KRIS'IN BAKIŞ AÇISI
Gidiyor;
Benden Kilometrelerce Uzak Bir Yere O Benim Yanimdayken Özlüyorken Benden Kilometrelerce Uzağa Gidiyor. Peşinden Gitmek Istiyorum. Çıkıyorum Dışarı Evinin Önüne Geliyorum Kapıyı Yumruklamaya Baslıyorum Yok Gitmiş...
Özür Dilerim Sevgilim...
Ben Senin Varlığının Değerini Bilemedim. Fark Ettiğim Zaman Ise Sen Benden Nefret Ettin. Benden Gerçekten Nefret Mi Ettin. Ben Özür Dilerim...
"A-alo Lay"
"Efendim Kris"
"Tao O Nereye Gitti..."
Lay Uzun Süre Sessiz Kaldı...
" B-ben Bilmiyorum Kris Biletleri Değiştirmiş Nereye Gittiğini Banada Söylemedi"
" P-peki"
Lay Kris Telefonu Kapatmadan Son Kez Konuştu...
" Ben Özür Dilerim Kris Sizi Ayırmada Bir Numaralı Etken Benim Sanırım Tao'nun Teklifini Kabul Etmemeliydim. O Seni Hala Seviyor Kris Sadece Kalbi Intikam Ile Dolduğu İçin Sana Olan Aşkını Göremedi. O Seni Seviyor Tek Yapman Gereken Beklemek Kris Onun Seni Beklediği Gibi Seninde Onu Beklemen Gerek Mutlaka Geri Gelecek..."
Kris 2 Gündür Bitmeyen Gözyaşlarını Tutamadı Tekrar Ağladı.
" Lay Ben...Ben Çok Pişmanım Ben Onu Göremedim Yanına Gelmek Istemedim Onu Özlemedin Ama Şimdi..."
" Bekle Kris Sadece Bekle..."
Lay Telefonu Kapatmıştı Yine Kendi Ile Kaldı Kris Ne Yapması Gerektiğini Bilmiyordu. Belkide Yeniden Aşık Olmalıydı. 16. Kez Terk Ediliyordu.Ama Bu Diğerlerinden Daha Acı Verici Daha Can Yakıcı Olanıydı. Beklemeliydi Yada Ne Kadae Canı Acırsa Acısın Beklemeliydi....
TAO~HAVAALANI
"A-anne B-ben Sanırım Geri-"
Üvey Annesi Olsa Bile Tekrar Gelmesine Izin Verirdi Değil Mi?
" Geri Mi Gelmek İstiyorsun Asla Buraya Gelmeni Ne Baban Nede Ben İstiyorum..."
Yani Sadece Tahmin Etmişti...
" Peki..."
Sanırım Öz Annem Beni Kabul Eder...
" Anne Benim Tao..."
" Tao Bebeğim Nasılsın? Ne Zamandır Aramıyordun?"
" Iyim Anne Senden Birşey İstiyorum Acaba Oraya Yanına Gelebilirmiyim?"
" O-oğlum O K-Konu Biraz...Üvey Baban..."
" Tamam Anne Anladım Kapatıyorum Görüşürüz Yani Tabi Istersen..."
Telefonu Kapatıp Nereye Gideceğini Düşünmeye Başladı. Ne Kadar Uzak O Kadar Iyi Diye Düşündü Tao En Yakın Zaman Lihtenştayn Diye Bir Ülkeydi Hiç Düşünmeden Nerde Olduğunu Dahi Bilmediği Ülke Için Bilet Almıştı. Tek Yapması Gereken Gitmekti Ne Kadar Uzak O Kadar İyiydi...
BU ARADA KAFE
"Gerçekten Gitti Mi? "
Chen T10'un Konuşmasını Başlatan Bu Soruyu Yöneltmisti.
" Evet Nereye Gittiğini Dahi Bilmiyoruz."
Lay Ağlamaktan Catalli Çıkan Sesini Umursamadan...
" Lay Daha Fazla Üzme Kendini..."
Suho Iki Gündür Ağlayan Lay'i Sakinlestirmeye Çalışıyordu...
" A-ama Suho..."
Xiumin Konusmaya Dahil Oldu...
" Yeter Lay Senin Suçun Yok Tao Bunu Kendi Istedi Ne Kadar Acı Çektiğini Hatırlarsanız Bize Anlatmıştı..."
Sehun Konuşmak Istediğini Belirten Bir Ses Çıkardı.
" O Gerçek Güçlü Yada Değil Yaşadığı Bütün Olayları Bana Anlattı Yada Bir Kısmını Onun Tek Istediği Sevilmek Ama Aradığını Bulamadığını Düşünüyor..."
"Çünkü Intikam Ve Nefret Onun Kalbinde Kocaman Bir Yer Kaplamis Kris'e Olan Aşkını Tekrar Görebilse Herşey Eskisi Gibi Olacak..."
Chanyeol Konuşmaya Dahil Olmuştu.
" Ne Yapacağız..."
Anahtar Soru Baek'den Gelmişti...
"Bilmiyoruz..."
~~~~
♥ Özgürlüğünü,Özgürlüğümüzü Aldığım İçin Özür Dilerim.Seni Hala Seviyorum Gitmem Lazım. Unut Beni Çünkü Ben Seni Unutmuş Olacağım...♥
Y/n:
Nasıldı bugün morelim Bozuktu Nasıl Olduğuna Dair Bir Fikrim Yok Bu Arada One Shotuma Bakarsanız Mutlu Olurum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...
Fanfiction~Aşk Kapınızı Birçok Kez Çalabilir Önemli Olan Sizin İçin Özel Olan Kişiyi Bulmaktır~