11. BÖLÜM

595 39 14
                                    

1 HAFTA SONRA

"Tao Evde Misin?"

"Taaaaoooo!"

Tao Mutfaktan Çıkmıştı.

"Ne Var Lanet Olası Ne Var Evimde Kaldığın Yetmiyor Birde Yemek Yaparken Rahatsız Ediyorsun Ne Var Ne..."

Kris Tao'ya Masum Bir Şekilde Baktı.

" Sadece Dışarda Yemek Yiye-"

"Hatırlarsan Seninle Beraber Hiç Birşey Yapmayacağımı Söylemiştim Sadece Kapıda Kaldığın İçin Sana Yardım Ettim Daha Fazla Birşey Bekleme Şimdi Defolup Gidebilirsin! Derhal!"

Kris Dolu Dolu Gözleri Ile Odasına Çıktı Sevdiği Kişi Onu Umursamıyordu Bu...Bu Gerçekten Dayanılmaz Bir Duyguydu...

4 GÜN ÖNCE

" Tao Yalvarırım Seninle Kalıyım Lütfen"

"HAYIR!"

" Hadi Ama Dışarda Kaldım Ev Sahibim Attı Xiuchen'in Yanına Gitsem Olmaz Baekyeol Desen Uyuyamam Lay Desen Bu Aralar Bir Garip Hadi Lütfen Lütfeeeeennnn"

" Sadece Kış Ayı Bitene Kadar Ve Mümkünse Evde Benimle Konuşma"

" Oleyyyyyyy Yaşasın Yakınına Bile Yaklaşmayacağım Şimdi Odamı Göster Ve Birdaha Ordan Çıkmayım Ne Dersin?"

Sadece Tao Ile Yakinlasmasini Daha Kolay Olacağını Düşünmüştü Aşağıdan Kapının Kapanma Sesi Gelmişti Ona Gidecegini Söylemeye Bile Igreniyordu.

BAEKYEOL

"Şimdi Bunu Alıp Bunun Üstüne Getir"

" Baek Böyle Mi"

" Lanet Olsun Chan Ne Beceriksizsin Buraya Soracaktın Bunu"

" Girmiyor Ama..."

" Şişi Yanlış Tutuyorsun Güya Bana Hediye Olarak Atkı Örecektin Salak"

Chan Dudaklarını Büzüp Baekhyun'a Baktı.

"Bana Salak Deyip Durma"

Baek'in Kocaman Kahkahası Evde Yankılandı.

" Peki Chanyeol"

Chan'in Dudaklarına Masum Bir Öpücük Bıraktı.

" Şimdi Ver O Şişi Ve Oturup Film Izleyelim Ne Dersin"

Chan Hayır Anlamında Kafasını Sallamıştı.

"O-oh Ne Yapalım Peki..."

Chanyeol Düşünmeye Başladı.

"Hmm...Yatak Odası Nasıl Bir Yer Sence Bence Kesfetmemiz Gereken Yerler Var"

Baek'in Gözleri Chanyeol'un Kulakları Kadar Olmuştu.

" Yahhhh İstemiyorum Yeterince Keşfettim Ben Orayı..."

Chanyeol Tekrar Düşündü.

" Banyo"

" Olmaz"

" Mutfak"

"Olmaz"

"Geriye Bodrum Katı Kaldı."

Baekhyun Kafasını Sallayıp Chanyeol'u Onayladı. Yavaş Yavaş Bodrum Katına Indiler. Bodrum Katı Korkutucu Değil Aksine Çok Eğlenceli Bir Yere Benziyordu Rengarenkti. Yavaş Bir Şekilde Kapıyı Açıp İçeri Girdiler.

" Yahh Chanyeol Kaç Burası Çok Dağınık Kaybolacagiz Ağğğğ Yardım Edin"

" Baek Buraya Gel Ve Bodrum Katını Toplayalim"

" Hayır! "

" Yoksa Küçük Baek'in Canı Oyun Mu İstiyor"

" Lanet Olsun Geliyorum"

Acaba Bodrum Katında Bu Ikiliyi Neler Bekliyor.

TAORIS

KRIS'IN BAKIŞ AÇISI

Lanet Olsun Nerde Kaldı Bu Kaç Saat Oldu.Neden Gelmiyor Yoksa Başına Birşey Mi Geldi Yok Canım Ne Gelecek Kazık Kadar Adam Ama Ya Geldiyse Yok Gelmemiştir Hem Wushu Bilmiyor Mu Ya Unutur Ise Yok Canım Neden Unutursa Sanırım Camdan Bakmam Lazım. Dışarda Kimse Yok Lanet Olsun Nerde Kaldı Ararsam Dahada Kızar Hiç Gelmez. Geliyor Geliyor Bu Kesinlikle Tao Uzun Boy Seksi Vücud Küçük Dudak- Lanet Olsun Benim Taomun Dudaklarından Öpen Kim Hangi Penisi Beyninden Büyük Lanet Olsun Tao Bu Kadarı Fazla...

Kapının Açılma Sesi Ile Tao İçeri Girmişti.

" TAO DISARIDA OLAN ŞEYI BANA ACIKLAR MISIN?"

"HAYIR!"

"KIMDI O PIÇ ÇABUK SÖYLE KIMDI"

" Suhoydu Mutlu Oldun Mu? Ben Gidip Yatıyorum..."

Kris Sadece Tao'nun Arkasından Bakabilmişti Ne Yapabilirdi Ki Ama Suho? Neden? Ne Zamandan Beri? Aklımdaki Sorunla Ile Uyuyamisti.


Y/n:
Heyyy Yine Ben Begeniler Neden Bu Kadar Düşük Begenilmedigini Düşünüyorum Hikâyemin Bu Bölüm Nasıldı. Farklı?Tuhaf?Eğlenceli?  Ben Bilmiyorum Neyse
SİZİ SEVİYORUM~♥

Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin