₡ҤλPŦEr 08

317 44 7
                                    


mingyu's pov

Mahu tak mahu,  aku dan Eunsang sekarang berada di hadapan pintu pagar Seoul Girl High School. Aku dan Eunsang saling berbalas tatapan.

Aku sudah bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan.  Disebabkan itulah,  aku kini memakai topi kaledar.  Aku takut jika pelajar perempuan di sekolah ini mengejar aku sebaik sahaja melihat wajah aku.

Eunsang mengangukkan kepalanya memberi isyarat agar kami berdua masuk ke dalam sekolah tersebut.

Sebaik sahaja kami berdua masuk, aku dan Eunsang melihat bangunan sekolah yang tersergam indah di hadapan mata.

“ MONYET!!!!! ” jerit salah seorang pelajar perempuan. Kemudian, kami dilihat oleh semua pelajar di sekolah tersebut dari atas bangunan.

“ kami mahu wajah lain daripada yang lain! ”

“ lelaki yang memakai topi itu sila buka topi tersebut!”

Eunsang cuba untuk menenangkan pelajar perempuan itu tetapi gagal.

Aku memandang Eunsang. Tangan aku sudah berada di tepi topi untuk bersedia membuka topi.

Eunsang mengangukkan kepala.
Aku membuka topi tersebut daripada kepala aku dan secara tiba-tiba keadaan sunyi buat seketika.

Selepas beberapa saat,  semua pelajar perempuan mula turun daripada bangunan tersebut dan berlari mendekati aku.  Aku dan Eunsang terus memecut meninggalkan sekolah tersebut.

Tidak mahu aku dikerumuni pelajar perempuan yang seperti zombi itu tadi sebaik sahaja melihat wajah aku.

Seram bila difikirkan semula.

------

Tbc

Tbc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Terlalu Tampan | pdx101.MingyuWhere stories live. Discover now