₡ҤλPŦEr 07

359 40 5
                                    


" Pengetua, Jungkook, Jimin dan Taehyung melakukan perbuatan buli terhadap saya dan Eunsang. Pengetua perlu kenakan tindakan yang tegas terhadap mereka bert__ "

" saya tahu " kata pengetua. Aku tersenyum apabila mengetahui denda yang akan dikenakan kepada Taehyung, Jungkook dan Jimin.

" tetapi saya tidak boleh mendenda mereka bertiga. Jimin adalah anak kesayangan saya. Jadi boleh tak awak hantarkan surat jemputan prom itu " kata-kata daripada pengetua Park itu membuatkan aku ternganga.

Aku. Tak. Percaya. Semua. Ini.

Aku melihat wajah Eunsang. Dia menggelengkan kepalanya.

" tolong ya Mingyu. Untuk kebaikan awak dan anak saya. " pujuk pengetua Park.

Aku mengeluh dan menganggukkan kepala. Nampaknya aku terpaksa juga pergi ke Seoul Girl Highschool.











Sebaik sahaja aku dan Eunsang keluar daripada bilik pengetua, Eunsang terus menarik tangan aku agar pergi ke belakang sekolah.

Kami mengambil tempat duduk di tepi longkang. " kenapa kau tarik aku ke sini? " tanya aku sebaik sahaja kami berdua duduk.

Tangan Eunsang aku lihat mencabut rumput-rumput yang berada di sekitarnya.

Dia kemudian memandang muka aku. " jimin tu anak kesayangan pengetua Park. Jadi apa sahaja yang dia mahu, pengetua akan beri. Termasuklah jika dia melanggar peraturan sekolah " terang Eunsang.

Hmm. Boleh tahan manja juga anak si pengetua Park tu. Ingatkan gangster sangat.

" jadi, kenapa aku kena hantar Surat jemputan ke prom tu? Tak boleh ke orang lain yang hantarkan "

" tak. Sebab pelajar perempuan di sana dah bosan dengan muka kitaorang. Dan pada waktu yang sama, kau pelajar baru di sekolah ini "
Eunsang menerangkan pada aku.

Dia tiba-tiba menghulurkan tangannya. " oh, ya. Kita belum berkenalan lagi. Nama aku Lee Eunsang. Just call me Eunsang "

"Minkyu. Kim Minkyu"

Aku menghulurkan tangan sebagai tanda perkenalan dengan pelajar yang bernama Lee Eunsang. Dia kemudian mengukirkan senyuman.

Harap-harap kami boleh menjadi rakan karib.




------

Tbc

Sorry for the late update.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Terlalu Tampan | pdx101.MingyuWhere stories live. Discover now