Při rámenu jsem přemýšlela. Hodně přemýšlela. Mám takový pocit že se brzo něco pokazí. Ale nevím co.
~Pohled třetí osoby~
Himi jak slíbila Deidarovi pohlídala Tobiho. Pak chtěli najít Kakuzu a Hidana. Tak Himi použila lákadla. Na Kakuzu peníze a Hidanovi oběť co nesníší Jashina. Chytili se, ale, prosvištěli kolem nich tak rychle že jen postřehli že Kakuzu sebral peníze a Hidan stínový klon. Tak se vrátili s prázdnou do Konohy. Asi tak po půl roce se ve vesnici objevil Orochimaru. Ale zmizel rak rychle a náhle jako se objevil. Pár hodin trvalo než postřehli co se vůbec stalo. Orochimaru vymazal paměť Himi a dal nechal tam jen vzpomínky na Akatsuki a nechal na její posteli její plášť.
~Pohled zase Himi~
Kde to jsem? A co tu dělám.. vždyť jsem ještě včera usínala v Akatsuki úkrytu ne? A tohle.. vypadá jako můj pokoj když jsem byla malá. ,,Oj, musím zpět. Pain by mě zabil kdybych odešla. Navíc se mám starat o svoje "dítě" Tobiho." oblékla jsem si plášť a vyrazila. Bohužel mě u brány zastavila nějaká ženská. No, tak jsem ji odmrštila Shinra Tensei. Asi nebyla moc ráda a hned ke mě přiběhli nějaká jedenácti členná parta. ,,Hele, Himi! Co to děláš?" ,,Css.. hele blonďáčku, je otrava odpovídat někomu, jako jsi ty. Kashi!" Před nimi se objevil obrovský patnáctiocasý bílý had. ,,Po dlouhé době venku co se sta.. aha.. no budiž.. co chceš abych udělala?" ,,Zabav je, já jdu. Víš kde mě máš hledat." ,, Tam tě naučím novou věc." jen jsem kývla a běžela docela rychle. Když jsem stála před úkrytem, něco se mi omotalo kolem nohy a postupovalo to nahoru. Věděla jsem že je to Kashi tak jsem to nechala. Vešla jsem do úkrytu který spíš připomínal dům. Dům na demolici přesněji. ,,Oj! Jsem zpět!" ,,Co?!" vykřikli všichni z místností kde byli. ,,Pojďte všichni do obýváku." rozkázal Pain. Když se tam všichni sešli, každý se divil jakto že jsem zpět. ,,Jak to že jsi tu a -" zadrhl se Dei. ,,Dneska přišel do vesnice Orochimaru, vymazal mému jinchuriki paměť částečně. Takže si pamatuje vás a to je asi vše. Prostě vše do toho okamžiku kdy jí někdo jménem Hidan flákl do hlavy a ona málem umřela. Pak si jí vzal Kabuto, řekl jí nějaký věci a tak se pak dostala do Konohy." Všichni zůstali čumět jako solný sloupy. ,, Ty jsi mě chtěla něco naučit Kashi." ,,Jo, pojď radši ven. Bude to bezpečnější." Pak mě Kashi učila hadí paže. ,,A hadi budou fungovat stejně jako Zetsu. Prostě uklízí mrtví lidi." ,,Dobře.." bylo poslední než jsem odpadla únavou.
ČTEŠ
Himi Hyūga
RandomPříběh nejsilnější dívky z rodiny Hyūga. Příběh Himi Hyūgy. Co se stane když se vrátí královna byakuganu? A co když jí někdo stále miluje? Co když těch lidí je víc než jeden?