▪️Chapter 4▪️

1.1K 45 0
                                    

Június 5. (délelőtt)

Miután bepakoltuk anyával cuccainkat a kocsiba, ő leült egy kicsit tévét nézni, de igazából csak az időjárás érdekelte. Én még váltottam pár szót Daniel-lel. Ő igazából nagyon keveset beszél magyarul, ezért vele mindig is angolul kommunikáltam.

Egy - két óra múlva anya szólt, hogy menjünk el valahova ebédelni, mert már mindketten éhesek voltunk. És elindultunk a meki felé :).

A mekiben anyuval egy-egy sajtburger menüt rendeltünk.
A sor hatalmas volt, úgyhogy egy fél óra után tudtuk csak tényleg megenni a rendelésünket.
Ebéd után úgy döntöttünk, hogy mostmár elindultunk, hátha előbb érünk oda.
Nos, már mindketten megszoktuk a sok utazást, ebbe belértve a a kocsit, buszt, repülőt, vonatot. A rengeteg költözés, és látogatás előnye :).

Már nagyon vártam ezt az utazást Daniel, és természetesen Noah miatt. Mivel nem vagyok társasági ember, ezért mégjobban izgulok, hiszen mi lesz, hogyha nem fog kedvelni? Igazából én figyelmeztettem. Más vagyok.

Nagyon, nagyon, de tényleg NAGYON hosszú út után végre leszálltunk a repülőről. A reptéren Bethany és Daniel várt. Odarohantam Daniel-hez (már amennyire tudtam a rengeteg cuccal), és szorosan átöleltem, ő pedig visszaölelt.
-Hiányoztál. - mondta, természetesen angolul.
-Te is.
Ezután köszöntem Bethany-nek is és elindultunk a kocsijuk felé. Úton hozzájuk rengeteget beszélgettünk, többnyire, hogy milyen Magyarország, a tanulmányom, és persze Noahról is esett pár szó.
Megérkezve lepakoltam a szobámban (igen saját szobám van, hiszen messze lakunk egymástól, és amikor jövünk látogatóba, akkor nem csak egy napra jövünk). Daniel bejött a szobába és újra beszélgetni kezdtünk olyan szokásos dolgokról, mert hát a szülők előtt nem mindig vagyunk azért őszinték. Meséltem neki Noahról, hogy mennyi mindenről beszélgettem vele, és hogy milyen rendes. Daniel örült nekem, és annak is, hogy végre barátkozom, és nem vagyok annyira antiszociális. Majd segített kipakolni a fontos dolgokat.

Az idő ekkor fél tizenkettő volt. Mindjárt éjfél. Átöltöztem pizsibe, ami egy rövid sortból, és egy fekete pólóból állt, ami nagy volt rám. A pólóra annyi volt írva, hogy 'be yourself', a nadrág pedig sima fehér volt. Fogmosás után leültem az ágyamra, és megnéztem az üzeneteimet. Nem volt egy olvasatlan sem. Hm... Inkább ráírtam én.

Nia: Szia. Már Amerikában vagyunk, nemrég érkeztünk meg. Neharagudj, hogy ilyen későn írok, nem volt netem.

Noah: szia! De jó :). Már nagyon várom, hogy találkozzunk.

Nia: én is :)))

Noah: na menj, pihend ki magad, nehogy holnap bealudj. :))

Nia: haha 

Aztán felraktam töltődni telómat.
Körülbelül éjfél körül aludtam el, megfogadva Noah tanácsát, miszerint jobb lesz kipihennem magam.
_______________________________________
Június 7.

Reggeli után újra készülődnöm kellett, mégpedig nagyon gyorsan, mert kilenckor keltem, és ekkora anyával már terveztünk a szállodában lenni. Megnéztem, hogy minden megvan-e, majd kihordtam a cuccaimat Bethany kocsijába. Felrohantam a fürdőbe, hogy megnézzem, nem-e hagytam ott semmit, majd belenéztem a tükörbe. A francba. Csak én lehetek olyan szerencsétlen, hogy a nagy sietségben elfelejtek átöltözni. Bementem a szobámba, és felvettem az ágyról a kikészített ruhámat. Ami egy fekete farmerből (ami a térdénél ki volt szakítva) és egy rövidebb fehér felsőből állt, egy apró "pretty" fekete felirattal. Egy világoskék hosszú pulcsit is hagytam kint a rosszabb idő esetére, de nagyon meleg volt, a nap pedig erősen sütött, így azt inkább a derekamra kötöttem. Az ablak nyitva volt, így hallottam, hogy anya kiabál.
-Niaaaa!! Hol vagy??? Indulnunk kell!!! - kiabálta
Kinéztem az ablakon.
-Máris megyek! - mondtam, és rohantam lefelé a lépcsőn, amin természetesen megcsúsztam, és inkább kizuhantam az ajtón, minthogy ráérősen kiléptem volna. Huppsz :)).

Az autóút nagyon hosszúnak bizonyult, ezért elővettem a telefonom, és zenét hallgattam (fülhallgatóval). Daniel nem jött velünk, mert ment az egyik haverjához, ezért tőle már elköszöntem, mielőtt elindultunk. Bethany és anya jókat beszélgettek elől, és azthiszem, hogy azok a témák engem nem nagyon érintettek, ezért tényleg jobb ötlet volt, ha zenét hallgatok vagy elfoglalom magam.
_______________________________________

▪️Noah Schnapp ff.▪️Where stories live. Discover now