#25

335 11 0
                                    

"Hey, word wakker. We moeten eten!" hoor ik zacht, ik word wakker en open mijn ogen. Daar zie ik Emiel staan die mij wakker heeft gemaakt, maar hij is niet de enige in de kamer. Ik kan het gewoon voelen, ik kijk om mij heen en zie Liam daar staan. Hij kijkt mij onderzoekend aan, alsof hij weet waar ik vandaan kom. Ik kijk snel weg en sta op, ik rek me uit en loop met de jongens naar de kantine voor het avond eten. Voordat we gaan zitten pakken we eerst nog eten. Dan gaan we zitten en praten we gezellig met elkaar. Als het op is gaan we naar de game kamer, en de jongens spelen fifa.

Ik kijk om me heen naar de andere mensen in de game kamer. Ik zie een groepje meiden zitten waar ik naar toe loop. De jongens kijken om maar als ze zien dat ik weg loop kijken ze weer terug naar het scherm. "Hey, mag ik bij jullie zitten?" vraag ik aan de meiden. Ze knikken en schuiven aan de kant zodat ik bij hun kan zitten. Ik ga bij hun zitten en zeg: "Ik ben trouwens Emma." "Ik ben Dana en dit zijn Lana, Lisa en Vera." zegt Dana, de andere 3 meiden zwaaien en ik zwaai terug. We beginnen  te kletsen en wisselen nummers uit we hebben gelijk een klik en zijn gelijk vriendinnen.

We zijn nu al een uur aan het kletsen totdat de jongens komen en zeggen dat ze weg gaan. Ik knik en ze lopen weg, de meiden kijken me verbaasd aan. Ik kijk hun vragend aan en Lana zegt: "Ga jij om met Liam? Hij is de badboy." "Hij is een vriend van mijn broer." zeg ik en de meiden knikken. We praten verder tot Emiel de gameroom inloopt en onze richting oploopt. " Hey meiden, Emma kom je mee?" vraagt Emiel en ik knik en zeg gedag tegen mijn nieuwe vriendinnen. Ik loop met Emiel mee naar ik weet niet waar. Hij loopt naar een kamer en loopt naar binnen. Ik loop achter hem aan naar binnen.

Ik zie mijn vrienden zitten en Emiel gaat er bij zitten. "We gaan een slaapfeestje houden en jij moet er bij zijn." zegt Liam. De rest van de jongens beginnen te juichen, ik begin te lachen en zeg:" Als jullie er blij van worden dat ik er bij moet zijn. Dan doe ik mee!" roep ik blij en spring in het rond met mijn handen in de lucht. "Oh nee, dit was ik vergeten. Ze is altijd zo druk als het om een slaapfeestje gaat." zegt Emiel lachend, net zoals de andere jongens. Liam pakt mij vast en zet mij neer naast  Brent en Giel. Hij gaat zelf naast Emiel zitten en ze zetten een film aan. Het is een horrorfilm die ik al heb gezien. We beginnen te kijken en soms hoor ik iemand gillen. Maar mij hoor je niet gillen, nee ik zit hier te genieten.

Ik word wakker van mensen die snel heen en weer lopen. Ik open mijn ogen en zie de jongens snel heen en weer lopen. "Wat is er aan de hand?" vraag ik met mijn mooie ochtendstem kuch kuch. "We moeten opstaan, we moeten nog eten en we waren vergeten dat je ouders vandaag mogen meelopen met school. Als je broers of zussen hebt mogen ze mee naar je klassen." zegt Brent haastig. Ik zie een setje kleren op mijn schoot liggen die ik meeneem naar de badkamer. Ik denk er even aan om nog eerst te gaan douchen maar besluit het niet te doen, dat doe ik vanmiddag wel.

Als we allemaal klaar zijn lopen/rennen we snel naar de kantine. We openen de deuren en meteen is het stil, ik zie vele ouders, broers en zussen zitten. Ik zie Ethan zitten waar ik meteen naar toe ren. Hij staat open houd lachend zijn armen open waar ik meteen in spring. Hij slaat lachend zijn armen om mij heen en we knuffelen. Emiel komt er ook bij en zo staan we wel 4 minuten. "Kom we moeten naar de les." zegt Emiel en laat los. Wij laten ook los en we lopen met z'n drieën naar de les, Frans. Die vrouw mag mij niet. Ik ben trouwens echt bang dat Liam weet wie wij zijn, ik hoop het niet maar denk het wel. Na de Frans les komen nog vele andere lessen.de laatste les is sport.

We hebben nu sport, waar ik super veel zin in heb. Ik loop de meidenkleedkamer in en kleed me om in mijn sportkleding. Ik loop naar de zaal waar ik al de trampo's naar mat liggen. Ik kan dit goed dus ik maak me niet zo druk. De jongens kunnen het ook maar ze doen het niet graag. Als iedereen er is beginnen we met de les.

Heyy mensen
Reageer en stem
Gelukkig nieuwjaar alvast 🥳🥳
Jaja mensen 2020 komt eraan
Later xx

Kidnapped by my classmates?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu