ji poslouchla jen napůl, protože zbytek mé hlavy dokázal myslet jen na Isaaca.

,, Musíme si promluvit Isaacu," řekla jsem mu a vůbec nečekala co odpoví.
Vyšla jsem prostě ven z domu.

,, Máš mě ještě vůbec rád?" Zeptala jsem se ho hned co vyšel z domu.

,, Cože? Jasně že tě mám rád, vždyť tě miluju." Pronesl a šel ke mě blíž.

,,Opravdu? Vždyť to vypadá jako by si se mi vyhýbal. Vždyť jsme byli pořád spolu a teď? "

,, Omlouvám se, tak moc se omlouvám." Začal se mi omlouvat a chytil mé ruce, ale já jsem se mu vyškubla.

,,Tak mi to nějak vysvětli."

,,Derek potřeboval pomoc, mou pomoc," řekl tiše.

,, Která trvala dva týdny? "

,,Je můj alfa, takže ho někdy nejde neposlechnou z a zrovna když mě potřebuje. Někdo mu zabil mladší sestru a to před necelým měsícem.
Pomáhal jsem mu vystopovat vraha, ale ten na nás zaútočil a Derek ho zabil. Nevíme kdo to byl a ani proč jí zabil. Potřeboval mě," vysvětlil mi.

,,To je mi líto," v tu chvíli jsem nevěděla co říct a tak jsem k němu přešla a obejmula ho.

,,Bylo jí teprve šestnáct let," hlas se mu zlomil když ti řekl ,,a já tu bolest co cítí Derek cítím taky."

Chápala jsem ho. Ještě když neuměla ovládat svou magii, tak jsem taky někdy cítila od ostatních tu psychickou bolest.
Ztráta někoho blízkého je hrozná.
Já vlastně ani nevěděla že má Derek další sestru. Věděla jsem jen o té starší, ale ta už je také po smrti.
Ještě chvíli jsme tam stáli než chytil můj obličej do svých dlaní a políbil mě.
Tolik mě chyběl a já jemu taky.
Jeho pocity mi okamžitě napověděly.

,,Miluju tě," řekl a políbil mě na čelo.

,, Já taky," řekla jsem a potom jsme se rozešli do domu.

,, Slyšel jsem že jsi s Maliou nakopala zadky pár příšerám," prohodil cestou do domu.

,,Jo, to jo," zasmála jsem se.

,,Jsem na tebe pyšný," řekl a jeho stisk na mě ruce zesílil.

Když jsme vešli do domu , všichni už debatovali a vymýšlely plány.
Derek tam byl taky a já na něho hodila soucitný pohled.
Ten se na mě podíval a pokračoval dál v plánování a tak jsme se k nim přidaly.
Už teď jsem věděla že se tady zdržíme dlouho.






Kapitola už je konečně dopsaná.
Moje aktivita je příšerná, ale zkusím se polepšit.
I když času moc není.
Týden škola a další týden praxe, takže na psaní čas opravdu nemám.
Už mi ty prázdniny vážně chybí 😀
Hezký zbytek víkendu 💞

Nebezpečná síla-Teen WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat