Description

874 25 4
                                    

Hei igjen!

Dette er altså bok 2 av trilogien. Du må altså lese FOREVER?, før du leser denne.

Jeg tenkte dere ville ha litt informasjon angående historien. Bok 2 kommer til å være fra Louis sitt perspektiv. Dylan og Louis er nå 17 år.

Kort om Dylan og Louis.

Dylan er jenta på bildet. (Indiana Evans) Hun er fortsatt ikke den mest jentete jenta. Louis og hun er fortsatt bestevenner, og hun har fortsatt følelser for ham.

Louis sitt utseende ser du på coveret. Vet at han er eldre på det bildet egentlig, men same shit ;)

I hvertfall, som sagt er det fra Louis perspektiv bok 2 hovedsakelig vil være fra. Jeg vil fokusere på hva slags problemer han har og en del annet.

Boken vil inneholde drama, humor og romantikk. Jeg er ganske sikker på at den blir bedre enn bok 1. Dessuten kommer jeg til å bygge videre på informasjon som dere fikk i bok 1.

Et kort utdrag fra book 2. (Har ikke startet på den, men har mange ideer)

* *

*

*

*

*

*

- Dylan, please! For min skyld?

Jeg så på henne med store øyne og foldet hendene. Hun så dumt på meg. Selvfølgelig likte hun ikke planen min. Likevel håpet jeg hun sa ja. På en måte skyldte hun meg det. Jeg hadde gjort så mye for henne. Hun bet seg i leppa og virket veldig usikker. Jeg lagde sutreleppe. Det kunne hun ikke si nei til.

Så håper dere likte det lille utdraget og at dere vil lese bok 2. Håper den virker spennende ❤️

Kontakt:

Insta: anis_soloey

Eller på wattpad ✌️

Always - L.T. Story (Book 2)Where stories live. Discover now