SULAY

583 39 8
                                    

"Gidiyorum..."

Suho Lay'e Dönmüştü. Yüzünde Hiç Bir Duygu Barındırmadan...

" Peki..."

Lay'in Gözleri Dolmuştu. Ama Aglamaması Gerektiğini Biliyordu.

"Birşey İsteyebilir Miyim Suho"

Suho Karşındaki Sonsuzluğa Bakarak Cevap Verdi.

" Nedir?"

Lay Suho'nun Kabul Etmesini Umdu.

"Bana...Beni...Sevdiğini Söyler Misin?"

Suho Hala Lay'e Dönmemişti.

"Seni Sevmiyorum Lay..."

Lay Aglamamak İçin Suho'ya Arkasını Döndü Hoş Yüzüne Bakmıyordu Ya...

"Peki O Zaman  Tekrar Gelirsem Görüşebiliriz Değil Mi?"

Suho Kafasını Sallamakla Yetinmişti. Lay Yürümeye Başlamıştı. Nereye Gittiğini Bilmeden. Onun Için Seni Seviyorum Demek Bir İnsanı Öpmekten,Bir İnsanla Sevişmekten,Bir Insana Satılmaktan Daha Önemliydi. Onun Için Seni Seviyorum Demek Dudaklardan Kalbe Giden Bir Yoldu.Onun İçin Seni Seviyorum Demek Çölde Susuz Kalmış Bir Insana Su Vermek Kadar Önemliydi. O Yüzden Suho'ya Çıktıkları O Bir Gün Boyunca Seni Seviyorum Demişti. Tek Istediği Bir Kere O Kelimeyi Duymaktı.Seviyorum.

"Tao Ben Geldim Bavulunu Hazırladın Mı?"

Tao Merdivenlerden Sakin Bir Şekilde İndi.

"Lay Gelmek Istediğinden Emin Misin"

Lay Kafasını Sallamakla Yetinmişti.

" Lay Gel Oturalım."

Tao Lay'i Bileğinden Tutup Koltuğa Oturmuştu.

"Bana Kızma Lay Ama Masanın Üzerindeki Notları Okudum. Ve Hepsi Suho'yu Anlatıyordu. Şuan Seni  Sevmiyor Olabilir Ama Seni Sevecek Sana Aşık Olacak Mutlaka Benimle Gelmeni İstemiyorum Sakın Yalnış Anlama Beni Ben...Ben Ondan Uzaklaşmak İstiyorum Ama Sen Ona Her Zaman Yakın Olmak İstiyorsun. Şimdi Onun Yanına Git Ve Onu Ne Kadar Sevdiğini Ona Seni Sevmesede Daima Yanında Olacağını Söyle. Lay O Yalnız Biri Onu Seven Daima Onu Koruyacak Birini İstiyor. Senin Şuan Onun Yanında Olman Lazım..."

"P-peki S-sen Tao"

Tao Kocaman Gülümsemesi Ile Lay'e Baktı. " Ben Kendime Bakabilirim Lay Bu Zamana Kadar Zaten Hep Yalnızdım Bundan Sonra Yalnız Kalsamda Önemli Değil Alıştım. Ama Suho O Daha Yeni Ailesini Kaybetti.Ve Alışmaya Çalışıyor Yalnızlığa, , Yalnızlığa Alışmamalı Lay Yalnızlık Yalnız Hissetmek Bu Hayatta En Berbat Şey Ben Alıştım Ama O..."

Lay Tao'ya Sarıldı.

"Tao Çok Teşekkür Ederim Ben...Ben Onun Yanına Gidiyorum..."

" Istersen Ben Gidene Kadar Onunla Kal Zaten Ben Iki Gün Sonra Gidiyorum."

" Peki Tao Ben Gidiyorum "

Lay Onlara Yakın Olan Suho'nun Evinin Önünde Durdu . Derin Bir Nefes Alıp Suho'nun Evinin Kocaman Kapısını Yumruklamaya Başladı. Az Sonra Kapı Açılmıştı.

" Lay Sen Neden Geldin..."

"Suho Senden Ne Beni Sevmeni İstiyorum Nede Birlikte Olmamızı Senden Tek Istegim Senin Yanında Olmak Mutlu Anında Beraber Olmak Üzgün Anında Beraber Olmak İstiyorum . Seni Seven Benden Bunu Eksik Etme. Gitmek Istemiyorum Senin Yanında Kalmak İstiyorum Yalnız Olmanı İstemiyorum Senin Sığınabilecegin Tek Liman Olmak İstiyorum. Seni Mutlu Eden Bir Palyaço Ve Seni Üzgün Olduğunda Saatlerce Anlayacağın Bir Omuz Olmak İstiyorum..."

Suho Ne Diyeceğini Bilmiyordu Lay'i Çok Üzmüştü Bu Yüzden Kabul Etmek Zorunda Olduğunu Hissetti.

" Peki Lay Kabul Ediyorum Ama Benden Seni Çabucak Sevmemi Bekleme..."

" Asla Sadece Senin Yanında Olmak İstiyorum. "

~~~~~~

♥Ben Sadece Senin Yanında Iken Kendimi Özgür Hissediyorum Lütfen Özgürlüğümü Elimden Alma...♥

Belkide Sadece Affetmelisin Bazen...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin