"Ο Μιχάλης..."
"Ο Μιχάλης τι; Τι έκανε; Σταμάτα να κλαις για λίγο και πες μου τι έγινε"
"Πήγαν όλοι σε ένα πάρτυ. Ήπιαν πολύ.." Δεν με άφησε να ολοκληρώσω
"Είναι νοσοκομείο; Έπαθε κάτι σοβαρό;"
Καμία σχέση.
"Όχι, ούτε καν. Η Μελ.. ήπιε και αυτή πολύ..."
"Ποία είναι η Μελ; Τι έγινε, πρέπει να ηρεμήσεις και να μου πεις δεν γίνεται ετσι!"
"Η Μελ, είναι η Μελίνα, η "ντιβα" του σχολείου μας στην Αθήνα. Ο ΝΑΙ, έχουμε και εμείς μια απο αυτές μαζί με την κλίκα της. Η Μελίνα είναι σαν να λέμε η αρχηγός της κλίκας της. Είναι ψηλή με ίσιο μακρύ μαύρο μαλλί και κατάμαυρα μάτια. Είναι πάντα βαμμένη και το κινητό της είναι πάντα στο χέρι της. Είναι η μεγαλύτερη κουτσομπόλα τους σχολείου και κανείς δεν την συμπαθει. Παρ' όλα αυτά εκείνη νομίζει πως έχει το δικαίωμα να μας μιλάει όπως θέλει και περιμένει πως την φοβόμαστε."
"Οκευ, και τι έγινε με αυτή;"
"Την είχαν καλέσει για κάποιον λόγο στο πάρτυ, είχαν πιεί όλοι πάρα πολύ και αυτή και ο Μιχάλης..."
"Μην μου πεις άλλα, κατάλαβα. Τι λέει αυτός;"
Της είπα ότι μου είπε στο τηλέφωνο, και της έδειξα ενα μήνυμα που μου είχε στείλει. Το μόνο που έλεγε ήταν "Συγγνώμη..."
Η Μελ φυσικα, δεν ξέχασε να με ενημερώσει, μου έστειλε μια φωτογραφία που καθόντουσαν μαζί στον καναπέ και από κάτω έγραφε "Σου είχα πει να Μην τα βάζεις μαζί μου, εσυ με προκάλεσες"
"Μα καλά τι θα μπορούσες να της έχεις κάνει;"
"Όταν ήμουν στο σχολείο στην Αθήνα, σου είπα ότι μας μιλούσε όπως ήθελε. Μια μέρα την άκουσα να λέει για εμένα και την Σοφία, την κολλητή μου, πως μοιραζόμαστε τους γκόμενους, όπως και τα ρούχα, και επειδή δεν ίσχυε πήγα να της μιλήσω, και το πήγε σε άλλο επίπεδο. Ε και στο τέλος κατέληξε με μια μελανια στο αριστερό της μάγουλο. Την επόμενη μέρα ήρθε να μου ανακοινώσει πως θα μετανιώσω αυτό που έκανα γιατί λεει《δεν μπορούσε να καλυφτεί με το make up αυτο που εκανα》. Στους γονείς της είπε ότι χτύπησε κάπου, γιατί δεν την έπαιρνε να πει τι είχε κάνει ώστε να έχει αυτή την μελανιά"
"Καλά της έκανες, αλλά τώρα είσαι εδώ. Φέρε μου το κινητό σου."
"Γιατί;"
"Θα στείλω στον Μιχάλης πως τελειώσατε. Δεν έχει πισωγυρίσματα τώρα. Έκανε ότι έκανε, το αλκοόλ δεν τον δικαιολογεί. Θα πάμε κάτω να περάσουμε καλά στο πάρτυ και έχω μια ιδέα για την Μελ αλλά είναι νωρίς ακόμα"
Της έδωσα το κινητό μου και έστειλε μήνυμα στον Μιχάλη και εγώ της έλεγα τι έγινε με τον Νικ. Φάνηκε κάπως ενθουσιασμένη, αλλά όχι και τόσο. Μου είπε ότι αυτό βοηθάει στο σχέδιο της με την Μελ.
"Ψήνεσαι να μου πεις και εμένα γι' αυτό το "σχέδιο" σου;"
"Όσα λιγότερα ξέρεις τόσο καλύτερα. Αν σου πω τι είναι δεν πρόκειται να με αφήσεις να κάνω κάτι, μην επιμένεις πολύ. Έχε μου εμπιστοσύνη. Πάμε κάτω τώρα, μας περιμένει ένα πάρτυ, θυμάσαι;"
Κατεβήκαμε κάτω και παραδόξως το υπόλοιπο βράδυ κύλησε ομαλά. Ο Νικ με κοιτούσε τις περισσότερες φορές, κάπως περίεργα, και στο τέλος καταλήξαμε όλοι να χορεύουμε στο κέντρο του δωματίου.
"Θέλει κάτι ο Νικ; Σε πείραξε; Θες να του πω κάτι; Κοιτάει πάρα πολύ" Άκουσα το Νόελ να μου ψυθιρίζει την ώρα που μου έδινε ένα γεμάτο ποτήρι.
"Δεν είπαμε κάτι για τις ανακρίσεις σου; Όλα καλά, μην κάνεις κάτι. Και, τι είναι αυτό;"
"Δεν ήξερα αν έχεις κάποια ιδιαίτερη προτίμηση οπότε είπα να σου φέρω μια μπύρα"
Συνέχισε να μου μιλάει για λίγο όμως δεν έδινα σημασία, δεν μπορούσα να τον ακούσω κιόλας.
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
CZYTASZ
Σε θέλω εδώ, μαζί μου.
Dla nastolatkówΆλλοι αλλάζουν σχολεία. Εγώ άλλαξα ολόκληρη ήπειρο. Από Αθήνα βρέθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά. Μένω με τα ξαδέλφια μου και την θεια μου, και τον θείο μου. Μακριά από τα παλιά. Κι όμως δεν ξέφυγα από τις νέες γνωριμίες, νέες φιλίες, νέες ίντριγκες.