Yazardan
Ali Badenin yanına istemeye istemeye giderken karşısına bir araba çıkar ve kaza yapmamak için arabayı sağa sola döndürür en sonunda bir ağaca çarpar. Hemen etraftaki insanlar Alinin yardımına gelir ambulansı ararlar. Sonra bir kişi Alinin telinden Yaprağı arar. Yaprak duyar duymaz ağlayarak çeteye haber verir ve hastaneye gelirler. Onlar geldiklerinde Alide ameliyattaydı. Alinin ailesinede haber verdiler ve beklemeye başladılar. Ama Yaprak çok kötüydü. Yaprla tam bayılacakken...
G:Yaprak!
Yardım edin kardeşim bayıldı.
Yaprağı hemen bir odaya aldılar.Yapraktan
Uyandığımda yanımda Sinan vardı.
Y:Sinan Ali nasıl iyi mi çıktı mı ameliyattan.(o sırada ayağı kalkar.)
S:Yaprak Ali ameliyattan çıktı hatta uyandı çok şükür sağlığıda yerinde ama hafıza kaybı yaşıyo doktor geçici dedi maalesef...
Y:N-ne nediyosun sen Sinan...
Aliii
A:Siz kimsiniz?
Y:A-Ali
A:Yaprak
Y:Ali sen hatırlıyosun sevgilim
Sinan şakamıydı yaa (yaprak aliyi gamzesinden öpücekken ali onu durdurur.)
A:Yaprak ne sevgilimi ya ciddi misin sen ben ne zaman sana açıldım ne zaman sevgili olduk biz ayrıca senin parmağında yüzük var bende neden yok noluyo ya.
S:Son 1 yılı hatırlamıyo Yaprak
Y:Ne... Ali gerçekten hiç bir şey hatırla mısın?
A:Hayır anlatır mısın sev-pardon
Y:Ali biz sevgiliyiz diyebilirsin 2 hafta oldu... dur ben sana anlatıyım.
Yaprak her şeyi Aliye anlatır fakat bilmediği bir şey vardır. Ali başta hiç bir şey hatırlamaz gerçekten ama Yaprağı odaya daldığında gördügünden beri her şeyi hatırlıyodur hatta 29.09 lü bile fakat Alinin aklında bir plan vardır. Tam Yaprak Aliyi öpücekken içeri Alinin ailesi girer...3 gün sonra
Ali hastaneden taburcu olmuştur.A:Çocuklar bi bakım bana... ben o gün Yaprağı ilk gördüğümde her şeyi hatırlamayı başlamıştım aslında sonra aklıma bi plan geldi.
O:Ali oğlum bize niye söylemedin lan
A:Ya Yaprak sürekli yanımdaydı söylemeyedim kusura bakmayın
G:Neyse neyse sen söyle bakim planın ne
A:Yaprağa evlenme teklifi edicem.
S:Vayyy kardeşim yakışır nasıl bir şey peki.
A:😎 şimdi biraz farklı olsun istiyorum bu yüzden Yaprağı biraz üzücez ama sonunda mutlu olucak keşke üzülmese ama özel olsun istiyorum. Şimdi şöyle ben Yaprağa sanki ondan vazgeçmişim de başka bi kıza gitmişim gibi bir mektup yazıcam ve bulduğumuz bir depoya gidicem orayı süsliycez fakat Yaprak oraya kaçırılarak gelecek ve sanki Sırık tarafındanmış gibi ama depoya geldiğinde beni yerde intihar etmiş bir şekilde bulucak sonra deponun küçük bir yerinde sahne gibi bir şey olucak ve tanıştığımız zamanı sahneleyen çocuklar olucak. Nasıl fikir?Çete:Çok iyi fikir kardeşim eee ne zaman yapıcaz peki.
A:2 hafta sonra evleniyoruz zaten p yüzden 2 gün sonra yapıcaz.Bugünlük bu kadaaar🤗🤗❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP|
Teen FictionBu bir fan kitabıdır. Çok sıkıldığımdan yazmaya başladım bir gün istemeden filan olmadık bi yerde kitabı bırakabilirim. İlk kitabım bu arada. Iyi okumalar.