16. BÖLÜM

489 40 5
                                    

TAORIS

Tao Ve Kria Evlerine Girmişti Kris Çok Mutluydu Çünkü Tao'nun Onu Daha Fazla Bekleteceginden Korkuyordu Tao'nun Yapacaklarını Bilmeden Mutluydu Yasayacaklarini Bilmeden Tao'nun Yanında Olması Onu En Mutlu Eden Şeydi. Kris Düşünüyordu Acaba Ben Nasıl Tao Gibi Birini Sevmemişim O Zamanlar Diye. Tao Ile Yatağa Girmişti. Kris Tao'nun Belinden Sarılıp Kendine Çekti.

"Seni Seviyorum Pandam"

Taodan Aldığı Tek Cevap

"Bende"

Olmuştu Ve Kris Bundan Bile Mutlu Olmuştu.Yarin Neler Yasayacakları Tao'nun Ona Neler Yaşatacagini Bilmeden...

ERTESI GÜN

"Beni Bu Saçma Sapan Işine Alet Etmeyeceğini Söyle Tao"

Tao Lay'e Yalvariyordu.

"Lütfen Lay Lütfen Bir Tek Sen Varsın Bana Yardım Edebilecek"

Krisden İntikam Almak İçin Kollarını Sıvamıştı. Sorun Şuydu Ki Lay'i İkna Etmesi Kalmıştı.

"Tek Yapman Gereken Kris Geldiğinde Mesaj Atman..."

Lay Kabul Etmekten Başka Birşey Yapamayacağını Düşündü Bu Yüzden Kabul Etmişti. Ama Böyle Birşey Yapmak Gerçekten Istemiyordu.

" Ben Gidiyorum Sende Orda Ol Odaya Geçtiğimiz Zaman Sana Haber Vereceğim"

Tao Giydiği Siyah Tişörtün Üstüne Siyah Montunu Giymiş. Dar Ve Yırtık Pantolonunu Altına Da Siyah Botlarını Geçirmişti. Bunu O Da Yapmak Istemezdi Ama Yapmalıydı. Lanet Olası Senelerdir Onu Görmüyordu Ve Hafızası Kaybettiğinde Onu Bulmuştu. O Seni Seviyorum Demişti Ama Bu Sefer İnanmayacakti Tao Kris'in Incinmesi Umrunda Değildi Artık Çünkü O Tao'yu Düşünmeden Binlerce Kez Incitmisti Kris Sıra Ondaydı Binlerce Kez Incinmesi Gereken Kristi. Kafeden İçeri Adım Attı Ve Kris'in Yanına Gitti. Seviyordu Hala Seviyordu Kris'i Ama Alması Gereken Bir Intikam Vardı. Kris Tao'nun Yanına Geldi.

" Hoşgeldin Sevgilim"

Kris Ona Sarılmak İstemişti Ama Tao Uzaklaşmıştı Oda Ona Sarılmak Ve Ölene Kadar Öyle Kalmak İstiyordu Ama...

" Hoşbulduk Kris Bir Yere Gidiyordum Uğramak Istedim. "

Kris'in Yüzündeki Üzüntü Belli Oluyordu.Tao Takmamaya Çalıştı.

"Nereye Gidiyorsun Peki"

" Bilmiyorum"

" O Zaman Beraber Giderdik Beni Bekleseydin"

Tao Kafasını Iki Yana Sallamıştı.

"Hayır Tek Gezmek İstiyorum Senin Gelmene Gerek Yok"

" P-peki Nasıl Istersen"

Tao Kris'e El Sallayıp Gitmişti İşte Simdi Herşey Başlıyordu.

YARIM SAAT SONRA

Lanet Olsun Ilk Defa Buraya Geliyorum . Sanırım Barmene Sormam Lazım.

" Heyy! Bakar Mısın"

Barmen Ona Dönmüştü.

" Evet"

" Bana Biri Lazım"

"Nasıl Biri"

"Anlamış Olmanı Umuyorum"

" A-ahhh Tamam Peki Anladım Biraz Beklemen Lazım. "

" Peki"

5 Dakika Sonra Yanında Yakışıklı Bir Çocuk Ile Gelmişti Barmen.Tao Çocuğun Kulağına Eğilip Ne Yapması Gerektiğini Acikladiktan Sonra Odaya Geçti.

LAY~KRIS

"Hadi Bara Gidelim Lütfen Kris Lütfen Beni Mi Kıracaksın "

"HAYIR!  Barlarda Neler Yaşadığımı Biliyorsun"

"Ama Kris İlk Defa Gideceğim Lütfen"

Kris Lay'i Başından Göndermek Için Kabul Etti.

Olacakları Bilmeden Bara Doğru Yürümeye Başlamıştı Kris. Bardan İçeri Girdiğinde Lanet Olası Müzik Sesi Kulağını Sikmisti.Ama Gelmişti İşte Bara Göz Attığında Tao'yu Görmüştü Kris Ne Yapacağını Merak Etti Ve Tao'nun Gittiği Yolu Takip Etti.Ve Tabiki Lay'de Mesaj Atıp Bardan Çıktı.Kris Tao'nun Bir Odaya Girdiğini Gördü.

KRIS'IN BAKIŞ AÇISI

Ben Zamanında Buralara Çok Gelmiştim Ama Tao'nun Burda Ne Isi Vardı. Ne Yapıyordu Burda. Tao'nun Girdiği Kapının Önünde Beklemeye Başladı. Ve İçerinden Gelen Sesi Duymak Istemedi. O An Kulaklarını Kesip Atmak Istedi . Yavaş Bir Şekilde Kapının Kolunu Indirdi Ve Evet O An Gözlerini Söküp Atmak Istedi.

"Tao Sen Nasıl Neden"

Tao Yarı Çıplak Bir Şekilde Bir Adamın Üstündeydi Ve O Adama Zevk Vermek Ile Meşguldu.

Tao Adamın Üzerinden Ve Kris'in Üzerine Yürüdü. Kris Çoktan Ağlamaya Baslamist.Neden Tao'nun Böyle Birşey Yaptığını Düşünmek Istemiyordu.

"Lanet Olsun Birde Neden Diye Soruyor Musun Kris!! Seni Sevmiyorum Senden Nefret Ediyorum. Nasıl Oluyor Kalbinin Kırılması Söyle Ben Seni Severken Altında Başkaları Vardı. Lanet Olsun Nasıl Hissediyorsun Söyle Bana Kris Canın Acıdı Mı Ölüyormus Gibi Hissediyor Musun? En Kötüsü De Kendini Bir Hiç Hissediyor Musunuz Ben Bunları Onlarca Kez Yaşadım Kris Ölmek Istedim Yok Olmak Istedim Ama Aklıma Sen Geldin Yapamadım Olmadı. Sana Her Seni Seviyorum Dediğimde Aldığım Cevap Hep "Bende" Olmuştu Bir Kere Seni Seviyorum Demedin. Tek Istediğim Beni Sevmendi Beni Korumandi Bana Beni Sevdiğini Hissettirmedi Ama Yapmak Bile Istemedin Bunu Düşündüm Hep Ben Mi Hissettiremiyorum Sana Sevgimi Diye . Sonra Hafızamı Kaybettim Sen Geldin Hatırlamayım Diye Ugrastın Ama Olmadı Hatırladım Yanıma Geldin Seni Seviyorum Dedin ŞİMDİ GELMIŞ BIRDE BANA BUNU NEDEN YAPTIN DIYE MI SORUYORSUN? Unut Beni Kris Karşında Gördüğün Bu Adam Ne Seni Affedecek Ne De Seni Tekrar Sevecek"

Tao Üstünü Giyinip Odadan Çıktığında Kris Yerinden Kipirdayamamisti. Bu Gerçekten Dayanılmaz Bir Duyguydu. O An Kalbini Söküp Atmak Parçalamak Istedi Olmadı.  Tao'nun Arkasından Gitmek Istedi Yapamdı Yaptığı Tek Sey Ilk Defa Biri İçin Ağlamak Oldu...

YORUM YAPINNN!!!

Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin