"Ayrılalım"
15. Kez Duyuyordu Bu Kelimeyi Ayrılalım İnsanlar Ne Kadar Kolay Söyleyebiliyordu Bu Kelimeyi
"O-oh Peki Zaten Bana Layık Biri Değildin Görüşmemek Üzere"
Ve 13. Kez Bu Cümleyi Kuruyordu. Soğuk Havada Ceketine Daha Fazla Sarıldı Genç Adam Etrafındaki Bütün Arkadaşları Gerçek Aşklarını Bulmuşlardı Ama O Hep Gerçek Aşkım Dediği Kişiler Aslında Sahte Bir Kaç Kişiydi. Artık Umudunu Kaybetmişti Genç Adam Kendini Eve Kapatıp Bir Daha Ordan Çıkmak Istemiyordu. Ama Bir İşi Ve Evde Beslemesi Gereken Bir Kedisi Vardı. Çalıştığı İş Yerine Doğru Yürümeye Başladı Genç Adam Havada Kar Taneleri Yeryüzü Ile Bulusmak İçin Can Atıyordu Hadi Ama Yeryüzü O Kadar Da Güzel Bir Yer Degildi Gelmeyin İstemiyorum Diye Düşündü Genç Adam Çünkü Kar Yağdığında Hep Aklına Ilk Aşkı Geliyordu. O Neden Terk Etmişti. Ahh Doğru Onu Fazla Sıkıyordum. Ilk Aşk Gerçekten Çok Önemliydi Ilk Kalbinde Hızlanmayı Hissettiğin Ilk Karnında Fillerin Dans Ettiğini Fark Ettiğin Zaman. Ama Onun Için Ardında Bıraktığı 15 Kişiden Bir Farkı Yoktu Ilk Aşkının. Bunları Düşünürken Sahibi Olduğu Kafeye Gelmişti. Kapıyı Açtığında Zil Çalmisti Ve İçerde Ki Nefis Kahve Kokusu Burnuna Dolmuştu. İşte Bu Yüzden Burda Çalışmayı Seviyordu Genç Adam.
"SelamSecret Love Patronu"
Bu Cümlenin Tarzı Olmadığını Çok İyi Biliyordu Oysaki
"Yahhh Baekhyun Bu Cümlenin Iticiliğini Bildiğin Halde Neden Söylüyorsun"
"Ahh Hadi Ama Dostum Ben Söylüyorum Neresi Itici Olabilir Eee Senin Kız Seni Neden Çağırmış"
"Ahh Baekhyun Cevabını Bildiğin Sorular Sorma Eee Chanyeol Nerde"
Chanyeol Dendiğinde Gerçekten Yüzü Parlamaya Başlıyordu Küçük Olanın
"Misafir Gelecek Bugün Onu Eve Yolladım Az Da Olasa Eve Çeki Düzen Verip Yemek Yapsın Diye Burda Birşey Yaptığıda Yok Oturuyor Sandalyeye Beni Izl- Yahh Kris Beni Dinliyor Musun?"
Kris Bıkkınlıkla Gözlerini Devirdi.
"Sadece Bir Soru Sordum Baek Kısaca Cevap Verebilirdin. Her Neyse Ben İçerdeyim."
Baek Sevimli Gülüşü Ile Cevap Verdi.
"Peki Wu Sipariş Bekliyor Olacağım"
Kris İçeri Girip Üstünü Giyindi Her Ne Kadar Patron Da Olsa Çalışmayı Seviyordu. Süpürgesini Alıp Ortalığı Süpürmeye Başladı. Çok Az Kişi Vardı Kafede Ve Birazdan Kapının Çalacağindan Adı Gibi Emindi.Ve O Tanıdık Zil Sesi Duyuldu.
Kris Nerden Bilebilirdi Ki O Gün Kapıdan Giren Kişinin Hayatında Önemli Bir Yere Sahip Olacağını...
Y/n: Selam Küçük Panda Ve Sarışın Dev Fanficini Yakında Bitirecegim O Yüzden aklımda olan bir fanfice daha başladım. Bana Yardım Edin ♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...
Fanfiction~Aşk Kapınızı Birçok Kez Çalabilir Önemli Olan Sizin İçin Özel Olan Kişiyi Bulmaktır~