Reggel amilyen gyorsan csak felöltöztem és már mentem is dolgozni. Nagyon izgultam, hogy a srácoknak mit válaszoltak. Beérve még csak a fáradt Jin-t láttam meg. Még mindig mardosott a lelkiismeret furdalás ezért gyorsan elvégeztem a reggeli teendőket Jin helyett. Mikor épp csak egy pillanatra leültem jött egy üzenetem. Taehyung írt.
Taehyung: Hol a szaromba vagy? Itt állok a házad előtt, de nem jösz ki! Ha megint Yoongi-val vagy bent nekem is szólhattál volna! Most nagyon haragszom!
Erre csak felnevettem.
Jimin: Már itt vagyok a munkahelyen.
Csak látta. Nem írt vissza.
Ahogy felnéztem Namjoon jött be.
-Namjoon!-szólítottam magamhoz.
Ő meg fáradtan oda jött hozzám.
-Hát te mit keresel itt ilyen korán Jimin?-kérdezte-Nagy lelkifurdalásod lehet-mosolyog.
-Amiatt is. Meg hírem van a fiúknak.
-Jó vagy rossz?-kérdezte.
-Később-kacsintottam rá.
Erre csak nevetett egyet.
-Nem láttad őket útközben?-kérdeztem.
-Csak Taehyung-ot aki szokásosan feléd igyekezett-ült le elém-De ahogy látom te itt vagy nem otthon-mosolygott.
-Szerinted ki fog nyírni?-néztem félve rá.
-Az igazat mondjam?
-Igen-bólintottam.
-Szerintem ki fog nyírni-nevetett.
Épp, hogy abba hagyta Namjoon a nevetést mikor Hoseok és Yoongi belépett.
-Srácok!-siettem oda hozzájuk.
-Várj, Jimin! Taehyung-ot várjuk meg-tette a kezeit a vállamra Hoseok-Hiszen nem egy csapat vagyunk?
-De igen!-mosolyogtam rá.
-Akkor addig is beszéljünk arról, hogy mik ezek a lila foltok a nyakadon?-ültünk le.
-Ezt én is megakartam kérdezni-helyeselt Namjoon.
Ekkor belépett Taehyung. Féltem is, hogy mit fog szólni. Meg örültem is, hogy belépett mert legalább nem én vagyok a téma.
-PARK! JI! MIN! GYERE IDE!-keresett a szemével.
-Kértek valamit enni srácok? Te Jin kérsz valamit?-kérdeztem.
-Hozhatsz valamit enni. Utána kifizetem-mondta Jin.
-Nem szükséges-álltam fel.
Épp lopakodtam ki mikor Taehyung elém állt.
-Hova igyekezel?-kérdezte.
-Kérsz valamit enni? Neked is hozhatok?-kérdeztem félve.
-Megyek veled-fogta meg a tarkómat Taehyung.
-Ez fáj! Engedj el, kérlek!-könyörögtem.-Csak azért engedlek el mert figyelnek az emberek-engedett el.
Egész úton át csöndbe volt.
-Mikor zúdítod rám a haragodat?-kérdeztem miközben bementünk a boltba.
-Hagyjál békén, Jimin. Most éppen nagyon haragszom rád!-fordult el tőlem.
-Akkor mit kérsz?-kérdeztem.
Kiválasztotta azt ami neki kell és kiment a boltból. Meglepetten néztem utána. Megbántottam azzal, hogy nem vártam meg?
Miután fizettem a kaják után kimentem a boltból. Taehyung-ot láttam meg ahogy támasztja a falat.
-Mehetünk-mondtam.
Csak elkezdett menni mellettem.
Vissza úton is csönd volt. Beérve azonnal az öltöző felé ment.
-Itt van srácok! Neked Yoongi és Hoseok nem tudtam, hogy mit vegyek ezért ezeket vettem-tettem le egy asztalra a kaját és Taehyung után mentem.
-Taehyung! Beszéljük meeeeg!-nyitottam ki az ajtót.
-Nincs miről beszélnem veled-vette le a pólóját.
Nagyon szép háta van. Inkább megfordultam a saját ruháim felé. Elkezdtem én is levetkőzni.
-Jimin?-fordult felém hirtelen Taehyung.
Csak egy száll alsó volt rajta. Ahogy rajtam is. Egy kicsit zavarba jöttem.
-Neked vannak barátaid?-kérdezte.
Meglepődtem. Közben vissza fordult, hogy felöltözzön.
-Ige...igen. Miért kérdezed?-válaszoltam.
-Mióta vannak barátaid?
-Már elém rég óta. Miért?
-Egy időt mondj-vette fel a nadrágját.
-Általános iskola óta-feleltem.
Inkább nem kérdeztem vissza.
-Volt olyan, hogy a barátaid azért voltak a barátaid, hogy végül otthagyjanak? Vagy, hogy kigúnyoljanak?-állt meg az ing gombolásával-És történt veled olyan, hogy nem jön ki már eléd senki? Vagy nem nyitnak neked ajtót?
-Nem volt olyan, hogy a barátaim ezt csinálják velem. Csak aki mindig engem bántott, de a barátaim nem.
Erre felnevetett. De nem boldog nevetés volt. Hanem keserves és boldogtalan. Nem az amit megszoktam.
-Akkor nem tudod, hogy milyen érzés volt a ma reggeli incidens-gombolta most már végre be az ingjét.
-De Tae! Csak annyi volt, hogy hamarabb jöttem be. Ez nem a világ vége-mosolyogtam rá.
-Lehet, hogy neked nem, de nekem igen. Mindegyik ezt csinálta. Mindig hamarabb jöttek iskolába, kerültek, elmentek a boltba, hogy ne keljen velem beszélgetni. Jimin!-fordult felém.
Könnyes volt a szeme.
-Amit az előbb példának adtam az velem mind megtörtént. A barátaim voltak. Mikor elfordultak tőlem én még mindig próbálkoztam. Mikor néha kaptam egy taslit még akkor! De ahogy látom te is ezt fogod tenni! Pedig olyan jóban vagyunk! Te vagy a legjobb barátom! És az egyetlen is-folytak le az arcán a könnyei.
-Taehyung!-másztam át a másik oldalra-Én ilyet soha nem tennék veled!-töröltem le a könnyeit-Nekem is te vagy a legjobb barátom. És az első legjobb barátom-mosolyogtam rá bátorítóan-Ne sírj-öleltem át.
Ő meg szorosan vissza ölelt.
-Örökké a legjobb barátom maradsz?-kérdezte.
-Még utána is-engedtem el.
Meg is jött kövi rész. Kérlek benneteket! Nem is. Könyörgöm nektek! Vissza jelzéseket kérek. Légyszíves:((
YOU ARE READING
Idol's Caffe (JIKOOK)
Fanfiction"Köszönöm, hogy azon a napon bejöttél a kávézóba." . . . . . . . @JessTay_ köszönöm a borítót.