16. Bölüm - Zehir

4.7K 428 102
                                    

Chanyeol şaşkındı. " Nereden biliyorsun?"

" Kalkanları yok. Akıllarını okuyabiliyorum."


////****////


" Park Ji Hoon. Kardeşim bir önceki krala uzun yıllar hizmet etmişti. Yeni kralın Sevgili'si, lanet değişken onu öldürmeden önce."


////****////


" Biliyor musun, ailene uzun zaman önce tanrılardan biri tarafından dokunulduğunu söylüyorlar. Bu doğru mu? " diye sordu ilgiyle. " Bu, uzun beyaz saç çizgisinin ardındaki mit gerçek mi?"


Baekhyun bu söylentileri ve masalları kendisi de duymuştu. Ama hepsi çok saçmaydı. Ailesinin ona anlattığına göre atalarından birine yıldırım çarpmıştı, bu da saçlarının her telini kar kadar beyaza çevirmişti. Nesiller geçtikçe özellik silinmişti ama tamamen kaybolmamıştı. Şimşek işaretinin bir tanrı tarafından gönderildiğinden şüpheliydi.


////****////


Baekhyun Chanyeol'un çağrısı olduğunu bildiği sese cevap veremeden önce Ji Hoon kılıcın zehirli ucunu midesine indirdi. Öyle büyük bir öfke ve kuvvetle yapmıştı ki kılıcı vücudunu deldi ve masanın diğer tarafından çıktı.



******************************************



" ONU ÖLDÜRÜYORLAR! "


Wrath bir öfke patlamasıyla havaya ateş saçarken yeri Richter ölçeğiyle ölçülebilecek derecede şiddetle sarstı. Göğsü ve kuyruğu siyah lekeli beyaz kurt başını kaldırarak eşlerine geliyor olduklarını bildiren bir uluma kopardı. Alevler kurdun siyah göğsünden patlarcasına çıkıyor ve geri dönüyor, hayvanın etrafında yoğun bir basınç oluşturuyordu.



Hoseok " Geride kalın! " diye uyardı diğerlerini.



Ardından Luhan'la birlikte kurtlarına dönüşerek kardeşlerine destek olacaklarını göstermek istercesine onunla birlikte uludular. Kardeşlerine kıyasla Wrath'la birlikte dönüşmüş Kurt oldukça büyük görünüyordu. Vampirler gergin ve huzursuz görünüyorlardı, ancak Chanyeol'un tehlike altında olmadıkları konusunca güvence verecek zamanı yoktu. Wrath onunla yaptığı masum kimseye saldırmama anlaşmasını hatırlıyordu ve güçlerini oldukça sıkı bir şekilde kontrol ediyordu.



" Lanet! "  diye tısladı Hoseok Wrath'ın ısı dalgalarından biraz uzak durmaya çalışarak. " Chan, hala orada mısın? "


" Evet, buradayım. Hadi gidelim. Bir şeyler çok yanlış."



Kardeşiyle olan bağlantısını hala kullanabildiğine sevinmişti. Wrath acele etmelerini istiyordu, kritik bir zaman içerisindeydiler. Eğer eş başları tamamlanmış olsaydı, eğer düşmanların Baekhyun'a yaptıklarını ve eşinin acısını hissedebilseydi büyük ihtimalle psikotik şoka girer, hiçbir işe yaramazdı. Aslında Wrath'ın bu kısmı ondan ve Kurt'dan uzak tutması akıl sağlığı için iyi bir şeydi. Kurt yarı tanrıyla sıkıntı çıkarmadan çalışıyordu ama yüzeyde ona yakın duruyordu. Wrath bir an havayı kokladı, sonra tepelere doğru şimşek hızında koşmaya başladı. Hoseok ve Luhan da peşinden geliyorlardı.

Alpha and Vampire King - Taekook/ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin