Jsem u brány Konohy. Jaká nostalgie. abych se představila, jsem Himi Hyūga. Královna byakuganu. Moje mladší sestra je princezna. Princezna byakuganu a moje malá sestra je Hinata Hyūga. Těším se na ni. Spíš na otce. On mě poslal abych se učila bojové umění ve skryté Mlžně, Travnaté, Kamené. Jednu dobu jsem byla společníkem Tobiho. O Tobim vím hodně, i co má pod maskou, bohužel, jsem slíbila že to budu vědět jen já. U brány na mě čumí jak na zjevení. No kdo by nekoukal.. vždyť moje oblečení co mi otec koupil abych měla co na sebe v 16 je mi malé.. zatracen genetika.. ah.. no jdu k domu kde se chvíly dívám že se to tu nezměnilo než vejdu. Když vejdu vidím moji mladší sestru trénovat. ,,Hinato!" přiběhnu k ní. ,,Ty jsi tak vyrostla za těch 12 let! Jsem tak ráda doma!" chvilku na mě Hinata koukala než mě poznala. ,,Himi!" tak jsme se asi tak ještě 10 minut objímali dokud nepřišel jeden kluk. Vím že byl z vedlejší rodiny a bylo mi ho líto ale nejdřív musím jít pro kimono a jít k Hokage. ,,Eh.. Kdo jsi?" ,,Himi Hyūga. Zdravím. Promiň ale spěchám. Musím k Hokage...eh.. já ani nevím kde to je a chci tam jít.. výborný. Ukázal by jsi mi to...?" ,,Neji. Neji Hyūga a ano. Ukážu ti to velice rád. Princezno byakuganu. ečekal jsem že se s vámi ještě setkám Himi-sama ale jste ještě krásnější něž když jste byla malá. I tehdy jste byla nádherná na Akademii." On má ruměnec! Počkat.. Neji Hyūga.. ,,ten Neji Hyūga co je z vedlejší rodiny a byl mým dětským partnerem? Ten co mi vyznal lásku už ve 4 letech při tréningu?" ,,Ano.." přišel blíž k mému uchu ,, Ano, jsem ten co vás miloval a miluje pořád." podívám se na čas a zjistím že mám být za 10 minut u Hokage. ,,Em... musíme si pohnout za 10 minut musím být u Hokage. Já se te'd jdu obléct to kimono a ty počkej tu." ,,Dobře" Zajdu do mého pokoje a vytáhnu krabici kde jsou kimona co mi byli malé nebo velké. Kupodivu jsem našla asi 5 kimon + jedno mám na sobě co mi je. No nic. Jdu ven z pokoje. ,,Můžeme jít!" ,,Dobře Himi-sama!"
ČTEŠ
Himi Hyūga
RandomPříběh nejsilnější dívky z rodiny Hyūga. Příběh Himi Hyūgy. Co se stane když se vrátí královna byakuganu? A co když jí někdo stále miluje? Co když těch lidí je víc než jeden?