23.bölüm

1.2K 81 20
                                    

Lisa anlatımı

Şuan herkes oturmuştu jimin ve rose unniem hariç onlar dışarı bir konu hakkında konuşmaya gittiler.

Jungkook: Lisa dans edelim mi ?

Lisa :Edelim.

Elimi tuttu ve birlikte pistte dans etmeye başladık onun elleri belimde benim ellerim boynuna sarılıydı alınlarimizi bir birine dayadık ve dans etmeye başladık.

Hareketlerimiz masumdu ancak ikimizde bir süre sonra bu dansın farklı yerlere gidiceğini bile bile dans ediyorduk.

Jungkookun elleri belimden yavaşça kalçalarıma inerken elimle omzuma vurup güldüm oda benim bu hareketime güldü.

Jungkook: Ne sevgilim değil misin ?

Lisa: Azma Jungkook evet sevgilinim ama olmaz.

Jungkook: İyi dedi ve ellerini belimden.çekti ve yerine geri oturdu.

Ne yani tripmi atıyordu aish beklesen bakalım bundan sonra bana trip atabilecek misin ?

Merdivenlerden yukarı bir adam çıktı arkasından ben Jungkook ben çıkarken yerinden kalktı ve saatli bomba gibiydi.

Adam bir odaya girdi bende karanlık bir koridora girdim Jungkook benim önümdeydi ama karanlık olduğundan gözükümüyordum.

Onun kolunu tuttum ve kendime çektim ve dudaklarımızı birleştirdim.

O bir anda kim olduğumu anlayınca bana karşılık vermeye başladı.İkimizde tutkulu bir şekilde öpüşürken Jungkookun elleri belimdeydi ve orayı okşuyordu.

Bir anda beni kucağına aldı ve beni sert bir şekilde bastırdı ve açık bacaklarımı okşamaya başladı eteğimi kaldırdı ve iç çamaşırımı indirdi ne yani şimdi mi yapıcaz.

Lisa :Şimdi mi ?

Jungkook: Istemiyor musun ?

Jungkook kendime bastırmam ile Jungkook sesli bir şekilde inledi.

Kemerini açtım oda pantolonunu indirdi bakstırınin üstünden parmağım ile okşamaya başladım Jungkook çok kötü inliyordu bakstırınida çıkardı ve bana bakti.

Kendini bir anda bana ittirdiginde inledim.Jungkook gel gitler yaparken ben sadece inliyordum acım zevke dönüşmeye başlayınca Jungkook boynumu öpmeye başladı.

İçimdeki sıcaklık ile Jungkook içimden çıktı ve üstünü giyindi bende tam eğilimek için yeltenicekken o beni durdurdu.

Aşağıya eğildi ve bacaklarımın arasındaki çamaşırı aldı ve ellerini bacaklarıma sürterek ve nefesini bacaklarıma üfleyerek bana giydirdi ve avuçladi.

Eteğimide aşağıya indirdi ve bana bakmaya başladı çok karanlıktı hiç birşey göremiyordum.

Elimle terini sildim ve ona sarıldım Jungkook üstündeki bordo şeyi çıkarttı ve belime bağladı ben yürüyemediğim için beni kucağına aldı.

Jungkook: Lisa aish beni çileden çıkarttın yine yukarı çıkınca ödüm bokuma karıştı ya bir daha böyle bir şey yapıcaksan bana haber ver.

Lisa :Sen tam bir delisin Jungkook koridorda yaptık sana inanamiyorum çok iradesizsin.

Jungkook: Hiçde bile !

Ona iyice sokuldum oda saçlarımı öptü.

Jin :Nereye ?

Jungkook: Eve dedi ve çantamı aldı sonrada çıkışa yürümeye başladı.

Game love/liskook 2019 WattysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin