#14

532 14 0
                                    

Pov. Emma
Ik word wakker met een lege plek naast mij. Ik ga rechtop zitten en kijk even waar ik ben. Net waneer ik op wil staan komt Emiel mrt een ontbijtje de deur binnen lopen. Ik ga weer zitten en kijk hem aan. "Ik heb een ontbijtje voor je gemaakt,"zegt hij. Ik begin te lachen en zeg:"Heb jij het echt zelf gedaan?" Hij reageert er niet op en kijkt onschuldig weg. Ik lach weer en eet me eten op, als ik klaar ben zet ik het dienblad aan de kant. Emiel heeft al sportkleren gepakt en pak het van het voeteneind van het bed en loop naar 1 van de 2 deuren. In de hoop dat  het een badkamer is, ik open en de ie en ja hoor, het is de badkamer. Ik loop naar binnen en doe mijn kleren uit, er lag ook nog een ondergoed bij wat ik zo aan ga doen maar eerst douchen. Ik zet de kraan alvast aan zodat hij dan warm kan worden en trek mijn ondergoed ook uit. Ik haal het elastiekje uit mijn haren en stap onder de douche. Ik was mijn haren en mijn lichaam en als ik er nog even onder het gestaan zet ik de kraan uit. Ik stap eronder uit en droog mijn lijf met een handdoek, ik föhn ook gelijk mijn haren en trek dan mijn kleren aan. Ik doe de deur van het slot af en loop de deur uit  ik loop naar de eetzaal waar waarschijnlijk iedereen zit. Ik open de deur als ik het eindelijk is gevonden heb en zie ze allemaal zitten. Ik ga naast hun zitten, ze kijken op maar als ze zien dat ik het ben eten ze weer verder. "Hoelaat is de wedstrijd?"vraag ik opgewonden. "Over 2 uurtjes, dan mietje er zijn. Wij gaan allemaal mee, voor het geval dat. Je weet dat ze minder goed zijn dan jou, dus doe een beetje rustig," zegt Ethan en ik knik. We staan op en lopen naar een bus waar al wat meiden in zitten die ook moeten vechten. "Je zal achterin bij de rest van de meiden moeten zitten, Emiel gaat ook achterin met nog wat andere jongens. Hou je een beetje koest," zegt Ethan en gaat voor het stuur zitten. De meiden kijken me onderzoekend aan en het meisje van gister zit hier ook. "Hey, ben je er weer. Denk je dat je mij kan verslaan met vechten, je kan haar vast nog niet verslaan,"zegt het meisje knikkend naar een meisje die er alleen bij zit. Teun die ook achter zit word gebeld en neemt op als hij ziet wie het is. "Hai," "..." "Vandaag al? We zijn nu op weg naar de eerste wedstrijd van haar," "..." "Ik stuur je het adres wel, joe," zegt hij en hangt op. Hij stuurt waarschijnlijk het adres door en loopt gehaast naar een klein raampje in de voorkant waar Ethan zit. Ze praten wat met elkaar en regelen vanalles. Teun loopt als ze klaar zijn naar het midden van de bus en vraagt om stilte. " Jullie gaan weer een wedstrijd spelen, maar er komen jongens uit Nederland deze kant op om hier iemand te zien. Om te kijken of het goed gaat met diegene, het gaat om Emma. Ik wil niet dat jullie gaan zeggen dat Ethan en Emma neef en nicht zijn want dan kunnen ze boos worden en je wilt ze niet boos zien. Is dat duidelijk?" Ze knikken allemaal terwijl sommige mij boos aan kijken. Ik zucht, waarom nu al. Ze blijven er 3 dagen, kan ik niet meer normaal doen tegen Ethan. Ik zit zo nog even na te denken als de bus ineens stopt. De bus word open gedaan en een stel  jongens lopen naar binnen. Ze pakken de meiden en als ze mij willen pakken loop ik langs ze op. Ze roepen nog wat na maar ik besteed er geen aandacht aan. Ethan komt naar me toe en we lopen het grote gebouw in.

Heyy mensen
Weer een hoofdstukkie.
Vergeet niet te reageren en te stemmen.
Ik zet er zo snel mogelijk weer een hoofdstuk op.
Tot later.

Kidnapped by my classmates?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu