19. Bölüm - Yangın

6.4K 411 169
                                    

Bir yarı tanrı olarak, telepatik olarak herhangi bir varlıkla konuşabiliyordu. Başka birinin aklına konuştuğunda, bunun hoş bir duygu olmadığını biliyordu, bu yüzden sözlerini minimumda tutmaya çalışıyordu.


////****////


" Park Ji Hoon'a söyle, fatihlerin yok edicisi onu bekliyor."


/////****////


" Hey minik kuş~"

" Ama ben bunu yapanın, fırtınalı gri gözleriyle Mayaların fırtınası tanrısı Chaac olduğuna inanıyorum." dedi. " Evet. Böyle bir mükemmelliği yaratan tanrı ancak o olabilir. "

" Chaac..." diye fısıldadı Baekhyun.


////****////


Tamamen teslim olduğunda aklı da sessizleşti, alfasının ihtiyaçlarından başka hiçbir şeye yer yoktu. Vücudu direncini kaybederek tamamen yatağa uzandı. Kemikleri ve etleri adeta erimiş gibiydi. Hiçbir şey düşünmeden öylece yattı. Alfasına muhtaç şekilde, ihtiyaç ve özlem içinde...


Yüzde yüz, itaatkâr.



Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



" Eşim! Benim! "


Chanyeol tam da bu anı bekliyordu. Baekhyun'un içgüdüsel olarak ona tamamen teslim olacağı anı. Uzun süre beklemek zorunda kalmadığına sevindi, çünkü artık kendini tutabileceğinden emin değildi. Eşi çok sıkıydı, sanki daha önce hiç başka biriyle birlikte olmamış gibi. Ama Chanyeol ona bu konuda sorular sormadı, sormak istemiyordu. Artık fark etmezdi, çünkü Baekhyun sonsuza dek onundu. Uzun saçlarını kavrayıp başını yana eğdiğinde eşi hiçbir direnç göstermedi. Vücudu sert darbelerinin altında titrerken bir an bile onu durdurmaya çalışmamıştı.


" Geliyorum..." diye fısıldadı Baekhyun. Sesi kırılgan ve kaybolmuş gibi çıkıyordu.


Chanyeol dişlerini sıktı, sırtı gerildi. Son kez Baekhyun'un içine gömüldüğünde orgazm bütün gücüyle onu da vurdu. Aynı anda eğilerek keskin dişlerini de Baekhyun'un boynuyla omzunun arasındaki boşluğa batırmıştı. Sonunda! Eşinin inlemelerini, kendi çıkardığı hayvansı sesleri duyabiliyordu. Erkekliğinin etrafındaki daralmaya bakılırsa vampir de onunla birlikte gelmişti. Tamamen boşalana kadar dişlerini teninden çekmemişti. Ruhlarının birbirine bağlanışını, bir oluşunu ve sonsuza dek sürecek bağlarının oluşmasını hissetmişti.

Alpha and Vampire King - Taekook/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin