Celý týždeň sa pripravovala na svoju úlohu. Čítala knihy o Voldemortovi, pýtala sa na neho Harryho. Veď sa s jeho mladším ja stretol, počas druhého ročníka v tajomnej komnate. Chcela poznať každú drobnosť. Každú maličkosť, čo by jej pomohla.
"Hermiona, si...si istá?" Pýtal sa Ron asi už po stýkrát. Hermiona po ňom fľochla pohľadom.
"Ja...len, že je to Temný pán...i keď mladý" vykoktal na obranu.
"Myslíš, že to neviem?"
"Prečo nemohol ísť Harry?" opakoval tvrdošijne Ron. Harry si vzdychol. Nepriznal, že na to myslel tiež. Prečo neposlal Dumbledore jeho? Možno preto, že by bol viac v nebezpečí ako Hermiona. Ale ona...má muklovský pôvod...a ak bude sledovať Toma Riddla, ktorému sa to určite nebude páčiť...
"Ron, prestaň," vzdychla si Hermiona a prevrátila stránku v knihe o čiernej mágii.
"Ja...len sa o teba bojím," zašepkal a sklopil zrak.
"Ja viem," odvetila so slabým úsmevom Hermiona a dotkla sa jeho ruky. Zdvihol pohľad a usmial sa na ňu.
Cítila sa čoraz horšie. Najprv si myslela, že to zvládne, že je to len obyčajná úloha. Veď ho predsa nemusela zabiť. Ani nič podobné. Ale bála sa. To je pravda. Nakoniec nadišiel deň začiatku slnovratu. O jedenástej v noci sa mala stretnúť s Dumbledorom v jeho pracovni. Nevedela, ako chcel dokázať, aby sa vrátila v čase. Dosť ju to zaujímalo. Dúfala, že to nebude bolieť. Celý čas trpezlivo znášala Ronove povzdychy typu, budeš nám chýbať, a otázky typu, nebojíš sa?
Keď odbila jedenásta hodina, spolu s Harrym a Ronom sa pobrala k riaditeľni. Ešte v živote jej tak nebilo srdce a netriaslo sa telo.
"Slečna Grangerová, pán Potter, pán Weasley," privítal ich riaditeľ.
Svoj pohľad zameral na Hermionu.
"Tak, ste pripravená, slečna Grangerová?"
Nemo prikývla a otočila sa k priateľom. Neznášala rozlúčky. A ktovie, čo sa stane, keď sa vráti. A ktovie, čo sa stane, kým bude preč.
Prikročila k Ronovi a objala ho. Niečo jej zašomral do ucha a silno ju stisol. Mdlo sa na neho usmiala a potom objala aj Harryho. Potom sa otočila k riaditeľovi.
"Hermiona?" Riekol chabo Harry. Otočila sa k nemu, "dávaj si pozor," dodal pošepky.
Prikývla a zahľadela sa na profesora, ktorý na ňu mieril prútikom. Začala odbíjať polnoc. Polnoc...čarovný čas...
Zavrela oči a vzápätí zacítila niečo ako trhnutie. A potom prišiel tvrdý dopad. Zacítila, že padla na kolená. Keď otvorila oči, Harry a Ron tam neboli a ani muž za stolom nebol Dumbledore. Poznala ho z kníh. Bol to Armando Dippet. Podarilo sa to. S úľavou si vydýchla. Prvú časť mala za sebou.
Starší muž na ňu prekvapene hľadel. Hermiona sa mu ani nečudovala. Muselo to vyzerať zvláštne, keď sa vám z ničoho nič objaví v pracovni študentka."Dobrý deň, pane," pozdravila, "ja som Hermiona Grangerová a som z budúcnosti. Tuto," podala mu list, "môj riaditeľ vám posiela list, kde všetko vysvetľuje."
Dippet vzal list a začítal sa. Miestami sa tváril bojazlivo, miestami ohromene a pri niektorých pasážach dokonca pobavene. Nakoniec sa zatváril podozrievavo a pohľadom si Hermionu premeral. Znova pozrel do listu. Zdalo sa , že nad niečím uvažuje.
"V poriadku," riekol a zložil ho, "tak, slečna Grangerová, do akej fakulty patríte?"
"Chrabromil, som chrabromilská hlavná prefektka."
Profesor prikývol, "to nám vyhovuje. Nemáme hlavnú prefektku. Môžete ňou byť vy. Keďže dnes je len druhý september, nič ste nezmeškala. Dnes to oznámim pri večeri. Povieme, že ste z Beauxbatonsu, súhlasíte?"
Hermiona prikývla. Čo iné jej ostávalo?
"Tak, ako to zariadime? Musíme nájsť niekoho, kto sa o vás postará..." profesor Dippet vyzeral, že premýšľa, "samozrejme! Hlavný prefekt! Že ma to hneď nenapadlo. To viete, som už starý muž...Aj tak sa s ním potrebujete zoznámiť, veď budete spolupracovať,"
Hermiona sa zasmiala. V duchu sa potešila. Keď už tu má stvrdnúť, tak aspoň sa o ňu postará hlavný prefekt. Chvíľu rozmýšľala, kto to v tomto roku mohol byť, keď niekto zaklopal na dvere.
"Vstúpte!" povedal profesor Dippet.
Dvere sa otvorili.
"Á, tu ste Tom. Zoznámte sa. Toto je slečna Hermiona Grangerová, naša nová žiačka a hlavná prefektka. Prišla k nám z Beauxbatonsu."
Hermiona sa otočila a zamrzla na mieste. Do miestnosti totiž vošiel vysoký tmavovlasý chlapec v slizolinskej uniforme. Pozorne si ju premeriaval tmavomodrými očami a pohľadom zastal na jej očiach.
"Slečna Grangerová, Tom Riddle. Hlavný prefekt."XOXO
Dark_Quinn12
YOU ARE READING
𝘜𝘯𝘥𝘦𝘳𝘤𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 / 𝒟𝑜𝓃𝑒 ✔
FanfictionMá jedinú úlohu. Vrátiť sa späť v čase a zabrániť vytvoreniu posledného horcruxu. Samovražedná misia, však? Myslíte, že sa odtiaľ vráti živá? Či sa vôbec vráti? Alebo nebodaj tam dobrovoľne ostane? Čítajte a dozviete sa viac... 😏 #9 v ShortStory...