1. Kapitola

1.6K 60 3
                                    

Bolo uprostred novembra. Všade okolo hradu svišťal krutý vietor hlásajúci príchod zimy. Hermiona si v knižnici robila domáce úlohy. Harry s Ronom mali metlobalový tréning. V tomto počasí im nezávidela. Zababušila sa do plášťa a pritiahla si knihu bližšie k sebe. Natiahla sa po brko a začala písať.

"Hermiona?" začula za sebou hlas. Bola to Hannah Abbotová, bifľomorská prefektka.
"Áno?"
"Volá ťa profesor Dumbledore. Hneď ako sa vrátia Harry s Ronom, máte ísť za ním."
"V poriadku," prikývla.

Bola hlavná prefektka, takže to muselo súvisieť s jej povinnosťami. Dokončila si úlohu a vrátila sa do klubovne. Chvíľu sa hrala s Kribolabom a potom hľadela von z okna na prvé vločky. Tešila sa na Vianoce. Mali ohlásený aj vianočný ples. V spomienkach sa vrátila k tomu, čo absolvovala ako štvrtáčka. Pekné spomienky...
O chvíľu zistila, že sa začali vracať metlobaloví hráči. Začula Ginny. A keď je tu Ginny, onedlho tu bude aj Harry s Ronom.
Hneď ako dorazili Harry s Ronom, trojica sa vydala na cestu do riaditeľovej pracovne. Dumbledore ich privítal a keď sa usadili, začal rozprávať.

"Ako viete, doteraz sa nám nepodarilo nájsť a zničiť všetky horcruxy. Stále jeden ostáva. Jeden jediný, ktorý Voldemort vytvoril vo svojom siedmom ročníku. Je to medailón. Slizolinov medailón."
"Slizolinov medailón bol premenený na horcrux počas Voldemortovho siedmeho ročníka?" spýtal sa Harry prekvapene. Riaditeľ prikývol.
"Každý, kto môže po ňom pátra. Celý Fénixov rád. Každý má svoju úlohu. Preto som sem pozval aj slečnu Grangerovú."
Hermiona ich sledovala. Riaditeľ spomínal nejakú úlohu. Úlohu pre ňu..?.

"Potrebujeme, aby tento horcrux nebol nikdy vytvorený," poznamenal Dumbledore a zahľadel sa Hermione do očí.
"V čom spočíva moja úloha?"
Harry s Ronom sa zvedavo naklonili dopredu, v očakávaní, čo im profesor povie.
"Vrátite sa späť v čase," riekol potichu Dumbledore.
Harry s Ronom vypleštili oči a šokovane hľadeli z Hermiony na Dumbledora. Hermiona sa oprela o operadlo, zavrela oči a chvíľu naberala dych.
"Kam?" Spýtala sa so zavretými očami i keď dobre vedela, kam asi.
"Siedmy ročník Toma Riddla."
"Mám ho zabiť?" pokrútila prestrašene hlavou.
"Nie," odvetil pokojne Dumbledore, "tým by ste mohli veľmi zmeniť budúcnosť. Priveľmi. Viem, že by to bolo riešenie, ale nie, nemôžete ho zabiť. Toto nie je vaša úloha."
"Potom mám zničiť horcrux?" spýtala sa neveriacky.
"Zničiť alebo zabrániť jeho vytvoreniu," prikývol riaditeľ.
"Zabrániť? Má zabrániť TEMNÉMU PÁNOVI vytvoriť horcrux?" vyhŕkol Ron.
"To je samovražedná misia," poznamenal prestrašene Harry. Bola to samovražda...
Harry sa na riaditeľa zamračil, "to ju posielate len tak, bez ochrany?"
Hermiona hľadela na profesora, vedela, že to musí urobiť. Je to dôležitá úloha. Nebude však jednoduchá.
"Čo môžem očakávať?" Určite budú problémy...Tým sa nevyhne...Len potrebuje vedieť, čomu približne bude čeliť. Netušila, aké podmienky vládli v roku 1950, kam sa chystala.
Dumbledore prikývol, čakal túto otázku, "vzhľadom na to, že máte muklovský pôvod, zrejme vás nebudú mať v láske...a Tom Riddle bol Slizolinčan..."
"Na to som zvyknutá...Malfoy," prerušila ho.
"Hermiona, to nemyslíš vážne, že tam ideš?!" vyhŕkol Ron.
"Musím," odvetila potichu a hľadela do riaditeľových modrých očí, "takže...moja úloha je jasná..."
"Aké sú podrobnosti?" Spýtal sa Harry.
"Existuje jedno obdobie, počas ktorého sa dá vrátiť do minulosti. Nastane o týždeň. Jedná sa o Tempus Rectum. Je to niečo ako muklovský slnovrat. V tomto období je to možné iba za špeciálneho kúzla. Vašou úlohou bude sledovať mladého Toma, zistiť čo najviac informácii o horcruxoch a pokiaľ možno zabrániť vytvoreniu ďalších. Iniciatívu nechám na vás."
"Koľko mám času na splnenie úlohy?"
"Musíte to stihnúť do ďalšieho slnovratu. To je presne o 10 mesiacov," poznamenal Dumbledore.
"Desať mesiacov..." opakovala Hermiona. Toľko času stratí...
"Ako sa vrátim späť?"
"O to sa nemusíte báť. Tu," podal jej nejaký zapečatený pergamen, "dajte to riaditeľovi, hneď keď sa objavíte v minulosti. Je tam všetko, čo potrebuje vedieť a všetko, čo potrebujete k vášmu návratu. Taktiež by som vás poprosil, aby ste navštívila moje minulé ja a všetko mu vysvetlila...Pochopí...určite," uisťoval ju, keď videl výraz jej tváre.
"V poriadku."
"Takže mám to chápať tak, že prijímate túto úlohu?" spýtal sa Dumbledore opatrne. Hermiona na chvíľu zaváhala, privrela oči a prikývla.

Ahojte! Čaká nás nová ,,kratšia" cesta. Tým myslím doslova, neočakávajte nejak dlhý príbeh, ale má aj tak niečo do seba. Kapitoly budem pridávať každú stredu, piatok a nedeľu.

XOXO
Dark_Quinn12

𝘜𝘯𝘥𝘦𝘳𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔Where stories live. Discover now