9. Bölüm

679 24 8
                                    

Yaprak'a
Yaprak...küçük titan benim sana bişey söylemem gerekiyo ama yüzüne bakamam şu saatten sonra o yüzden kağıda döktüm her şeyi...biliyosun seni 12 yıldır seviyorum hatta bana aşık oldun ama ben yapamadım,seninle sevgili olamıyorum çünkü sevgiliyken senden soğumaya başladım...çok özür dilerim küçük titan ama ben... başkasına aşık oldum özür dilerim özür dilerim ama senide unutmıycam ilk aşklar hep bir yerde kalır nede olsa dime ha? Tekrar arkadaş olalım ne dersin Yaprakım?
Çok özür dilerim... :(
                                        Kardeşin Ali

Yaprak'tan
Noluyo ya ne diyo bu Ali kesin o benden vazgeçemezki ya olmaz hayır.(Ağlamaya başlamıştım artık ama aklıma birşey geldi)
Bi dakka ya Ali bana evlenme teklifi edicekti o zaman buda bi oyun tabi ya çok zekiyim.
İç ses:Kendini kandırma Yaprak çocuk vazgeçti işte.
Y:Ya sen bi gitsene
İç ses:Ayy ne halin varsa gör mal
Y: Defol la-
Yaprak iç sesiyle kavga ederken Gökhan arkadan Yaprağın kafasına poşet geçirir ve arabaya götürür tabi o arada Yparka bas bas bağırıyodur.

Gökhan Yaprağı depoya getirir ve kafasını açtıktan sonra kaçar.
Yaprak gözünü açtığında yerde Aliyi görür ve yanında bi not Yaprak daha çok ağlamaya başlar notta ise:

SENDEN HİC VAZGEÇMEDİM KÜÇÜK TİTAN❤

Tam o sırada Ali ayağa kalkar ve Yaprakı öper Yaprak ise şoktadır geriye çekilir ve Aliye tokat atar Yaprak ne yaptığını anlayınca tam özür dileyecekken sahnedeki çocuklar dikkatini çeker bu sahne tanıştıkları günü oynatıyodur.
Sonra ise sevgili oldukları günü
X:Abi ben kaç yaşındayım ya bana bunları oynatıyosun.
A:Hadi abicim hadi.

Böyle böyle oyun biter ve Ali Yaprağa döner:

BENİMLE EVLENİR MİSİN KÜÇÜK TİTAN?

Y:HAYIR ALİ YAPAMAM AFFET BENİ...

YAPRAK HEMEN ORDAN KAÇAR VE ALİ ORDA KALAKALIR ALİDE HEMEN EVE GİDER VE İNGİLTEREYE BİLET ALIR... GECE SAAT 04.54 GİBİ Yaprak Alinin kapısına dayanır ve...

Sizce nasıl olmuş biraz kısa oldu ama kusura bakmayın💕💕

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin