4. Bölüm - Sır Canavar

14.9K 1.1K 1.1K
                                    

Eş çekimi bu kadar hızlı olmamalıydı. Her şey çok anlamsızdı. Ayrıca, gerçekten eşleşmeden telepatik olarak iletişim kuramamaları da gerekirdi. Neler olduğunu bilmiyordu. Anlayamıyordu. Bentley Kim Taehyung onun eşiydi, diğer yarısıydı. Ama nasıl? Bu mümkün değildi.


////****////


" Jungkook'un kurdu, gelmiş geçmiş ve bundan sonra gelecek olan kurtların en güçlülerden biri. Belki içindeki insan tarafı vampirle eşleşme fikriyle mücadele edebilir ama kurdu eşini talep edecek, sahip olmak isteyecek ve Jungkook da sonunda başka bir yolu olmadığını fark edecek. Jungkook'un kurduna ulaşabilmek için Doğa Ana tarafından içindeki hayvanla kutsandın."


////****////


" Sadece Sevgili'me değil aynı zamanda sürüsüne de bir hediye getirdim."


Taehyung karavanı açtı ve geri çekildi. Jungkook sekiz kurt adamın araçtan inerek Taehyung'un yanına dizilmelerini şaşkınlıkla seyretti. Jungkook ve ekibinin serbest bırakılması için çok uğraştığı, tutuklanan kurtlardı.


Ve gerçek eşi vampirlerine saldıran kurt adamları ona getirmişti.


Hediye olarak.



**********************************



Jungkook Taehyung'un kaptanının kurt adamları önlere doğru getirmesini izlerken şok içindeydi. Onları kurtarmayı nasıl başarmıştı? Genç kurtların vampirler onları tahrik edecek hiçbir şey yapmadıkları halde vampirlere dişlerini gösterip hırladıklarını görünce kaşlarını çattı. Genç kurtlar adeta kavga için kaşınıyorlardı. Öfke ve saldırganlık yüzünden acılaşmış kokularını sürünün geri kalanı da alabiliyordu. Kurtlarının tavırları ve vampirlere karşı gereksizce gösterdikleri düşmanlık acı gerçeği yüzüne bir tokat gibi çarpmıştı. Bütün bu olayların nedeni kendi lanet olası değişkenleriydi.



Vampirlerin sergilediği soğukkanlılık, davranışları üzerinde değişkenlerden çok daha fazla kontrol sahibi olduklarını açıkça gösteriyordu. Şimdi Jungkook'un harekete geçme zamanı gelmişti. Herkes onu bekliyordu. Kurt adamlar Humboldt sürüsünden değillerdi, bu yüzden Alfa Mikel müdahale etmeyecekti. Her şey Jungkook'un omuzlarına binmiş durumdaydı, ancak son birkaç gün boyunca çektiği zihinsel ıstıraptan sonra, kurtlarının üzerinde otoritesini kullanacak enerjiye sahip olmadığını düşünüyordu. Ama yanılmıştı.



Büyük kurt adamlardan biri Taehyung'un önünden geçerken dişlerini gösterip ona hırladığında... Neredeyse ona meydan okuduğunda, Jungkook ne kadar yanıldığını anladı. Her şey çok hızlı olup bitmiş olmasına rağmen ona çok yavaşmış gibi gelmişti.



Jungkook sağ ayağını öne uzatıp güç aldıktan sonra havaya sıçradı. Yaklaşık dört metre kadar yükseldikten sonra yere inmeden önce havada değişti ve dört kurt ayağının üzerine indi. Siyah elmas kadar parlak kürkünü şöyle bir silkeledi. Kurdu eşinin yanında ilk kez serbest kaldığı için çok endişeli ve heyecanlıydı. Alfa büyük kafasını kararan göğe doğru çevirdi ve kilometrelerce öteden, tüm komşu sürülerin duyabileceği güçte bir uluma kopardı.

Alpha and Vampire King - Taekook/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin