" Onu seveceksin." diyerek arkadaşından bahsetmeye başladı Taehyung. " Çok güçlü, disiplinli ve odaklanmış bir vampirdir. Benim kişisel işlerimden sorumlu olacak ama komuta etmeye yabancı değildir. Tüm ordumu zaten yönetiyor. Baekhyun o kadar uzun zamandır benimle birlikte ki benimle birlikte olmadığı zamanları zar zor hatırlıyorum."
" Baek ve ben çok yakın arkadaşlarız Jungkook ama asla sınırı geçmedik. Yani bana sarılırsa ya da başka bir şey yaparsa aşırı tepki vermeni istemiyorum. Bizim arkadaşlığımız çoğu vampiri şaşırtacak derecede sıcak ve yakındı her zaman. İhtiyaç duyduğumda bana sevgi göstermekte bir an bile tereddüt etmemiştir. Çoğu vampir arkadaş değildir, en iyi arkadaşlara sahip olmak nedir bilmezler ve kesinlikle sarılmaya ihtiyaç duymazlar. "
////****////
Ama birden havayı delen alarm sesi geceyi yardı. Jungkook'un güçlü sesiyle kendilerine gelmeden önce herkes bir anlığına olduğu yerde donup kalmıştı.
" Kadınları ve çocukları içeri alın! Hemen şimdi!"
******************************************
Jungkook ve Mikel sürünün en savunmasız üyelerinin güvene alındığından emin olduktan sonra alfa " Neler oluyor? Gelen kim? " diye sordu. Mikel'in sürüsünden dört kurt adam koşarak gelip hemen alfalarının önünde durarak değiştiler.
" Bu şey kuledeyken başımın hemen yanına isabet etti. Alarmı çaldım, aşağı atladım ve koştuk. Çok üzgünüm Alfa ama bunun ne olduğunu bilmiyorum. "
Mikel genç kurtları teskin ederken Jungkook kurt adamın avucundaki dart okunu aldı. Doğa Ana'nın ona gösterdiğinin aynısıydı. Sonunda başlıyordu.
Yanındaki eşiyse kaşlarını çatmış halde havayı koklayarak kendi etrafında dönüyordu. " Çoklar... Değişkenler. İnsanlar değil. "
Sequoia sürüsünün alfası " Bunu nasıl bilebiliyorsun? Ben hiçbir koku alamıyorum. Rüzgardan kaçınıyor veya kokularını gizleyecek bir şey yapmış olmalılar. " dedi şaşkınlık içerisinde.
" Şimdi açıklayacak zamanımız yok ama daha sonra bunu konuşacağız. Şimdilik yapmamız gerekeni yapalım. " diyerek araya girdi Jungkook.
Diğer alfa başını sallayarak beraberinde ona eşlik etmek için gelen sürüsünün üyelerini Mikel'in sürü üyeleriyle birlikte çalışmaları için görevlendirmek için döndü. Taehyung Yüzbaşı Sehun'a Seokjin'i de alarak onunla birlikte kalmasını emretti. Gerçek şuydu ki değişkenlerle dolu ormanın ortasında kalmış beş vampirdiler. Taehyung adamlarını korumak zorundaydı. Bir an eşiyle göz göze geldi ama ardından ikisi de başlarını farklı yönlere çevirerek ağaçların arasından fırlayan değişkenlere baktılar. Yaklaşık olarak elli kurt adam son hızda ağaçların arasından çıkıp araziyi koşmaya başlamışlardı.
Jungkook dişlerini sıkarak içinden küfretti. Böyle bir şeye nasıl cüret edebilirlerdi? Eşiyle birlikte yaptıkları kutlamanın tam ortasında ona meydan okuyorlardı. Bu isyanı çabucak sonlandırmalıydı. Hızla kıyafetlerinden kurtulurken kardeşlerine de onu takip etmelerini işaret etti. Bu savaşın Mikel'in topraklarında olmasını istemezdi. Genç kurt adam topraklarını bu hale getirebilmek için çok çalışmıştı. Jungkook yeniden eşine baktıktan sonra büyük hayvanının serbest kalmasına izin verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alpha and Vampire King - Taekook/Chanbaek
FanficJeon Jungkook en genç alfaların alfası olarak doğal düşmanlar asla eşleşmezler diye düşünüyordu. Ama kısa bir süre sonra bu düşüncesinin ne kadar yanlış olduğunu anlayacaktı. Bir eşe ihtiyacı olmadığını düşünmesine ve ilk karşılaştıklarında vampirle...