"SÜPRIZZZZ"
Herkes Ellerindeki Balonlar Ile Soo'nun Doğum Gününü Kutluyordu.
"İYİ Kİ DOĞDUN KYUNGSOO"
Kai Kyungsoo'nun Belinden Sarılıp Boynunu Öpmüstü.
" B-burası Muhteşem Kai Teşekkür Ederim"
" Aslında Bana Teşekkür Etmemelisin Tao'ya Teşekkür Etmelisin"
Soo'nun Yüzü Düşmüştü. Yine Mi Tao Diye Düşünmeye Başlamıştı.
" Neden"
Kai Paha Biçilmez Gülüşünden Birini Soo'ya Göndermişti.
" Onhnla Beraber Seçtik Fakat Düzenlemeyi Ben Yapmadım Seni Meraklandirmamak İçin Eve Geldiğimde Tao Daha Yeni Düzenlemeye Başlıyordu. Ah O Nerde Gelmiş Olması Lazım "
Kai Tao'yu Aramak Için Chen'in Yanına Gitmişti.
" O-ohh Chen Tao'yu Gördün Mü"
Chen İsmini Duyduğunda Kai'ye Dönmüştü.
"Hayır! Onu Hiç Görmedim"
Görmekte İstemiyorum...
" Dostum Bu Kadar Sinirlenmene Gerek Yoktu Sinirlenecegin Birşey Söylemedim. "
"Ahh Onin Adını Agzına Alman Bile Beni Sinirlendiriyor Kai"
Xiumin Konusulanları Duymuştu.
" Chen Tao Hakkında Böyle Konuşma Zaten Ona Mesafeli De Davranıyorsun O...O Bizim En Yakın Arkadaşımızdı Neden Onu Sevmemeye Başladığını Anlamıyorum..."
" Bana Tao'yu Savunma Xiumin Görmüyor Musun?! Onun Yüzünden Kavga Bile Etmeye Başladık.Kaisoo Onlar Birbirine Ne Kadar Yakındı Şimdi Bakar Mısın Kai Hep Tao'nun Yanında Hem Ben Tao'nun Hafızasını Kaybettiğine De Inanmıyorum..."
Kai Ve Xiumin Duyduklarını Sindirmeye Çalıyordu. Oysaki Konuşma Yarıda Kesilmiş Olsaydı Bu Hikâyenin Baş Rolu Bu Kelimeleri Duyup Üzülmeyecekti.
~TAO~
" Lay Sen İçeri Gir Benim Almam Gereken Birşey Var"
"Peki Tao Gecikme"
Lay Şirin Kafenin İçine Girip Gözden Kaybolunca Tao Kyungsoo İçin Alacağı Köpek İçin Bir Dükkana Girmişti.
" Waow Bu Köpek Aynı Soo'ya Benziyor Gözleri Çok Büyük Ve Beyaz Bakar Mısınız Ben Bu Köpeği Almak İstiyorum Hediye Olarak..."
Köpek Tao'nun Eline Geçmişti. Kyungsoo'nun Mutlu Olacağını Düşündü Belki Tao'ya Karşı Daha Anlayışlı Olurdu Yani Umut Ediyordu Umut Etmek İçin Para Vermesi Gerekmiyordu Sonuçta. Kafeden İçeri Girmişti. Burası Dışardan Kafe Gibi Gözüküyordu Fakat İçi Bir Kafeden Çok Bir Şey Yapmasan Bile Saatlerce Oturabilecegin Biryerdi O Yüzden Pek Fazla Birşey Yapmamisti Tao. Hediyesini Kyungsoo'ya Vermek İçin Kyungsoo'yu Aramaya Başladı Çünkü Ses Çıkarırsa Sürprizi Bozulabilirdi. Partinin Olacağı Yer Girecek Iken Duyduğu Cümleler Fazlası Ile Kalbini Kırmisti.
" Ben Tao'nun Hafızasını Kaybettiğini Düşünmüyorum Çünkü Bir Düşünsenize Aradan Bu Kadar Zaman Geçmiş Ve Hala Hafızası Yerine Gelmedi Lay Doktorun Yakın Bir Zamanda Hafızasının Geleceğini Söylemiş Ama Bakar Mısınız Hiç Birşey Hatırlamıyor Yada Hatırlayıp Bize Fark Ettirmemeye Çalışıyor. O Kai Ile Soo'yu Ayırmaya Çalışıyor Bu Yöntemle Xiumin Bizi De Ayırmaya Çalışabilir. "
Tao'nun Göz Yaşları Çoktan Yol Almıştı Dışarıdan Böyle Gözüktüğünü Hiç Düşünmemişti. Ama Herkes Onu Kötü Biri Olarak Görüyordu. O Hatirlamaya Çalışıyordu Ama Bu Tek Başına Yapabileceği Birşey Değildi. O Da Anılarını Hatırlayıp Başkalarına Anlatmak Istiyordu Ama Lanet Olası Hafızası Bir Türlü Yerine Geliyordu Elindeki Hediyeyi Kapının Önünde Bırakıp Dışarı Çıkmıştı. Ağlamaktan Ve Soğuktan Burnu Kızarmıştı.Ustundeki Tüylü Siyah Montuna Biraz Daha Sarılmıştı. Ağlamak Onu Rahatlatıyordu. O Da Anılarını Hatırlayıp Mutlu Olmak İstiyordu . Kris Onun Hafızasını Geri Getirmek Için Gorevlendirmisti Fakat Hafızasını Yerine Getirmek Için En Ufak Bir Eylemde Bulunmamıştı. Derin Bir Nefes Verip Ağzından Su Buharı Çıkarmıştı Soğuk Havalarda En Sevdiği Şeylerden Biri Buydu.
" Tao!"
Arkasından Gelen Sese Dönmüştü Bu Geçen Yanlışlıkla Üzerine Kahve Döktüğü Adamdı.
" O-ohh Siz Adımı Nerden Biliyorsunuz"
Sarışın Adam Tao'ya Doğru Yaklaşmıştı.
"Yaka Kartında Yazıyordu Neyse Seni Bulmuşken Bırakmam Bana Bir Kahve Borçlusun"
Tao Başını Sallayıp Kabul Etti. Bu Adama Pek Güvenmiyordu Ama Kabul Etmişti.
" Ama Ben Senin Adını Bilmiyorum"
" Sehun, Oh Sehun"
Y/n: Mübarek Günde Size Yeni Bölüm Atayım Dedim Yorum İstiyorum Hiç Yorum Yapmıyorsunuz Ve Bu Yazma Isteğimi Daha Da Düşünüyor Lütfen Yorum Yapın SİZİ SEVİYORUM ♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...
Fanfiction~Aşk Kapınızı Birçok Kez Çalabilir Önemli Olan Sizin İçin Özel Olan Kişiyi Bulmaktır~