Το επόμενο πρωί, σηκώθηκα, έβαλα ένα μπλε τζιν με μια γκρι κοντομάνικη μπλούζα. Έριξα από πάνω την ζακέτα του Νικ, η οποία είναι της ομάδας του σχολείου, έπιασα μια σφιχτή κοτσίδα τα μαλλιά μου και βάφτηκα ελαφρώς. Κατεβαίνοντας στην τραπεζαρία για να φάω πρωινό είδα την Έιμι να με περιμένει.
"Φάε γρήγορα, πρέπει να φύγουμε!"
"Καλημέρα και σε εσένα, τι έγινε;" Την ρώτησα.
"Η Έιμι είχε την ιδέα να γραφτείς στις μαζορέτες του σχολείου, έκανες ενόργανη έτσι;" Πετάχτηκε ο θείος μου, ο Μάρκος, καθώς άρπαξε την τσάντα του από τον καναπέ και με αγκάλιασε για να φύγει για την δουλειά του.
"Ναι έκανα, σίγουρα είναι καλή ιδέα αυτό όμως;"
"Είναι τέλεια ιδέα. Γειά σας κύριε Μάρκο"
"Γειά, να προσέχετε! Βίβιαν, σκέψου το"
Έκλεισε την πόρτα και κατευθυνθήκαμε στην τραπεζαρία. Ο Κώστας ήταν πάνω και ετοιμαζόταν, ο Σπύρος ως συνήθως είχε πάει νωρίτερα για να πάρει την Έρρικα και να πάνε στην βιβλιοθήκη, και η Νάνσυ κοιμόταν ακόμα. Η θεία Έφη μας περίμενε να φάμε και μετά θα πήγαινε στην δουλειά. Αφού έφαγα πήγαμε να φύγουμε. Μόλις ανοίξαμε την πόρτα είδαμε τον Νόελ έτοιμο να χτυπήσει το κουδούνι
"Καλημέρα. Ήρθα να πάρω τον Κώστα. Τι φοράς;"
"Την κατσαδιάζεις άλλη ώρα για την ζακέτα του Νικ, αν και δεν σου πέφτει λόγος, τώρα πρέπει να πάμε γρήγορα στο σχολείο, τσαο!"
Δεν πρόλαβα να πω κάτι, αφού η Έιμι με τράβηξε από το χέρι και έσπρωξε τον Νόελ να μπει μέσα στο σπίτι. Η αλήθεια είναι πως δεν είχα καμία όρεξη να ακούω πάλι τον Νόελ πρωί - πρωί.
Φτάσαμε στο σχολείο και η Έιμι μου είπε ότι είχε κανονίσει δοκιμαστικό για την θέση της αρχηγού στις μαζορέτες. Κάπου εκεί πρέπει να ήταν που φρίκαρα.
"ΘΈΣΗ ΑΡΧΗΓΟΎ; ΑΠΌ ΠΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΥ;"
"Ο Κώστας μου είπε πως είσαι αρκετά καλή, και είχα δει μερικά μετάλλια που είχες φέρει κρεμασμένα στο δωμάτιο σου. Κάνε μια προσπάθεια. Ή θα γίνεις εσύ αρχηγός ή θα γίνει η Σίσι. Εξάλλου θα μπορούμε να περνάμε πιο πολύ ώρα μαζί, και ας μην ξεχνάμε τις συναντήσεις της ομάδας που θα πρέπει να πηγαίνουμε μαζί με τα αγόρια"
"Ντάξει με έπεισες από το σημείο με την Σίσι αλλά μην εισαι σίγουρη πως θα τα καταφέρω."
Το δοκιμαστικό τελείωσε νωρίτερα από ότι περίμενα και ο γυμναστής μας, ο κ. Κούπερ μου είπε πως θα ανακοινώσει την αρχηγό λίγο πριν την ώρα του φαγητού. Ωστόσο η Έιμι επέμενε ότι φάνηκε τόσο εντυπωσιασμένος όσο και εκείνη. Μέχρι να πάμε στην τάξη συναντήσαμε την Σίσι.
ESTÁS LEYENDO
Σε θέλω εδώ, μαζί μου.
Novela JuvenilΆλλοι αλλάζουν σχολεία. Εγώ άλλαξα ολόκληρη ήπειρο. Από Αθήνα βρέθηκα στο Μόντρεαλ του Καναδά. Μένω με τα ξαδέλφια μου και την θεια μου, και τον θείο μου. Μακριά από τα παλιά. Κι όμως δεν ξέφυγα από τις νέες γνωριμίες, νέες φιλίες, νέες ίντριγκες.