10. Bölüm

708 26 1
                                    

Y:A-Ali gidiyomuşsun?
A:Evet Yaprak gidiyorum sen beni istemedin bana hayır dedin benimde burda kalmak için bir nedenim kalmadı.
Y:Ali gitme lütf-
X:Yaprak sevgilim ettin mi vedanı?
Y:Ne ved- e-ettim Mert
M:Selam ben Mert Yaprağın sevgilisiyim
A:Nas-nasıl ya Yaprak sen beni a-aldattın mı?
Y:Ali bak bi dinle
A:Neyini dinliycem Yaprak ne dedin ya Ali çok acı çekiyo e bende Merte aşığım bari Aliyi mutlu ediyim mi yalnız kalmasın mı sonra ayrılırım mı sen böyle biri değilsin Yaprak insanların duygularıyla oynamazsın.
Y:...
A:Hoşçakal Küçük Titan.

Ali'den
Yaprak yapmaz böyle bişey kesin o dangalak onu tehdit etmiştir Yaprak bana aşık az önce öyle dedim çünkü tehdit ettiyse eğer gidicem sanar ve rahatlar ama ben ona yapıcağımı biliyorum.

Yapraktan

Y:Ya naptın sen naptın allahın belası
M:Sus Yaprak sen benimsin kızım anla bunu hadi gidiyoruz.
Y:(Ağlar)

Sabah
Ali kalkar ve Yaprağın evine gider fakat gördüğü manzara ile yere çöker çünkü Mert onu öpüyordur ve Yaprak hiçbir şey yapmıyodur fakat Ali onu gördüklerini düşünerek ve Mertin ona oyun yaptığını düşündüğünden yeniden ayağı kalkar ve eve gider akşamı bekler tekrar eve gelir fakat bu seferde Yaprak kanepede uzanıyo Mert ise Yaprağın üzerindeydi ama Mert bu sefer gerçekten Aliyi görmüştür ve kanepede uyuyan Yaprağın üzerine çıkar tişörtü yoktur ve Yaprağın ellerini boynunda bağlar Alide Yaprağın bu kadarına ne olursa olsun izin vermiyceğini düşündüğünden saat 12.00daki uçağına yetişmek için yola koyulur çeteye bile veda etmeden Mert ise onu takip eder gitti mi gitmedi mi diye gittiğini görünce eve geri döner Yaprağı uyandırır ve her şeyi anlatır.

M:Yaprak ben sizin ortaokulda Oğuzun pislik yaptığı Sinanın ifşaladığı Gökhanın küfrettiği Alinin ise dövdüğü Mertim hatırladın mı?
Y:Ev-evt
M:İşte sadece sizden intikam almak istedim Ali gitti Yaprak ve kötü şeyler gördü yanlış anlayıp az önce bilgine gerisi sana kalmış geri döneceğini sanmıyorum ama neyse hoşçakal.

Yaprak Mertin dediklerini en az 1 saate idrak edebilmişti hemen aklına Tekin amca geldi ve...

Y:Alo Tekin Amca Ali oraya geliyo ya şimdi bizde çeteyle sürpriz yapmak istiyoruz bana bi sizin evin adresini ateşlesen olur mu?
T:Tabi kızım hemen atıyorum Ali çok mutlu olucak ama sen neden buraya geldiğini biliyomusun bize sizi özledim ama inanmadım.
Y:Öyle Tekin amca biz evleniyoruz hem bi soru yok merak etme hadi ben şimdi çeteyle konuşçam byee.

Yaprak hemen çeteye her şeyi anlatır ve sadece kendi gitmek üzere bilet alır ve 3 saat sonraki uçaga yetişebilmek için yola koyulur.

Nasıl olmuş canlarım❤❤❤

4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin