6
Stajala sam ispred torbe sa mojim donjim vešom sigurno pet minuta. Petar je seo na fotelju i gledao me smešeći se zabavljeno. Nisam nikada bila u njegovom stanu, ali sam dnevnu sobu videla još ono veče kada je prvi put izašao sa nama, kada sam se potukla sa Aleks i poljubila ga.
,,Da li možeš da se okreneš?", pitala sam konačno i gledala ga kako odmahuje glavom grizući se za usnu. Delovao je sasvim opušteno dok sam ja delovala kao da stojim ispred kofera sa bombom. Nisam se mogla sagnuti, nisam mogla nogom podići torbu, nisam mogla uraditi ništa bez da sam bez sumnje znala da će on videti neki deo mene koji još nije video. Koji niko nije video sigurno pet godina. Da pitate Jasminu ona bi rekla koji niko nije video od kada sam postala dosadna i zamonašila se. Jasmina nije znala da sam se uozbiljila nakon što sam se jedno jutro probudila u stanu momka kojeg nisam poznavala i videla sliku njegove žene i malog deteta na stočiću kraj kreveta. Tada sam znala da moram da se opametim i prestanem da živim kao da sutra ne postoji i preselila se u drugi grad. Držala sam se tog pravila dosta dobro, da sam bila u ovoj situaciji pre pet godina svukla bih peškir sa sebe namerno jer me je izazivao i gola odnela torbu nazad u Jasminin stan.
,,Da li možeš da mi dodaš torbu kako bih se obukla i kako ne bih trošila više tvoje vreme?", pitala sam i delimično zamišljala kako bi on reagovao kada bih stvarno uradila ono što sam pomislila.
,,Mogu da ti dodam jedne gaćice, ali nisam siguran da želiš da ti ja preturam po donjem vešu", odgovorio je kao da pregovaramo, kao da je moj donji veš stvarno taoc u ovoj situaciji.
,,Ne želim", odgovorila sam i stisnula usne besno. Otišla bih nazad do Jasmininog stana, ali sam nekako znala da će on izbaciti moju torbu čim odem. Osim toga nisam želela da on pobedi, možda sam živela po određenim pravilima koja sam sama sebi nametnula, ali ja sam apsolvirala ovu igru i on neće pobediti. Osim toga zar nisam otišla niz zečiju rupu, on sam je to tražio.
,,Dobro onda. Dvoje mogu igrati ovu igru", promrmljala sam sama za sebe i svukla poeškir pre nego što sam se sagnula i počela da preturam po mojoj torbi. Nisam skretala pogled, a Petar se nije pomakao. Izvukla sam grudnjak i gaće iz torbe i ispravila se hrabro jer sam bila dovoljno tvrdoglava da me nije bilo više briga. Ko jebe pravila? Pogled mi je prešao preko Petra koji je sedeo blago otvorenih usta u šoku dok sam navlačila na sebe donji veš. Mislim da nije očekivao da bih ikada ovako nešto uradila, nisam ni ja, ali sada nije bilo nazad i nema poente da se sada premišljam koliko je ovo bila pametna ideja. Što je učinjeno učinjeno je. Šetala sam se po njegovoj dnevnoj sobi tražeći kutiju u koju sam spakovala pidžamu jer ovo ne bi bilo potpuno bez pidžame za koju je rekao da mu se sviđa. Čučala sam ispred kutije i preturala tražeći je, a on se nije pomakao sve dok nisam izvukla pidžamu i podigla je ispred sebe čim sam ustala na noge.
,,Shvatio sam poentu i pre nego što si navukla na sebe te gaćice. Ne moraš me dodatno mučiti", našao se kraj mene i oteo mi pidžamu iz ruku, a ja sam prekrstila ruke preko golog stomaka i posmatrala ga smešeći se zabavljeno.
,,Mislila sam da belom zecu nije bitno koje gaćice nosim ispod pidžame", odgovorila sam i nasmejala se šire. Ugrizao se za usnu i klimnuo jednom glavom.
,,Mislio sam da se ne sećaš toga."
,,Možda imam više od trideset godina, ali nisam senilna", namerno sam ovo prokomentarisala kako bih videla njegovu reakciju. Očigledno mu je bilo važno to što imam više od trideset godina.
,,Nisam na to mislio, mislio sam na činjenicu da me uvek poljubiš kada se napiješ, a posle se ni ne sećaš da se to desilo", iznenadio me je odgovor jer se zaista nisam sećala da sam ga poljubila sinoć. Da li sam ga poljubila sinoć? Mora da mi se na licu videlo da sam zbunjena jer je jednom klimnuo glavom ozbiljno.
,,Ako želiš to da izbegneš, nemoj mi kroz igru reči govoriti da želiš da mi skineš gaćice", odgovorila sam i slegnula ramenima. Nije da je bilo neočekivano da mislim da želi da ga poljubim nakon svega što je rekao u porukama i uživo.
,,Jasmina je rekla da drugačije neću imati priliku da te poljubim. Rekla je da ti nikada nisi bila u vezi, da nikada sebi ne bi dozvolila da se upustiš u vezu i da trezna nikada ne bi ni razmislila o toj mogućnosti. Nisam baš imao puno izbora", odgovorio je i slegnuo ramenima, a ja sam se ispravila iznenađeno. On je sa Jasminom pričao o meni i moja sestra mu je rekla da me može imati samo kada se napijem? Moraću da popričam sa mojom sestrom, da joj objasnim neke stvari o moralu i činjenici da je Petru rekla da me može iskoristiti. Mislim da ću povratiti.
