7. Bölüm

748 25 1
                                    

Dayanamadım ve yazdım skxjdk.

Yapraktan
Bugün beni istemeye geliceklerdi.
Çok heyecanlıydım.
Sonunda Alilerde geldiler.

A:Yaprak çok güzel olmuşsun.
Y:Sende çok yakışıklı olmuşsun Ali'm.
A:Sen bi benle gelsene.
Yaprakla Ali Yaprağın odasına çıkmışlardı.
Y:Napıcaz burda Ali?
A:Öpüşücez hayatım.
Ali ve Yaprak hayvanca öpüşmeye başlamışlardı yine. Yaprak Aliyi duvara yaslayıp kendini Aliye bastırınca Alinin dudaklarından küçük bi ses çıktı. Yaprak bunu duyunca sürtünmeye başladı. (Aaa yaprkaçım isteme gününde olucak işmi bu a-a olmadi bak)
A:Yaprak bak kendimi tutamayabilirim.
Y:ahahah tamam Ali ya merak etme sadece bugüne özel bi başlangıç yapıyım dedim fena mı oldu.
A:Sen gel bakıyım şöyle.
Ali tam Yaprağı tekrar öpücekken Yaprak kotasını değiştirip Alinin çenesini öpmüştü ordan boynunu ordan biraz abartarak gömleğinin üstünden Alinin göğsünü ısırdı... ordan burununu ordanda dudağını ısırdı ve en sonunda dudaklarına yapıştı.
Aynı şeyleri Alide Yaprağa yaptı ve 15 dknın sonunda aşağı inmeye karar verdiler.
Eveet efendim gelelim sebebi ziyaretimize. (Bu arada Ali kahveyi filan içti varsayın oralari atlıyorum)
Allahım emri peygamberin kavri ile kızınız Aliyi oğlumuz Yaprağa istiyoruz.
Herkes:OĞUUUUZZ
O:tmm tmm ya
Neyse tam tersi varsayın siz
T:Hadi verdim gittim.

Sonunda söz bitmişti.
Y:İyi geceler Alikuşum.
A:Ya Yaprak bize gelsene hep başladığımız işimizi bitiririz hadi ya.
Y:Ali tmm gelirimde düğünden önce olmaz o iş sevgilim.
A:Peki ama gel hadi.
Y:Bekle o zaman.

Yaprakla Ali eve gelmişlerdi.
Düğünden sonra kalıcakları eve.
Ali hemen Yaprağın dudaklarına yapıştı Yaprakta karşılık verdi. Fakat hemen ayrıldılar. Sonra odalarına çıktılar ve uyudular. (Düğünden önce olmaz valla bu kadar fesat olmayınız)

X:Ali hemen parka gel konuşçaklarımız var.
Aliden
Yaprak uyumuştu tam bende uyuycaktımki bi mesaj geldi mesaj Badedendi ya bu kız londrada değilmiydi ya off. Bide Yaprakla ilgili yazmış bunu demiycekti işte. Neyse yanına gidelimde öğrenelim ne olmuş.

🖤🖤🤗🤗😘😘❤❤

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin