3

219 15 0
                                    

Ráno se vzbudím a mám na posteli další dárek. To tě musí mít někdo opravdu hodně rád.. kušuj Kashi. Když se podívám co je to tentokrát, tak zjistím že to jsou dopisy. Je jich tam asi pět a jeden obrázek. ,,Tak začnem obrázkem." na obrázku je vrána. Nemusím ani číst kdo ji kreslil. Vím,že to byl Tobi. Teď ty dopisy... první je od Tobiho,druhý Itachi, třetí Pain, čtvrtý Deidara a pátý Zetsu? Tak si je jdeme přečíst. 

Tobiho dopis: Himi! Chybíš mi! Strašně.. moje nová chůva je Deidara a je hrozný.. pomoz mi, on mě tu jinak odpálí svým "uměním"... už ho slyším... takže zatím! Od Tobíska♥

Itachiho: Himi, když uvidíš nebo uslyšíš vránu tak dojdi vždy na ty hlavy v Konoze, tam tě budu trénovat s tvým sharinganem, pak s rinneganem ti vysvětlí Pain.  Zdraví Itachi

Pain: Někdy budu chodit s Itachim tě trénovat s rinneganem když tak možná pošlu někdy po Itachim zprávu kdybych přesunul místo tréningu. Pain

Deidara: Himi! Okamžitě se vrať, nebo toho Tobiho už zabiju.. je dětinský a neuznává mé umění! Tak co teda uznává?! vránu která je nakreslená jak 2-letým dítětem?! Pokud se nevrátíš tak ti Tobiho pošlu jílem. Jinak Jak ti jde tvoření s mím jílem? Už zvládáš víc než 10 postav vymodelovat? Já vím, nesmím na tebe tlačit.. ale když ty jsi první kdo mě pochopil a chtěl se naučit mé techniky! No nic, zatím-Deidara

Zetsu: Potřebuji nové kytky a hnojivo... Kisame je použil jako krmivo pro své ryby.. málem jsme přišli o život když jsme se proti němu chtěli vydat. Když tak poklepej na zem, a já si to vyzvednu. S pozdravem Zetsu..

Týjo.. tak Zetsu umí psát? A já myslela že je to jen divná hmota.. Nevracej se.. snad nechceš zas hlídat Tobiho.. Tobiho mám ráda ale.. žádný ale! Prostě tu zůstanem! Dobře dobře, hlavně se nevtekej.  Z mého rozhovoru s Kashi mě vyrušil Neji že máme jít za Hokage kvůli misi. ,,Dobře, zachvilku jsem tam." Neji odešel a já se jdu obléct do oblečení na mise, které se zkládá z Nejiho oblečení jak jinak. Když tam dorazím je tam i Naruto,Lee,růžovka,kluk s falešným úsměvem,Neji,Tenten,Kakashi a Guy. ,,Takže vy všichni, tohle je Himi Hyūga, kapitán mise. Budete ji i vy jounini poslouchat. Je sice mladá ale má víc zkušeností než vy dohromady. Teď se představíte vy, protože pochybuji že vás Himi zná." ,,Znám Naruta, Leeho, Kaashiho, Nejiho, Tenten a Guye. ty ostatní dva ne." Sakura Haruno." ,,Sai." ,,No když jste se už znáte teď k misi. Máme informaci že někde mezi skrytou Listovou a Písečnou by měli být 2 členi Akastuki. Tak je nějak doveďte do Konohy na výslech kvůli tajným plánům Akatsuki." ,,Dobře, všichni sraz za 10 minut před branou, pokud tam Kakashi nebudeš *face Yamato* tak si tě podám. Zatím lidi!" a zmizela jsem v oblaku kouře.                

Himi HyūgaKde žijí příběhy. Začni objevovat