X:Yaprak hemen parka gel!!!
Y:Sırık? Niyeymiş lan gelmiyorum var mı.
B:Yaprak çok acil Aliyle ilgili lütfen.
Aliyle ilgili demiycekti off.
Y:Bekle geliyorum.
Parka gelmiştim. Barışı görünce hemen yanına gittim.Y:Nolmuş lan Aliyle ilgili?
B:Yaprak sen bana karşı böyle değildin noldu?
Y:Ahahha bu sabah yaptıklarını unuttun herhalde.
B:Tamam tamam sakin ol özür dilerim onun için haklısın neden böyle bişey yaptım inan bende bilmiyorum... Neyse Aliye gelicek olursak sana bi foto göstercem Yaprak.
Y:Hadi lan sevgilimin yanına gidicem.
B:Al.
Yapraktan
Fotoğrafta Ali ve bi kız vardı kızı tanımıyodum ama Ali ile ö-öpüşüyodu. Ağlamaya başlamıştım Barış bana sarılmaya çalıştı ama istemedim eve geri döndüm bunun hesabını yarın sorucaktım Ali'den.Sabah
Ali daha uyanmamıştı bende uyanmasını bekliyodum. Bi 10 dk sonra filan uyandı. Ona çok kızgın bakıyodum.A:Günaydın küçük titan... noldu Yaprak bişey mi oldu.
Y:Onu sen söyliyceksin Ali.
Ne bu?(fotoyu gösterir)
A:Yaprak bak san-
Y:Hadi dün yapmış olamazsın beraberdik ve okula gitmedin peki ya öncesi Ali. Sen beni sevmiyomuydun ya...Ağlamaya başlamıştım.
A:Yaprak bi izin ver anlatıyım.
Y:Peki.
A:O kız beni zorla öptü Yaprak fotoyuda kim çekti bilmiyorum ama benim bi suçum yok ben seni hala çok seviyorum kücük sevgilim. Bi dahada benim aşkımdan şüphe etme olur mu kalbim acıyo çünkü.
Y:A-Ali ben özür d-...diyemedim çünkü Ali beni öpüyodu. Biz hala öpüşürken arkadan bi ses duyunca anca ayrılabildik arkama baktığımda annemler vardı annem mutlulukla bakıyordu babam ise kızgınlıkla...
T:Ali oğlum sen bi benle gelsene.
O an ikimizde korkuyle karışık utanıyoduk.
Aliler gidince annem yanıma geldi.
O:Kızım siz sevgili misiniz ayyyyy allahım kızçemin sevgilisi vaaaar ayy benden mutlusu yok vallahi. Eeee anlat bakim nasıl sevgili oldunuz ciddi düşünüyo musunuz?
Y:Yuh anne! Sonra anneme herşeyi açıkladım.(kesinlikle üşenmedim)
Y:İşte böyle anakraliçe ha ben ciddi düşünüyorum tabiki ama Aliyi bilmem.
O:Kızçem ne demek bilmem ortada 12 yıllıl aşk var ayyy.
Neyse ben bi babanlara bakıyım dedikten hemen sonra babamlar içerden gelmişlerdi.
A:Küçük titan akşam benimle bir yere gelir misin seninle konuşacaklarım var.
Tabiki bunu demesinde bir şey yoktu ama babam kızgın Ali ise üzgün duruyodu korkmuştum.
Y:O-olur Ali.Bugünlük bu kadar yarın yeni bölüm belki gelebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k Kapıdan Sonra ♥|ALYAP|
Teen FictionBu bir fan kitabıdır. Çok sıkıldığımdan yazmaya başladım bir gün istemeden filan olmadık bi yerde kitabı bırakabilirim. İlk kitabım bu arada. Iyi okumalar.