,,Ne budi smešna", prevrnuo je očima na moj izraz lica i pre nego što sam stigla da mu saspem sve optužbe u lice nastavio je sa objašnjavanjem. ,,Ne bih nikada iskoristio devojku na taj način, samo smo Jasmina i ja mislili da bi se jednom verovatno setila da si me poljubila. Shvatili smo da ako se to desi dovoljno puta jednom ćeš se setiti i možda ćeš želeti da pričaš o tome sa njom ili tako nešto... Ne znam nisam nikada bio u ovakvoj situaciji."
,,Hoćeš da kažeš da sam ja čudna?", pitala sam i osećala kako mi se ramena povijaju tužno. Ostaću sama zauvek. Nisam želela da on misli da sam čudak.
,,Ti si Alisa iz zemlje čuda, sve je čudno u tom svetu i to je ono što mi se sviđa kod tebe. Nikada ne znam šta da očekujem", odgovorio je i primakao mi se, a ja sam frknula kroz nos.
,,Ja sam samo Alisa. Odrasla osoba od trideset i dve godina iako sam svesna da ti to znaš ili si izračunao ili si pitao Daria...", htela sam sama sebe da udarim preko čela kada sam shvatila da je upravo to bilo ono što ga je toliko iznenadilo, poslao je Dariu poruku i dobio odgovor. ,,Nisam zabavna, nisam ništa posebno, samo Alisa."
,,Samo Alisa da li ti znaš koliko ja godina imam?", pitao je jer je shvatio moj komentar na godine kao nešto što sam ja smatrala bitnim i bio je besan zbog toga.
,,Znam da imaš manje od mene i videla sam ti izraz lica, nemoj ni pokušati da me slažeš da ti to nije važno", odgovorila sam i osećala kako tuga raste u meni. Sranje! Bio je u pravu za sve, Jasmina je bila u pravu. Nisam nikada to ni primetila do sada, nisam nikada želela vezu i ovo je bio razlog. Gledala sam moju sestru kako ide iz jedne užasne veze u drugu, poslednja ju je skoro oterala u bolnicu, a ona je bila sa ženama. Muškarci su bili hiljadu piuta gori, onaj gad kraj kojeg sam se probudila je bio dokaz da ni jednom muškarcu ne možeš verovati, ne zapravo. Nisam nikada želela vezu jer nisam se nikad ni trudila da upoznam nekoga od njih, a nisam ni želela da se usudim da verujem nekome od njih dovoljno da bih želela biti sa njim. Svaki od njih je imao nešto što bi bio izgovor da me ostavi ili prevari, nije bitno ishod je isti ja bih bila povređena. Činjenica da je Petru bilo bitno to što sam starija od njega me je povredilo, a nismo ni bili u nikakvoj vezi.
,,Važno mi je jer sam shvatio da me nikada nećeš shvatiti ozbiljno. Da mi ni ne vredi da se trudim. Alisa u zemlji čuda bi pratila belog zeca, ali samo Alisa ne bi dva puta pogledala samo Petra koji je u njenim očima neozbiljno dete", odgovorio je i nabrao nos pre nego što je slegnuo ramenima. Nisam znala šta da odgovorim, njegovo objašnjenje nije bio glupi izgovor i nije bilo laž, a ja sam ostala bez reči jer nisam više mogla pronaći razlog da završim ovo pre nego što počne. Posmatrao me je i čekao da nešto kažem, ali ja ne smem uraditi ono što sam želela, ja sam se plašila da to uradim.
,,Dvadeset sedam", rekao je konačno verovatno u nameri da me šokira, da dokaže da je bio u pravu i da je meni bilo važno koliko on ima godina, ali nije se o tome radilo i on nije mogao to da zna.
,,Biće ti važno, možda sada nije, ali biće kada počenš slušati komentare na našu razliku u godinama", odgovorila sam defanzivno jer nisam znala šta drugo da kažem. Želela sam da mu stavim na znanje da znam kako muškarci razmišljaju i da znam ako sada budem pratila belog zeca neću nikada izaći iz zečije rupe.
,,Ja sam Petar Pan, a u Nedođiji godine nisu važne jer niko ne odrasta", odgovorio je i slegnuo ramenima, a ja sam tražila neku slamku za koju se mogu uhvatiti pre nego što padnem niz zečiju rupu.
,,Ovo nije bajka i ja ne želim da me povrediš", rekla sam iskreno jer nisam imala ništa drugo da kažem. Ispravio se na momenat iznenađen mojim iskrenim rečima, mislim da nije očekivao da ću to reći, on je stvarno bio ubeđen da se tu radi o razlici u godinama.
,,Ja sam ti otvoreno rekao da želim da budem sa tobom iako sam dobro znao da je to nešto što nije moguće van bajke kada si ti u pitanju. Ja sam otvoreno rekao šta želim i rizikovao da budem povređen. Ne postoji nikakva garancija da ja neću povrediti tebe i ne postoje reči kojima bih ti mogao to osigurati, ali jednako važi i za mene. Ja želim tebe i znam da život nije uvek bajka, ali isto tako znam da može da bude. Pitanje je šta ti želiš Alisa?", primakao mi se skroz i obrglio me sa obe ruke oko golog struka, cela leđa su mi se naježila. Gledala sam njegove crne oči tražeći bilo kakvu trunku lažći u njima, ali nisam više imala slamki spasa. Moje noge su izgubile tlo iste sekunde kada sam se propela da ga poljubim i ja sam lebdela niz zečiju rupu.
YOU ARE READING
Čajanka ✔️
RomancePoziv koji je budi u sred noći je dovodi nazad u grad iz kojeg je pobegla. Došla je da bude uz njenu sestru koja prolazi kroz težak period, ali će se ispostaviti da je poseta bila potrebnija njoj....