Mind a négyünknek fent volt a keze.
Ahogy tudatosult bennünk elkeztünk ölelkezve ugrálni. Mint a lányok. Lehet nevetségesen néztünk ki, de boldogok, hogy együtt kerültünk be.
-1 hónap múlva fiúk-ütöttem bele a levegőbe.
-Igeeen!-ütött meg Taehyung.
-Ne engem te majom!-szóltam rá.
Egy kicsit beszélgettünk még utána haza ment Taehyung és Hoseok.
-Jimin-kezd bele az ajtónál Yoongi-Szeretném ha csak barátok lennénk-néz rám óvatosan.
Ledöbbenve néztem rá.
-Értem. Hát akkor legyen így-bólintottam és nyomtan neki egy hamis mosolyt.
-Sajnálom Jimin-ment el az ajtóból.
Én pedig szép lassan becsuktam az ajtót. Semminek éreztem magam. Pedig azt hittem lehet több is köztünk. Mindegy. Eltereltem a gondolataimat és nem gondoltam rá. Inkább elmentem fürödni. Szokásosan egy Jungkook playlist és kezdtem is neki.
Mikor kész lettem megnéztem a telómat. 3 üzenet volt. Egy Yoongi-tól, kettő pedig jilook432-től van. Régen beszéltem vele is. Így megnyitottam.
jilook432: Szia
jilook432: Hogy vagy?
Vissza írtam neki.
parkcjm62: Szia, megvagyok. És te? Régen beszéltünk.
Láttam, hogy ír mert pontokat adott ki.
jilook432: Jól vagyok. Vártam, hogy írj.
parkcjm62: Bocsánat, de sok dolgom volt. Te is írhattál volna ugyan úgy mint én.
jilook432: Igazad van. Bocsánat. Nekem is sok dolgom volt.
parkcjm62: Értem.
Ez után kimentem a fürdőből és lehuppantam az ágyra. Már fél álomban voltam mikor pittyegett a telóm. Megnéztem ki az.
jilook432: Szombaton mit csinálsz?
Fura, hogy megkérdezte.
parkcjm62: A saját káromra dolgozok.
jilook432: És vasárnap?
parkcjm62: Még nem tudom. Miért?
jilook432: Ráérsz akkor vasárnap?
parkcjm62: Jólvan. Igen.
jilook432: Akkor délután háromra várj egy autót a házad előtt. Szombat reggel elküldöm az autót hogyan is néz ki. Ne, hogy véletlen más autójába szállj be.
parkcjm62: Ohm... jólvan.
jilook432: Amúgy gratulálok hogy felvettek gyakornoknak.
parkcjm62: Hogy mi!??? Én eddig azt tudom, hogy háttértáncosnak vagyok felvéve.
jilook432: ups... Lehet akkor a másik papír még nem érkezett meg. Bocsánat, hogy elrontottam a meglepetést.
Én gyakornoknak?? Miiii? Ez... WOAH! Nem tudom meddig feküdhettem csak nyitott szájjal, de észre vettem, hogy pittyegett. 5 üzenet is.
jilook432: Tényleg sajnálom. Megértem, hogy nem is akarsz már vissza írni. Lehet el újságoltad a pasidnak is.
jilook432: Jimin? Itt vagy?
jilook432: Most dugtok vagy mi?
jilook432: Nekem is szólhattál volnaxd Csináljatok videót.
jilook432: Jó megdughat ha még most sem írszxd.
Hát ez hülye.
parkcjm62: Hát te nagyon hülye vagy. Van neve is. Yoongi. És nem a pasim. Csak is munkatárs. Semmi más és nem is lesz. Most már fejezd be ezt.
jilook432: Pedig azt hittem egy gay pár vagytok. Bocsánat és sajnálom. Csak össze is volt kulcsolva a kezetek mikor elmentetek. Vagyis Jungkook mondta. Én nem láttam.
parkcjm62: Értem. Hát hinni bármit lehet, de tudni nem mindent. Mindegy. Nem tudhattad.
jilook432: Vaaagy! Lepantitott téged. Így van?
Telibe talált. Nagyon is.
parkcjm62: Ehhez nincs semmi közöd.
Pont az ő orrára kötném. Chh.
jilook432: Úgy tudtam! MUHAHAHA! Rosszul tette. Szerintem istenien jól nézel ki. Miben fogadjunk kedvelted is. Te is rosszul tetted. Az ilyen kis hülye gyerekeknek nem szabad elhinni semmit. Higyj nekem. Én mindig igazat mondom Jimin-shii.
Mi ez a becenév? Fura. De miért higyjek neki? Még egyszer sem láttam. Csak így beszéltünk már. Vagy ahogy ő állítja már beszéltünk is. Mindegy. Estére az ilyen sok agymenés kifáraszt.
parkcjm62: Ha meg bocsátasz jilook432 én most elmennék aludni. Fárasztó napom volt.
jilook432: Csak nyugodtan. Jó éjszakát Jiminie.
parkcjm62: Neked is jó éjszakát jilook432. Ha már az igazi nevedet sem tudom.
Letettem a telefont töltöre és betakaróztam.
Lehet nem is baj, hogy Yoongi nincs már képben. Így koncentrálhatok másra. A másra az másképpen jilook432. Már várom a vasárnapot. Milyen nap is van? Csütörtök este! WAAA!
Köszönöm szépen, hogy ilyen türelmesek voltatok! Yeeee! Remélem élvezettel olvassátok az ismét unalmas részt >-<
YOU ARE READING
Idol's Caffe (JIKOOK)
Fanfiction"Köszönöm, hogy azon a napon bejöttél a kávézóba." . . . . . . . @JessTay_ köszönöm a borítót.