4

201 14 0
                                    

Když jsem zmizela, promýšlela jsem co bych udělala Kakashimu když by nedošel. Za koule na bránu! Kashi! No co? Bude ho to bolet. Víš co? kašlu na to, jdu k bráně.. A tak jsem ukončila náš rozhovor. Vzala jsem si nějaké oblečení náhradní a vyšla. Když jsme tam přiházela viděla jsem Kakashiho se strachem v oku. Na to druhé nevidím. Za chvilku přišli i ostatní a mohli jsme jít. Po cestě jsme potkali ty které bych nechtěla potkat. ,,Nebojujte s nimi.." nestihla jsem to říct a moje skupina se vrhla na Tobiho a Deidaru. ,,Himi!" zakřičel Tobi svým dětinským hlasem s náznakem že pláče. Skupinka se zastavila když jsem na ty dva ukázala roztažené paže značící objetí. Tobi samozřejmě ke mě doběh nadsvětelnou rychlostí. Deidara o něco pomaleji ale i tak ke mě doběhl. ,,Himi, mám namířeno na jídlo ale tento debil nechce jíst Takoyaki. A mě už i navíc nebaví ho hlídat. Nemohla by jsi ho pohlídat? Prosím?" žadonil uslzený Deidara. ,,Nejsou to ti dva členové Aktsuki co se tu potulují?" zeptal se Kakashi. ,,Vy hledáte Hidana a Kakuzu. Ti jsou trochu dál něž mi.  Já tu jdu jen poprosit o hlídání. A možná i nechání.." Deidara nedokončil větu protože jsem do ní skočila. ,,Prostě jsi mě hledal tak dlouho dokud jsi mě nenašel. A dobře, pohlídám Tobiho. Stejně jdeme na jídlo, a podle mích informací je tu blízko ramen restaurace. A ti dva jdou najít jednoduše." ,,Dobře, díky a zatím!" rozloučil se Deidara a odletěl. ,,A musíme je hledat? Máme tohoto." naštval se Naruto. ,,Himi... on chce Tobimu ublížit.." ,,Neboj zlatíčko... neublíží. a když ublíží.. karma mu to vrátí. A jinak Naruto, nevím jestli by byla Konoze k užitku dětinský, sklerotický mužíček o kterého se musíš starat. Plus je strašně ohebný. Dostal by se z každé věci. Ale teď jdem jíst ne.." nedokončila jsem svůj monolog kvůli Deidarovi co se vrátil ,,Počkat.. ta růžočeladka a ten blonďoježek s šedivákem... ti byli tehdy ještě s nějakou babkou u nás v jeskyni a ta růžovočeladka zabila Sasoriho!" ,,Sa-Sasoriho?" začalo mi cukat oko.. ,,Tak já zas mizím." ,,Himi.." Dobře jdeme už na ten rámen.." usekla jsem to. ,,Hai" řekli všichni sborovně.

Himi HyūgaKde žijí příběhy. Začni objevovat