2. Bölüm

1.1K 31 4
                                    

İYİ OKUMALAR
Sabah Yapraktan

Uyandığım da kendimi Ali'nin göğsünde buldum bugün çok huzurlu uyanmıştım. Fakat hemen aklıma çeteye sevgili olduğumuzu söyleyeceğimiz geldi suratım düşmüştü ama boşverdim çünkü yanımda kusursuz bi yüz vardı...Lan bi dakka Ali nasıl benden önce uyanmadı... Neyse hemen Ali'yi izlemeye başladım arkadaşken hiç bu kadar uzun bakmamıştım ona gerçekten kusursuz yüz hatları vardı sordum kendime neden ben? niye ben? nasıl bana baktı bu yakışıklı? Ama iyikide bakmış...hihihihihi

Aliden
Aslında uyanmıştım daha doğrusu hiç uyumamıştım ki sabaha kadar Yaprak'ı izlemiştim o kadar güzeldiki uykum kaçıyordu. Sabah olunca Yaprak uyanmıştı hemen numara yapmaya başladım uyuduğumu düşündüğü için düşüncelerinin hepsini dışından söylüyordu. O kendine sorduğu soruyu duyunca dayanamadım dudaklarına yapıştım, ilk başta şaşırsada sonra karşılık vermişti.

Y:Aliii sen uyumuyormuydun?
A:Hayır küçük titan...
A:Neyse sen daha fazla utanmadan biz kahvaltıyı hazırlayalım sonrada çocuklara söyleyelim olur mu Yaprağım?
Y:O-olur Alim

Yaprakla birlikte kahvaltıyı hazırlamıştık tabii arada cilveleşmelerimizide saymazsak.

Çete uyanmıştı aşağı inmişlerdi Oğuz hemen cırlamaya başlamıştı.

O:Pizzaaaa... Aliii lan pizza yok mu olum?
A:Fırında kardeşim firında...Gökhan sende küfretme abi kulaklarımızı yıkatmaya gidicez en sonunda.
G:Napim Ali bu Oğuzda bağırmasın kulağımın dibinde.
S:Lan bi susun kız tavlamaya çalışıyorum.
Hepimiz Sinana göz devirdikten sonra herkes masaya oturmuştu. Yaprakla ben çok gergindik Yaprak konusmaya başlamadan önce kulağıma bir şeyler fısıldadı.
Y:Ne olursa olsun seni bırakmam.
Dediğinden bir şey anlamasamda çok mutlu olmuştum.
Sonra ise Yaprak söze girdi...
Y:BENİM SEVGİLİM VAR.
Çete hemen Yaprak'a kim diye sormustu tam ben diycektim ki kapı çalmıştı gelen Barıştı.

Herkes Barışa selam verince oda masaya oturdu öylece. Çete hemen Yaprak'a kim sevgilin diye sorunca Yaprak Ali diycekken...

B:Ben... diye atıldı ordan boyun damarlarım belli oluyordu resmen çok sinirlenmistim çete ise çok normal karşılamıştı Yaprak mı? O hem bana hem Barışa bakıyordu şok olmuş bir biçimde en sonunda şoktan çıkınca Barışa tokat atıp...

Y:Ya niye yalan söylüyorsun?
Y:Çocuklar benim sevgilim Barış değil Ali onu da çok seviyorum sizdende saklamadık dün gece 02.14'te sevgili olduk eve geldik söylemek için ama yatmıştınız yani size yalan söylemedik dedi ve anında benim dudaklarıma yapıştı şok olmustum ama tabiki karşılık vermiştim. (FIRSATÇI)
ÇETE çok şaşırmıştı ama saklamadığımız için onaylamışlardı.
Sonra ise ben hemen Barışı evden kovdum ama hala sinirim biraz daha vardı odama geçmiştim arkadan Yaprakta gelmişti.

Yapraktan
Ali hala sinirliydi onu sakinleştirmek için odasına gitmiştim.

Y:Ali sen niye hala sinirlisin ben ona ayar verdim zaten.
A:Ya Yaprak ne bilim benim olana sevgilim dedi ya...
Y:Kıkırdadım... demek benim olana ha? Biliyor musun sinirlenince boynunda çıkan damarlarıni seviyorum çünkü nefes almanı sağlayan şey onlar... Tabii benden sonra... ikimizde gülmüstük sonra Ali'nin ilk damarlarını sonra çenesini sonra burnunu sonra anlını en sonda da seni seviyorum diyerek dudağını öpmüştüm böyle yapınca mutlu oluyordu çünkü... Ah be Alikuşum seni mutlu etmeye bayılıyorum çünkü gülünce çıkan gamzelerin çok güzel be zalimin oğlu.

Aliye öyle yapınca utandım ve hemen salona koştum bizimkiler yaramazlık yapıyordu Oğuz Gökhana yavşıyordu Gökhan ise sinirden küfrediyordu Sinansa kız tavlama peşindeydi seviyorum bunları ya...

G,S,O:Bizde seni başkan.
Gülümsedim

G:Kankalar ben okula gidiyom dersim var Bb.
S:Bende kafeye gidiyom kız tavlarım.
O:Bende Selini alıp bir yerle gaçacam.

Hepsi gittikten sonra Ali gelmiştı.

Y:Alikuşum film izleyelim mi?Ama korku olsun.
A:Yaprak bak sonra uyuyamıyorsun.
Y:Ya Ali bak lütfen hem korkup sana sarılırım lütfeeeen.
A:Peki peki
Y:Seviyorum seni ya
A:Neyse ben mısır patlatıyorum sende film seç
Y:Siccin 5 Alikuşum.
A:Tamam
Hemen Ali ile bir battaniye alıp üstümüze örtmüştük.

Filmin ortalarına doğru ben çok korkmuştum ve Ali'ye sarılıyordum.Alide halinden memnundu onu öyle görünce bende güldüm. En sonunda zorda olsa uyumayı başarmıştım Ali de uyumuştu zaten bende ikimizi kanapeye yatırdım ve Ali'nin alnını öptüm sonra ise kendimi uykunun huzulu kollarına bırakmıştım nasıl dı bilmiyorum ama uyumuştum bu filmden sonra Aliden olsa gerek.

Bir 2 saat kadar uyumuşum sanırım uyandım çünkü telefonuma mesajlar geliyordu.

X:Yaprak hemen parka gel!

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin