5. Bölüm

806 27 2
                                    

Y:Her şeyi anlatmıştım Aliye. (Kesinlikle üşenmedim)
Y:İnanıyodun dimi bana?
A:Tabi ki inanıyorum küçük titan ama unutmana kırıldım ne yalan söyliyim.
Y:Yaaa ama ben özür dilerim... söz bi daha Barışla konuşmıycam eğer konuşmam gerekirsede sana haber vericem söz bide bundan sonra artık hep senin yanındayım sen nereye ben oraya... tabi ayrılmazsan
A:Ayrılmak mı niye Yaprak niye ayrılayım ki senden?
Y:Ne bilim dün çok üzgündün beni çağırırken. Korktum bende.
A:O bir şakaydı Yaprak eğer gelseydin ben sana EVLENME TEKLİFİ EDICEKTIM. Tabi Taner Amcadan izin aldım ondan.
Y: E-evlenme teklifi mi? Ayyyy neeeee Aliiii EVEEEEET. Evlenelim hemen evlenelim.
A:Yaprak bi dur daha teklif edemedim.
Y:Ali... ben özür dilerim mahfettim sürprizini.
A:Sorun değil Yaprak unuttum gitti bile.
Y:...Eee o zaman hadi nikah tarihi almaya.
A:Ya daha teklif etmedim ama bende seninle hemen evlenmek istiyorum tabii.
Y:O zaman senin yapçağın yok galiba...
BENİMLE EVLENİR MİSİN ALİKUŞUM
A:HAYIR
Y:N-NE
A:BU TEKLİFİ BENİM YAPMAM LAZIMDI.
BENİMLE EVLENİR MİSİN KÜÇÜK TİTAN
Y:EVEEEET
İkimizde kahkahalarla gülüyoduk Ali beni kucağına alıp döndürmeye başladı.
Y:Ali ben biraz önce evlenelim dedim ya hani gidelim diye çok erken ya sanki ama nişanlanalım bugün istemeye gel beni üni.2 deyiz zaten 2 yıl sonrada evleniriz ama istersen şimdide evlenebiliriz sevgilim.
A: Aslında çok haklısın sevgilim ama bende hemen istiyorum sende çok istiyosan hemende evlenebiliriz yada aileyede soralım istersen yada sadece isteme... neyse bunları sonra konuşuruz sen şimdi eve git ve hazırlan ben aşkam istemeye gelicem.
Y:Kim istiycek beni Ali?
A:Gökhan...
Y:Pek parlak bi fikir değil ama istemezse sen kensin iste bişey olmaz.
A:Tamam o zaman akşam görüşürüz sevgilim.
Y:Alinin dudağına yapışmıştım.
Allahım çooook mutluyuuum.🤗❤
A:Bendeee🖤❤

Yazardan
Yaprak eve gitti. Ali ise hala arabadaydı Ali arabasıyla eve giderken birden karşısına ışıklar çıktı ve...

Şimdilik bu kadar  bugün yeni bölümü atabilirim isterseniz.
🤗🤗🤗

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin