Koruma Lordunun kardeşlerine isyancıların hala sorgulanmaya devam edildiğini, Ji Hoon ve beraberindekilerin nereye kaçtıklarını bilmediklerinde ısrarcı olduklarını anlatışını dinledi. Kimse isyancıların bir sonraki hedefinin neresi olduğunu, nereyi vuracaklarını, Ji Hoon'un acil durum planının ne olduğunu bilmiyordu ya da bilmediklerini iddia etmişlerdi.
////****////
" Onu görmeme izin verin Alfa, lütfen."
Wrath'ın sıcak dalgalarından birini serbest bırakmasına izin verdi. Sehun anında gözleri büyüyerek sırtı koridorun duvarına dayanıncaya kadar geri çekilmişti. Bu bir uyarıydı. Vampirin çizgisini aşmamasını umuyordu. Sonra ricasını yerine getirmek için kapıyı açarak kaptanın yatakta yatan Baekhyun'u görmesine izin verdi.
////****////
Su doğrudan şelaleden şişeleniyor olmalıydı çünkü doyurucu bir tada ve ferahlığa sahipti. İstediği kadar hızlı yutamasa da yanan boğazını rahatlatmıştı. " Önce beslen. Kanımın daha hızlı pompalanmaya başladığını hissedebiliyorum. Daha sonra şelaleye gidip temizlenebiliriz. Suyu nasıl ısıtabileceğimizi biliyorum sanırım."
***********************************
Baekhyun gözlerini açtığından bu yana Kurt ve Wrath huzursuz bir şekilde içinde dolanıyorlardı. İkisi de eşlerinin iyi olduğunu kendi gözleriyle görmek istiyorlardı. Chanyeol da onların eşleşme konusunu açarak henüz sağlığına kavuşmamış eşlerini yeniden bunaltmalarını istemiyordu. Onunla hediyeleri arasındaki pek çok şey farklıydı, bu yüzden ikisinin de hatalarını düzeltip Baekhyun'un sahip oldukları dinamiğini anlamasını ve kabul etmesini sağlayabileceklerini düşünüyordu. Şimdiye kadar yaptıkları anlaşma iyi işliyor gibiydi.
" Acı çekiyor Chanyeol. Herkesi hayal kırıklığına uğrattığını hissediyor. Onun için ölen askerlerini, kralını, özellikle de bizleri. "
" Biliyorum Kurt. "
Bunları bilmek için bağlarına ihtiyacı yoktu. Baekhyun'un nasıl bir adam olduğunu kısa sürede çözmüştü. Hala uyuyan eşine sıkıca sarıldı. Neredeyse güneş batmak üzereydi. Koruma lordu ve mücadeleci görüşleri geri dönecekti. Baekhyun kendine gelmişti ve neyse ki artık ona değişkenler ve vampirler arasındaki farklılığı açıklamak için şiddete baş vurması gerekmeyecekti.
İlk Kural : Müdahale etme.
Üçüncü beslenmeden sonra Baekhyun çok daha iyi görünmeye başlamıştı. Dışarıdan görünen yaralar iyileştiğine göre içinde oluşmuş yaralar da büyük ihtimalle iyileşiyor olmalıydı. Böylece geri dönebileceklerdi. Baekhyun'un sıcak bir banyo sonrasında çok daha iyi hissedeceğinden emindi. Eşini dikkatle yatağa bıraktıktan sonra Luhan'ı bağlarından çağırarak kapıya gitti. Luhan'ın köşeden geldiğini ve Sehun'un da onu takip ettiğini görünce Kurt hırladı. Luhan kapının önünde durup ellerini arkasında birleştirdi ve sevimli bir şekilde " Evet? " diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alpha and Vampire King - Taekook/Chanbaek
FanficJeon Jungkook en genç alfaların alfası olarak doğal düşmanlar asla eşleşmezler diye düşünüyordu. Ama kısa bir süre sonra bu düşüncesinin ne kadar yanlış olduğunu anlayacaktı. Bir eşe ihtiyacı olmadığını düşünmesine ve ilk karşılaştıklarında vampirle...