Lisa anlatımı
Jungkook :Hadi lisa kalk çorba içiricem sana.
Lisa :J-Jungkook hareket e-edemiyorum canım çok yanıyor.
Jungkook: Ağlama prensesim ağlama sen benim prensesimsin benim prensesim ağlamaz.
Çorbayı masaya koydu ve benim belimden tuttu ve dikeltti.Çorbayı aldı ve kaşık kaşık ağzıma verdi.
Çorbayı bitirdim.Jungkook mutfağa gidip kaseyi bırakıp yanıma geldi ve alnımdaki bezi aldı ve yanında ne zaman getirdiğini bilmediğim su dolu kovaya batırıp sıktı ve yine alnıma koydu.
Jungkook: Benim yüzümden hasta oldun.
Lisa :Hayır bir daha böyle düşün seni gebertirim anladın mı beni sevgilim ??
Jungkook: Tamam anladım KOMUTANIM !
Lisa :kkkkkkkk
Jungkook: kkkkkkkkk.Lisa sen bir duşa gir bakiyim.
Lisa :Yaaaa olmaz.
Jungkook: Demek olmaz lalisa he dedi.
Benim havalanmam ile çığlık atmam bir oldu.
Lisa :Yaaa Jungkook bırak bu halde banyo yapamam olmaz.
Jungkook: sen yapmayacaksın ki ben yaptırıcam.
Gözlerimi büyüte bildiğim kadar büyüttüm ama sıfır başarı.
Banyoya girdik ve beni yere bıraktı.
Lisa :Tamam çık ben kendim yaparım.
Jungkook: Ayyy lisa ne abarttin sanki görmediğim şey.
Jungkooka elime ilk gelen şeyi fırlattım o gülüyordu.
Lisa :JEON JUNGKOOK SENI GEBERTİRİM ÇIK !
Jungkook üstüme doğru gelmeye başladı.
Lisa :Bak git Jungkook.
Jungkook bana daha çok yaklaşırken şuan üstümde sadece sütyen olduğuna küfür ediyordum.
Jungkook ellerini belime koydu ve ne ara bilmiyorum ama şortumu bird çırpıda çıkardı ve şuan sadece iç çamaşırım vardı.
Beni belimdeki elleri ile yönelendirdi ve kabine girdik.Suyu açtı ve soğuk su üstümüze dökülürken ben kafamı Jungkookun göğsüne gömdüm.
Jungkook üstündeki tişörtü çıkarttı ve attı ve bana daha sıkı sarıldı.
Lisa :Sende hasta olacaksın çık kook hasta olmanı istemiyorum.
Jungkook: Ben zaten hastayım ama sana.
Yanaklarım yanmaya başlayınca kafamı daha çok gömdüm o ise bana sırıtıyordu.
Lisa :Yetmezm mi ?
Jungkook: Tamam çıkalım bekle beni.
Kabini açtı bornozu bana verdi ve çıktı ayy düşünceli sevgilim benim.İç çamaşırlarımı çıkarttım.
Üstüme bornozu giydim ve aynadan kendime baktım.Saçlarımı taradım ve banyodan çıktım Jungkook siyah eşofman siyah tişört giymişti.
Lisa :Ben artık kalın giyine bilirmiyim.
Jungkook yanıma geldi ve ateşime baktım.
Jungkook: Tamam ateşin yok ama yinede kalın giyinme.
Dolabın önüne geldim ve siyah dar tayt üstüne beyaz salaş tişört aldım.
İç çamaşırlarımıda aldım ve tekarar bamyoya girdim.Üstümü giyindim.Tişörtü taytin içine soktum ve turuncu uzun saçlarımı at kuyruğu yaptım ve banyodan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game love/liskook 2019 Wattys
FantasiaOkuyun görün spoi yok diyer liskook kitabımı okuyun.