Baekhyun Yeni Gün Öpücükler Ile Uyandı Bir Haftadır Olmayan Öpücüklerle...
" Günaydın Sevgilim"
Chanyeol'ün Kalın Sesi Kulaklarına Dolmuştu.
" Günaydın"
" Kahvaltı Hazırladım Senin İçin Hadi Aşağı Inelim..."
Baekhyun Haırlanıp Mutfağa Indi Son Bir Haftadaki Chanyeol Yok Olmuştu Eski Chanyeol Geri Gelmişti Yani Sanırım...
" Hey Bu Yemeği Sen Mi Hazırladın"
Chanyeol Sadece Kafasını Sallamıştı. Baekhyun Masaya Oturup Yemeği Yemeye Başladı Chanyeol'ün Gözlerinde Bilmediği Bir Hüzün Vardı Ama Pek Takmadi...
" Baek Benim Sana Birşey Söylemem Lazım"
Baek Yemeğini Bitirdikten Sonra Chanyeol'e Döndü.
" Dinliyorum"
Chanyeol Ellerine Bakmaya Başlamıştı.
" Ben Gidiyorum Baek"
"Tamam Beraber Gideriz Nereye"
Chanyeol Baekhyun'un Gözlerine Baktı.
" TEK Başıma Gidiyorum Baek..."
Baek Üzgün Hissetmisti. Sonuçta Evlilerdi Ve Chanyeol Ona Söylememişti.
"A-ama Neden Bana Söylemedin Yani Nereye Gidiyorsun"
"Baek Bu Şirketimin Verdiği Bir Karar Amerika'ya 4 Yıllığına Gidiyorum"
" 4 Yıl Mı Ama Ben Neden Gelemiyorum Biz Evli Değil Miyiz Benimde Gelmem Gerekmez Mi Ben Sensiz Ne Yapacağım"
Chanyeol Bilmediğine Dair Kafasını Sallamıştı.
" Yanımda Birini Götürmemem Lazım Baek Orda Çok Yoğun Olacağım Ve Sana Vakit Ayıramayacağım Lütfen Zorlaştırma..."
Baekhyun Gerçekten Sinirlenmişti.
" LANET OLSUN CHAN BİZ EVLİYİZ ŞUAN SOYLEDIKLERINI AKLIN ALIYOR MU"
Chan Ayağa Kalkmış Baekhyun'u Sakinleştirmek İçin Baekhyun'un Yanına Geldi...
" YAKLAŞMA BANA SAKIN"
Baekhyun Elini Yüzük Parmağına Götürüp Sarı Soğuk Alyans Çıkarıp Chanyeol'e Atmıştı.
"Boşanmak İstiyorum"
Az Önceki Baek Gitmiş Yerine Sakin Baek Gelmişti Ama Söylediği Gerçekten Saçmaydı. *Yazara Göre*
" Peki Ayrılalım"
Baek Belki Kabul Etmez Aksine Gitmekten Vazgeçer Diye Düşünmüştü.
"Beni Bu Kadar Mı Sevmedin"
"Baek Seni Sevdim Ama..."
" Ama..."
"Ayrılmayalim Ayrı Kalalım Bir Süre Ki Bu Bir Süre 4 Yıl Gidiyorum Baek Bugün Bavulum Hazır"
Baek Çoktan Ağlamaya Baslamist. Eski Chanyeol Olsa Gelip Onun Acısını Dindirmek İçin Sarılırdı. Ama Eski Chanyeol Baek Kafasını Sallayıp Odalarına Çıkmıştı. Büyük Kırmızı Bavulunu Çıkarıp Eline Ne Geçiyorsa İçine Atmıştı Birde Chanyeol Ile Cekindigi Resimleri. Fermuarı Çekip Aşağı Indi Chanyeol'dan En Ufak Bir Iz Bile Yoktu Demekki Ona Son Bir Kez 'Seni Seviyorum' Demeden Gitmişti Neden Bu duruma Geldiklerini Düşünüyordu. Sanırım Chanyeol Evli Olmaktan Sıkımıştı. 4 Yıl...4 Yıl Onsuz Ne Yapacağını Düşünüyordu Baek 1 Saniye Onsuz Kalamaz Iken 4 Yıl Ne Yapacaktı...
Bavullarını Alıp Büyük Annesinin Evine Yola Çıktı. *Lay Yine Yaşadın*
Y/n:
Heyy İngilizce dersinde yazdığım bölüm nasıldı berbat neyse gelecek Bölüm Çok mutlu olacaksın Herkesin Istediği Birşey Yapacağım Neyse Yorum Ve Beğeni İstiyorum
NOT: BUGÜN DİĞER BÖLÜM GELECEK BEKLEYIN ÇÜNKÜ KISA OLDU BU BÖLÜM...
Sizi Seviyorum ~♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...
Fanfiction~Aşk Kapınızı Birçok Kez Çalabilir Önemli Olan Sizin İçin Özel Olan Kişiyi Bulmaktır~