B4:Güzel Günlerin Bittiği An

5 1 2
                                    

Aradan uzun zaman geçmişti. Herşey güzel giderken bir anda benim yüzümden bitti. Ne mi yaptım? Ben anlayışlı bir erkeğim aslında. Her şeyi alttan alabilir ve bir şey olmamış gibi devam ederim. Ve bu bana koymaz. Evet hata bendeydi. Onu kırdım çok defa çok defa üzdüm. İstemeden oldu. Tam 3 ay ayrılıp tekrar denedik defalarca. En son ayrılmamız da onun sırlarını yüzüne vurdum. Eğer bunu yapmasaydım. Kendimi biliyorum. 1 ay geçer 2 ay geçer yine arar yalvarırdım. Ve sonu belli olan bir ilişkiye girer ve üzülürdüm. Kendimi toplamakta güçlük çektim uzu süre hala da iyi değilim. Hala aklıma geliyor. Hala iyi kötü günler gözümün içinden geçiyor. Hala vesikalığında göz yaşlarım var. Hala atkısı gözyaşlarımdan dolayı ıslak. Her gece onun o benden 45 cantim kısa olan boyuna sarılmışım geliyor gözümün önüne. Hala onun izlerini taşıyorum. Üzgünüm ama elden bir şey gelmiyor. Keşke bir mucize olsa imkansız bir şey olsa da geri birleşsek. Belki ileride her şey çok değişir ve bu dünyada sadece ikimiz kalırız. Okulun, şansın, şöhretin, paranın değeri , insanların olmadığı, gölgelerin olmadığı, kedilerin olmadığı bir dünyaya gözümüzü açarız. Hayaller bu şekilde işte bundan sonra.

Başkalaşım : Ay'ın Zehri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin