1. Bölüm

2.2K 42 11
                                    

İyi Okumalar

Yapraktan
Çikolatalı sütümü içerken düşüncelere dalmıştım yine. Ne mi düşünüyordum? Tabikide Ali... Ali'mi.
Bazen düşünüyorumda aşk nasıl bir şey, peki insan 12 yılına aşık olabilir mi gerçekten tamam bi aralar denedik Aliyle ama emin değildim o zaman bu daha farklı bir şey. Bi yandanda Barışı düşünüyorum kalbim onun yanında hızlı attı mı hiç? Peki ya Ali'nin yanında sanırım en çok Ali'nin yanında Aliden emin olamasamda sanırım Barışa karşı sadece arkadaşlık besliyorum. Umarım bunu kolayca Barışa söyleyebilirim. O da artık benim için bi kuş...SIRIKKUŞ.

Bi anda kapı çaldı kapıyı açınca gelenin Barış olduğunu gördüm sanırım evren onunla bir an önce konuşmamı işaret ediyordu.

B:Yaprak konuşmamız lazım.
Y:Olur benim de seninle konuşacaklarım vardı.
B:Önce sen o zaman.
Y:Peki... Barış şu konu... Hani bana sormuştun ya hayatında ki yerimi bilmek istiyorum diye ben onun cevabını buldum ve eminim...
Kısacası ben seni arkadaşım olarak görüyorum Barış yani gerçekten çok özür dilerim ama sanırım ben Ali'den hoşlanıyorum. Lütfen beni anla.

Barışın gözleri dolmuştu onu öyle görünce bende kötü oldum... Ah şu vicdan.

B:En azından bi karar vermişsin be Rüyalar Kızı... Ama eğer bi gün olurda kararın değişirse seni hep bekliyor olacağım bunu unutma olur mu?
Birde son bir şey sana son kez arkadaşça sarılabilirmiyim?

Direk cevap vermeden sarılmıştım ona. Ama kim bilir o sırada kapıda Ali'nin olduğunu bana öyle hayal kırıklığıyla bakıyordu ki...

Y:Ali ba-bak yanlış anla-  demeye kalmadan çekip gitmişti Ali bende peşinden gidiyodum. Barışı umursamadan.
Bir yerden sonra izini kaybettim ama nereye gittiğini çok biliyorum.
O arsa...Her şeyin başladığı arsa.

Hemen bi taksiye atlayıp parka gitmiştim gittiğimde o agacın altında ağlıyordu ne yalan söyliyim onu orda öyle görünce kızım Yaprak sen bu çocuğa aşıksın ve sanırım rolleri değiştik. Bende biraz öyle olsun diye...

Y:Neden ağlıyorsun?
      Ama Ali istememişti sanırım.
A:Küçük Titan sen mi geldin?
Y:Burda olduğuma göre Alikuşum.
  Gülmüştü ve gamzeleri çıkmıştı bende görevimi yerine getirdim ve daha çok güldü. Sonra konuşmaya başladım.

Y: Ali'm vallahi yanlış anladın.
A:Kalbin onun için mi atıyor Yaprak?
Y:Hayır
A:Ne konuşuyordunuz peki?
Y:Ben ona,onu sadece arkadaş olarak gördüğümü söyledim sonrada arkadaşça sarılmıştık sadece yemin ederim.
                   Yağmur başlamıştı.
A:Peki bana karşı... bana karşı da mı aynı şeyler?
   O an gülümsedim çünkü 5 dk sonra ikimizde çok mutlu olucaktık yani sanırım.

Y:Hayır... ben sana karşı daha güzel ve daha farklı şeyler hissediyorum Alikuşum. Mesela...
O an bunu nasıl yaptım bilmiyorum ama ona olan aşkımı göstermek için dudaklarına küçük bir buse kondurdum. Tabi Yaprak Ayvaz ısıtma sistemi açıldı bile.

Ali'den
Yaprak bi anda beni öpmüştü şoka girdim resmen Yaprak beni öptü lan allahım lütfen rüya olmasın.
Ayrıca Yaprak utandığı zaman daha tatlı mı oluyo ne?

A:S-sen ne yaptın az once?
Y:Sana aşığım Ali. I Love You.
A:B-bende Seni Çok Seviyorum.
  Dediğim gibi Yaprak'ı kucağıma alıp döndürmeye başladım o kadar mutluydum ki.

Y:Biz şimdi neyiz Alikuşum?
A:Sev... Bi dakika sen söylesene ben yıllarca bu anı bekledim ayrıca utanınca çok tatlı oluyosun.
Y:Sırf seni mutlu edebilmek için utanmam gerekiyorsa utanırız Alikuşum.
Y:Ve sen benim ilk ve son sevgilimsin yani sevgiliyiz Aşkım.
A:Sevgilim...
Dedikten sonra Yaprak'ın dudaklarına yapıştım o da karşılık vermişti biz yağmurun altında romantizm yaşarken Yaprak aklına bi şey gelmiş gibi dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.

Y:Sevgilim seninle sabaha kadar baş başa kalmayı çok isterdim ama eve gitmemiz lazım ayrıca çocuklara ne diycez. Bence saklamayalım daha sonra öğrenirlerse kötü olabilir.

A:Peki hayatım eve gidelim ve çocuklara soyleyelim haklı olabilirsin daha sonra ögrenirlerse kötü olur.

Yaprak dudaklarıma bi öpücük daha koyup hemen arabaya koşmuştu bende peşinden gitmiştim.

1 saat sonra eve vardığımızda...

Herkes yatmıştı.

A:Yarın kahvaltıda mı söylesek acaba baksana herkes yatmış.
Y:Tmm yarın kahvaltıda soyleriz o halde.
Y:Ali bugün beraber yatalım mı?
A:Hay hay küçük titan  tabiki, bende seninle yatmak istiyordum zaten.

Hemen odama gidip yatağa uzanmıştık. Yaprak'ta kalbimin üstüne kafasını koymadan önce dudaklarıma bi öpücük koymuştu...

A:Ooo Yaprak hanım siz iyi alıştınız buna.

Y:Ee sevdiğim adam sen olunca ayrıca artık böyle alışcaksınız Alikuş bey.
 
             Gülümsedik beraber
Y:Aliii kalbin çok hızlı atıyor. Aynı benimki gibi.
A:Sana olan aşkımdan Yaprak.

   A-Y:Seni seviyorum

Herkese merhaba bu benim ilk kitabım yani nasıl olacağı konusunda herhangi bi fikrim yok. Umarım beğenirsiniz.

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin