21.

512 16 3
                                    

S tím co se mi stalo jsem šla nakonec za Karen a hned trvala na tréninku.
Jako první jsem se musela naučit tu moc ovládat, jelikož nechci nikomu ublížit.
Musím, ale přiznat, že se cítím mocnější.
Teď když jsem tu moc probudila, tak mi telekineze šla celkem rychle naučit.
Také jsme objevili novou schopnost, která je podle Karen velmi vzácná.
Zelený oheň, je mnohem mocnější než obyčejný oheň.
A zdá se, že tohle bude má hlavní schopnost.
Zatím jsem se sebou spokojená a ostatní asi také.
Podle stopovacího kouzla jsme zjistili, kde se ukrývají.
Za Beacon Hills je velmi stará škola, která už za nedlouho stát nebude, ale je tom docela slušné sklepení a právě tam se ukrývají a právě tam máme všichni v noci namířeno.
Malia se velmi rychle a dokonalé naučila zbytek živlů a zvládla je propojit se svými fyzickými schopnostmi.
Isaac a ostatní vlkodlaci umí opravdu úžasné chvaty, které je naučila dvojčata a Liam umí dokonale zvládat své vlkodlačí já.
Také jsme všichni poznaly, že má o Jade velký strach.
Všichni jsme měly pravdu.
Jade mu bude z nás nejbližší.
Lydie se také učí propojit fyzickou sílu se svým křikem a jde jí to opravdu dobře.
Allison bohužel odjela, protože její otec musel odjet ještě do New Yorku.
Bude mi moc chybět, ale slíbila, že ještě přijede aby se s námi pořádně rozloučila.
Nemohla nám ani pomoct, jelikož její otec se o ní bojí, ale přidala se k nám Kira, která je kitsune nebo co.
Je to liška a ovládá elektřinu.

Moc se mezi sebou teď nebavíme, protože jsme nervózní a taky máme strach.
Jde to na nás všech vidět, ale dnes jsme si objednaly jídlo a musíme co nejvíce probrat nás plán.
A plán je takový, že nikdo z nás neumře, prostě nesmí.
O to se postarám.
Po naší večeři jsme se šli teple obléct a připravit.
Každý si vzal co nejvíce pohodlné oblečení a vysílačky.
Caleb nakonec přece jenom Karen přemluvil ať zůstane doma, protože má o ní strach.
A má pravdu , taky jsem toho názoru aby zůstala v bezpečí.
V deset hodin večer už jsme všichni v autě, jedou dvě.
Cesta ubývá docela rychle a tak už před dvanáctou v noci na místě.
Je tu docela klid na to, že má být dnes ten blbej rituál.

,, Každý ví co má dělat,jdeme" řekne nám Caleb.

Já a Malia jdeme spolu.
Stiles nakonec také zůstal doma s Karen.
Pomoci telekineze odemykám všechny zámky co jsou v budově a ve sklepení.
Jak říkám, už ji umím ovládat.

,,Tak hodně štěstí," popřejeme si a jdeme do budovy.

Strach, který jsem cítila když jsem nastoupila do auta je teď pryč a je nahrazen odhodláním.
Podle to, tak mají všichni.
V budově je tma, ale Malia vytvoří světelnou a elektrickou kouli, které se nad námi vznáší a díky ní vidíme na cestu.
Samozřejmě by Malia viděla i bez ní, ale já bych si ublížila dřív než bych se do toho sklepení vůbec dostala.
Je to tu opravdu staré a plesnivé.
Jde vidět, že ta budova je opuštěná opravdu hodně dlouho.
Dveře od sklepení nacházíme poměrně rychle a ty už vypadají nově.
Vydáváme se po schodech dolů a na konci schodiště nacházíme první překážku v podobě pěti můžu.
Že by o nás věděli?
Samozřejmě tak velkou překážkou nejsou , protože se jich Malia rychle zbavuje a za chvíli máme cestu zase volnou.

,,To bylo fakt hustý," chválím ji.

,, Díky, potom se předvedeš ty," mrkne na mě.

Já se usměju a pokračuju v cestě.
A jak řekla Malia , za nedlouho se převádím já.
Jsou ten tři můžu a tak pomocí televize je odhazují stranou.
Super, všichni v bezvědomí, ale jsou živý.
Najednou mě začne bolet příšerně hlava a Malia na tom není o moc lépe.
Do háje.

,,Jsou to halucinace, ta hlava nás nebolí doopravdy," říká Malia.

,, Cože?!"

,,Karen mi .... říkala, že to není skutečná bolest. Jen si to myslíme. " Vysvětlí.

,,Super a jak na to mám přestat my....do háje!" Zařvu, protože mě hlava začne bolet víc.

,, Musíme jít dál, mysli na něco jiného,"

Čím více přemýšlím tím víc to bolí, ale když vidím jak bolest u Malii ustupuje, tak se začínám snažit.
Myslím na první setkání s Isaacem a na naši první pusu, společnou noc a bolest opravdu ustoupí.

,, Teď už se nám do hlavy nedostanou," usměje se na mě.

,, Díky,"

Pokračujeme v cestě až se dostáváme konečně k nějakým dveřím.
Doufám, že je tam Jade , ale ta místnost je prázdná.
Kopnu do dveřích a ony vypadnou z pantů.

,,Tohle je fyzická síla ale," diví se má kamarádka.

,, Není, je to telekineze. Jen to vypadá vypadá, že mám takovou sílu," vysvětlím jí.

Další místnost co nacházíme je prázdná a tak to pokračuje u dalších dvou.
Už mě dochází trpělivost a vypadá to že nejsem sama.
Scott volal, že ostatní jsou na tom bohužel stejně.
Po půl hodině konečně někdo z nás našel Jade a tak se všichni vracíme k autům.
Samozřejmě tam na nás čeká pár kamarádů.
Mělo mi to dojít, že to bylo až podezřele lehké.



Nebezpečná síla-Teen WolfKde žijí příběhy. Začni objevovat