#4

1.2K 19 2
                                    

Pov. Emma
Ik kijk ongemakkelijk om me heen. Hij gaat zitten en trekt mij op zijn schoot. Ik zucht geïrriteerd en Jake grinnikt. De andere jongens zijn waarschijnlijk vrienden van Jake. Ze hebben allemaal een meisje op hun schoot. Ik kijk de alle jongens 1 voor 1 aan. "Boys, dit is Emma, het meisje van mijn broertje, die een beschermende tweelingbroer heeft," zegt Jake. Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauw aan. "Moet ik het nog 1 keer herhalen? Ik ben van niemand hoor je, N I E M A N D," zeg ik geïrriteerd. "Lex heeft wel een pittige uitgekozen. Misschien moeten we haar even laten zien naar wie ze moet luisteren," zegt een jongen met een grijns. "Ethan, ze is van Lex. Of zoals zij zegt van 'niemand' hoe graag ik het ook wil, het kan niet," zegt Jake met een zucht. De vrienden van Jake beginnen geïrriteerd te zuchten en staan op. De meiden die op hun schoten zaten vallen eraf en worden meegesleurd. Ik word op de stoel naast hem neergezet en hij staat op. Hij trekt mij omhoog en trekt mij mee naar mijn eigen plekje. Lex en Emiel zitten er nog kijken opgelucht. Jake loopt snel de deur uit.

Pov. Jake
Ik kan niet verliefd op haar zijn, dat kan niet. Ze is van mijn broertje, niet van mij. Maar ze is zo kn... stop ik wil het niet weten. Ik moet zorgen dat ze van mij word. Ja, dat moet ik doen, maar hoe? Ze moet iets heel ergs doen, ach laat toch maar. Dit lukt toch niet. Ik schud de gedachtes van me af. Ik loop naar mijn kamer en pak uit de kast mijn sportkleding. Ik kleed me om en loop naar de sportzaal. ( zie media boven♤) Ik kijk om me heen en zie dat sommige jongdns de meiden trainen, wat echt totaal mislukt. Ik schud lachend mijn hoofd en loop naar de boksbal toe. Ik doe bokshandschoenen aan en begin te slaan. Hoe zou Emma eruit ,zien als ze sport. Waarschijnlijk heel se... stop! Ik wil het niet horen. Die stomme gedachtes ook, ik moet haar gewoon vergeten. Ik begin te grijnzen en kijk bij de slaafjes. Zij is wel te doen. Ik loop naar haar toe en zeg:"Meekomen! Wij gaan lol hebben samen." Ze knikt en loopt met me mee naar mijn kamer. Ik doe de deur op slot als we binnen zijn. Ik begin haar te zoenen en zij doet vrijwillig mee, ik trek haar shirt uit. Daarna haar rokje, en bij mij gaan de kleren ook uit. Je weet wel wat er daarna gebeurt.

Pov. Emiel
Waarom heb ik Emma hierin meegesleept, waarom heeft Lex haar en ik niet. Ik zit op mijn kamer met mijn hoofd in mijn haren. Emma is nog te jong, ze is nog maar 12. Net zoals ik maar... Het is toch anders, ik ben ik en zij is zij. Zie je het verschil al? Nou ik wel.
Klop klop klop...
"Binnen!"roep ik. "De deur zit op slot kneus," hoor ik de stem van Emma zeggen. Ik grinnik en loop naar de deur. "En wat zeg jij dan?"vraag ik grinnikend. "Alsjeblieft," zegt ze. "Ja is goed hoor, bedankt dat je het zo lief vraagt," zeg ik en doe de deur open. Emma komt grinnikend binnen en zegt:"Jij ook weer altijd met je domme acties."zeg ze. Ik kijk haar quasi beledigt aan en loop naar haar toe. "Wat zei je daar,"vraag ik. "Niks, helemaal niks," zegt Emma onkennend. "Wel je zei het wel, weet je welke straf je krijgt? De kieteldood "zeg ik en leg haar op de grond. Ik begin haar te kietelen. Zij begint te hikken van het lachen en probeert mijn handen weg te slaan. Na een tijdje stop ik en ga naast haar op de grond. Emma ligt nog na te hijgen. "Wil je misschien min mij gaan liggen, het is al laat. Ik denk dat het ook van Lex mag," zeg ik en Emma knikt. "Pak maar een shirt van mij," zeg ik en ze pakt een shirt uit de kast. Ze loopt naar de badkamer om zich om te kleden. Ik grek mijn shirt uit net zoals mijn broer. Als Emma terug is ga ik nog snel mijn tanden poetsen wat Emma ook al heeft gedaan. Als ik klaar ben doe ik de lichten uit en ga ik in bed liggen. Ik sla een arm om haar heen en trek haar tegen me aan en sluit mijn ogen. Langzaam val ik in slaap, denkend over de laatste paar dagen.

Hallootjes
Weer een hoofdstuk, ik hoop dat jullie dit leuk vinden. Lees ook even mijn andere boek the werewolf family. Dat zou ik erg waarderen.
Toedels

Kidnapped by my classmates?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu