#6

1K 20 1
                                    

Pov. Lexi
Maar hoe doe ik dat? Hij heeft alleen nog maar oog voor Emma. Ik moet van haar af. Ik weet wat jullie denken. Ja, ze is mijn beste vriendin, maar ik wil nu Emiel. Er zijn hier toch genoeg meiden . Ik heb Emma helemaal niet nodig. Ik wil haar weg hebben. Ze verpest het helemaal voor mij. Ik loop met een mes dat ik heb afgepakt van de keuken naar de kamer van Lex, mijn beste vriend . Ik loop naar de deur en leg mijn oor op de deur. Ik hoor geen geluid en doe de deur open, tenminste dat probeer ik maar de deur zit op slot. Ik trap de deur in met alle kracht die ik heb. Na een paar keer lukt het en ik hoor Emma gillen. Ha, ze is bang. Dat had ik niet verwacht. Ik loop naar binnen en ik hoor haar opgelucht zuchten. Maar als ze het mes ziet schrikt ze duidelijk, ik geniet hiervan. Dat had ik niet verwacht. Ze begint te gillen en ik lach. "Waarom doe je dit?"vraagt ze bang. "Jij staat in de weg, ik wil Emiel. Maar hij denkt alleen maar aan jou,"zeg ik boos. Ze gilt een paar namen die ik niet ken. Ik zet een stap naar haar toe, zij zet er 1 naar achter. Zo gaat het nog een paar keer totdat ze met haar rug tegen de muur aan komt. Ik begin te lachen, terwijl zij begint te huilen. Ze begint weer te gillen, ik loop naar haar toe. Ze kan geen kant op, ze is nog steeds aan het gillen. Als ik klaarstaat met het mes in de aanslag komen er 7 onbekende jongens door de deur rennen. Ik laat van schrik mijn mes vallen en de jongens kijken schokkend naar wat er gebeurd. Een jongen rent weg en de rest van de jongens komen rustig naar ons toe. Ik grijp naar het mes voor hun het kunnen doen en grijp Emma ook vast. Ik zet het mes tegen haar keel en zeg:"Geen stap verder, of ik doe haar wat." Ze schrikken en staan meteen stil. De onbekende jongen die wegrende komt terug met Lex en Emiel. Ze schrikken duidelijk. "Laat haar los!"Roept Emiel boos. "Nee, ik ben het zat. Ik probeer alles om jou te krijgen, maar nee hoor, Emma dit en Emma dat. En als ze dood is heb ik geen last meer van haar."zeg ik nu ook boos. De vader van Lex komt er nu ook aan. Hij kijkt mij boos aan en pakt een pistool "Laat dat mes vallen,"sist hij, ik laat het mes vallen en grom geïrriteerd. Emiel komt gelijk in actie en stapt naar voor, pakt Emma bij haar boven arm en trekt haar bij me weg. Lex en een onbekende jongen loopt naar me toe en pakken allebei een arm vast. Ik word geduwd naar de vader van Lex en dan laten ze me los. Ik word door de vader van Lex vastgepakt en meegenomen naar een onbekende kamer.
Pov. Emma
Ik kan niet geloven dat Lexi dat had gedaan. Mijn beste vriendin, gelukkig waren de vrienden van Lex op tijd gekomen. Ik wil niet eens weten wat er anders gebeurd zou zijn. Ik ril al bij de gedachte. "Hey, gaat het?"vraagt Emiel bezorgt. Ik knik en loop met Emiel mee naar Waarschijnlijk zijn kamer. We lopen door de deur en ja hoor, we lopen zijn kamer in. Hij en mijn ouders zijn de enige die weet wat er toen ik 6 was. Ik werd net als nu ontvoerd. Ja jullie horen het goed, ontvoerd. Ik werd toen ik buiten aan het spelen was in de speeltuin meegenomen door een man die zij dat ik een snoepje mocht. Ik ben met hem meegegaan, maar het was een fout. Ik werd in een busje geduwd en naar een gebouw zoals deze gebracht. Ze hadden bivakmutsen op zodat niemand hun herkende. Ik werd naar een kamer gebracht, en toen werd er me geleerd te vechten. Ik was de beste dus ook het lievelingetje van de klas. Toen ik 9 was ben ik ontsnapt door de vechttechnieken die hun hadden gegeven. Ik ben gelijk naar huis gegaan, en naar de politie. Maar ze hebben hem nu nog steeds niet gevonden. "Ze denken dat ze het best vechtende meisje weer hebben dus moeten alle meisjes tegen elkaar. Dan gaan ze kijken of ze er bij zit. Dus alsjeblieft doe niet je best, anders gaan ze erge dingen doen. Eerst mishandelen, en daarna illegaal boksen voor geld."zegt Emiel bezorgt. Ik geef hem een kus op zijn wang en zeg:"Maak je maar geen zorgen, ik wil toch al niet meer 'het beste meisje gezien worden. Hij knikt en geeft mij nog snel een knuffel.

Jaa
weer een hoofdstukkie, wat vinden jullie ervan? Ik ben benieuwd. Vergeet niet te stemmen als je wil natuurlijk. Ik heb voor de rest niets meer te zeggen dus
Toedels👋🏻👋🏻

Kidnapped by my classmates?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu