₡ҤλPŦEr10

304 40 0
                                    


author's pov

" cik Amanda, cik perlu bersiap sekarang. " kata seseorang kepada seorang gadis yang bernama Amanda.

Gadis yang bernama Amanda itu menunjukkan isyarat senyap kepada pembantunya. Fokusnya untuk melihat berita tentang jejaka tampan agak terganggu dengan kehadiran pembantunya.

" wow, he is so handsome. " kata Amanda. Dia segera mencapai telefon miliknya.

" hello, Irene. Saya mahu lihat Surat jemputan prom dari Seoul Boys Highschool itu esok. Be ready "






















mingyu's pov

" tak apa ke aku tumpang tinggal di rumah kau? " tanya aku kepada Eunsang. Dia menggelengkan kepalanya.

Aku terhendap-hendap masuk ke dalam kawasan rumahnya. Takut peminat aku tiba-tiba sahaja menyerang diriku.

Eunsang menepuk bahu aku. " kau sudah kenapa? Rumah aku ini selamat dan jauh daripada pandangan mata peminat-peminat kau " kata Eunsang.

Aku menghembus nafas lega apabila mendengar kata-kata yang keluar daripada mulut Eunsang.

" nek, Eunsang dah balik " kata Eunsang. Dia segera berjalan ke arah neneknya yang sedang asyik menonton televisyen.

" eunsang ada bawa kawan ke sini. Dia mahu tumpang tinggal di rumah kita. Boleh ya nek? " lembut sahaja Eunsang bertanya. Nenek Eunsang mengangukkan kepalanya tanda setuju.

" terima kasih nek " ucap aku dan Eunsang serentak. Seusai itu, Eunsang teruk menarik tangan aku ke biliknya.

" jangan malu-malu. Buatlah rumah ni, macam rumah sendiri. Malam nanti kau tidur di bawah ya. Aku akan sediakan tilam dan bantal nanti " kata Eunsang. Dia memberikan aku baju serta seluar.

" kau pergi mandi dan tukar baju "

" thank you, Eunsang. Kalau tak ada kau, aku tak tahu lah apa jadi kat aku "






--------

Tbc


Tbc

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Do comment!

[C] Terlalu Tampan | pdx101.MingyuWhere stories live. Discover now