₡ҤλPŦEr18

236 39 0
                                    

Sekali lagi Eunsang mengajak aku dan Eunsol untuk berkaraoke. Aku dan Eunsol sama-sama bersetuju dengan ajakan Eunsang.

Dan sekarang, kami bertiga kembali ke bilik karaoke sekali lagi.

Dan seperti biasa, Eunsang dan Eunsol berduet bersama dahulu. Manakala aku, duduk dan minum sambil mendengar nyanyian duet mereka.

Selepas puas menyanyi,  Eunsang memberikan mikrofon kepada aku.

Naneun hanttae naega i sesange
Sarajigil baraesseo
On sesangi neomuna kamkamhae
Maeil bameul uldeon nal
Charari naega sarajimyeon
Maeumi pyeonhalkka
Moduga nal baraboneun siseoni
Neomuna duryeowo

Lagu To My Youth yang dinyanyikan oleh Bol4 menjadi pilihan lagu aku pada malam ini.

Areumdapge areumdapdeon
Geu sijeoreul nan apaseo
Sarang badeul su eopseossdeon
Naega neomuna silheoseo
Eommaneun appaneun da
Naman baraboneunde
Nae maeumeun geureon ge aninde
Jakkuman meoreoman ga

Setelah lagu tersebut habis aku nyanyi. Eunsol bangun dari duduknya dan mengambil mikrofon yang berada di tangan aku dan memberikannya semula kepada Eunsang.

“ aku nak duet dengan kau lagi,  Eunsang ” katanya. Eunsang mengangukkan kepalanya dan turut bangun dari duduknya.

Dia mengambil mikrofon yang berada di tangan Eunsol. Dan mereka mula berduet kembali.

Tidak tahan dengan keadaan yang begini,  aku keluar dari bilik tersebut.

Ya, aku tahu Eunsol tak suka aku.
Aku rasa aku hanya syok sendiri.
Menyukai seseorang yang tidak pernah menyukai kita semula.

Dan secara tiba-tiba air mata aku mula mengalir di pipi. Aku mengelapnya dengan kasar.

Telefon aku, aku ambil di kocek seluarku. Nombor seseorang didail.

Yobuseyo. Amanda? ”

--------
Tbc

--------Tbc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] Terlalu Tampan | pdx101.MingyuWhere stories live. Discover now