6

175 13 1
                                    

,,Himi! Vstávej! Máš práci! Máš jít do Konohy!" řval na mě Dei z přízemí. Hezké probuzení fakt že jo. Tak jsem tedy vstala, udělala rutinu a šla dolů.,, A kdo jde se mnou..?" zeptala jsem se když jsem přišla dolů. ,,Jdeš sama. Konan má moc práce tak jdeš nakupovat ty. Tady máš peníze." Podívala jsem se na něj s pohledem- "Řekni to znovu a garantuju ti že se týden nehneš!". On nasadil omluvný výraz a já vyrazila. Samozřejmě jsem si dala i krytí. Sice nad tím někdo bude i slintat ale co, je to jedno. Když jsem byla v Konožském obchodě viděla jsem tu růžovku. jak ráda bych jí zabila za to co udělala Sasorimu ale nemůžu. Teď tu jsem jako normální člověk. Když jsem vycházela z brány zastavila mě zpráva: ,,Orochimaru byl zabit Sasukem." Zarazila jsem se. Orochimaru je mrtev? Jak- vždyť ještě včera.. spěchala jsem dom. ,,Hey.. mám malou otázku!"zařval na mě nějaký obočňák. ,,Ano? Jakou?" snažila jsem se být milá i když bych ho nejradši zamordovala hned utíkala co nejrychleji zpět. ,,Neznáš Himi Hyūga? Můj kamarád Neji Hyūga je docela smutný protože ji měl rád. Hodně rád." To mě zarazilo.. vždyť jsem z Konohy odešla před 12 lety.. jak si mě může pamatovat? ,,P-promiň ale neznám ji.. já už půjdu. Musím tento těžký nákup odnést domů." ,,Pomůžu ti!" nabil se. ,,To není potřeba. Zvládnu to. Možná se ještě někdy uvidíme." vykročila jsem a běžela docela rychle, až jsem se divila že to ten nákup zvládl.Ostatní členové Akatsuki jako by věděli ,že se řítím a udělali dvě řady a nezavazeli v mi v cestě. ,,Máš i ty nové pastelky?" vychrlil na mě hned Tobi. ,,To víš, že ano. Zlatíčko." 

Himi HyūgaKde žijí příběhy. Začni objevovat